2015. április 2., csütörtök

100 nap imádságban 9

9. nap - 2015. április 2. csütörtök 

IMACÉLOK: 

1.   Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek kiáradjon a küldöttekre a Generál Konferencia ülésszakára, hogy szeretet és egység érvényesüljön az értekezletek alatt.
2.   Imádkozzunk azért, hogy angyalok őrizzék az ajtókat és termeket, és ne érje a küldötteket, vezetőket és résztvevőket semmilyen baleset.
3. Imádkozzunk Isten vezetéséért a választások, bizottsági ülések és gyűlések alatt.
4. Imádkozzunk a Generál Konferencia küldötteiért, amint felkészülnek lélekben San Antonio-ra.
5.  Imádkozzunk a napi ima-szemináriumért, hogy az emberek ráébredjenek, hogy hol a helyük.
6.   Imádkozzunk a fiatalokért és a fiatal felnőttekért akik részt vesznek a Generál Konferencia gyűlésein, hogy lássák Jézust maguk előtt és vágyjanak a követésére és megismerésére.
7.   Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek kiáradjon a Transz-európai divízió (TED) vezetőségére: Raafat Kamal, Audrey Anderson, Nenad Jepuravonic testvéreinkre és csapatukra.
8.   Imádkozzunk a nagyvárosi evangélizációért a TED területén.
9. Imádkozzunk azért, hogy minden tag megérezhesse a jelentőségét a lélekmentésnek és felismerjék, hogy a Menny mindenkitől kéri Krisztus lábnyomainak követését és hitében való osztozást.
10. Imádkozzunk a Prófétaság lelkének teljes elfogadásáért és az érte érzett szívből jövő háláért, hogy az ebből fakadó írások elfogadottak legyenek napjainkban és a gyülekezetvezetők és tagok rendszeresen olvassák őket.

Az Ő leplezetlen dicsősége

Pszichológus vagyok. A munkám természetéből fakadóan az életemet szabályok és titoktartási kötelezettségek uralják.

Folyamatosan tudatában vagyok elkötelezettségemnek, hogy óvjam és védjem: először azoknak a méltóságát, akiknek szolgálok, másodszor pedig azt a határvonalat, amely elhatárolja a munkám és a magánéletem.

Nyugat-Indiából származom. Úgy nőttünk fel, hogy ügyeltünk arra, hogyan osszunk meg személyes dolgokat. Ezért mikor felkértek, hogy osszam meg Isten hogyan munkálkodik személyes életemben a 100 nap imádság alatt, először félelmet éreztem mert hirtelen felismertem, hogy ehhez nyilvánosságra kell hoznom dolgokat, le kell lepleznem magam, ezáltal sérülékeny leszek ezrek számára. Őszintén szólva: el akartam futni ez elől.

Viszont hirtelen keresztül futott rajtam, hogy talán az Úr tervez megszabadítani engem egy olyan dologtól, ami rengeteg szakembert, olyanokat mint engem gyakran megfertőz életünkben – a büszkeségtől! Annyira magabiztossá váltam abban a szerepben, hogy én vagyok az, aki másokat gyógyít, hogy már nehézzé válik számomra elismerni a világ felé, hogy én is ember vagyok, és nekem ugyanúgy szükségem van gyógyulásra és megváltásra.

Ahogyan elkezdtem leírni ezt a bizonyságtételt, felismertem, hogy el kell ismernem az időszaki letörtségeimet, és meg kell osztanom azokat az időszakokat, mikor annak ellenére, hogy gyülekezetben nőttem fel, elvesztettem a reményt és a célt a keresztény utamban. Le kell lepleznem azokat az alkalmakat, mikor összezavarodott, és dühös voltam Istenre. El kell ismernem, hogy nem mindig van meg számomra a teljes összkép, és még mindig csak egy kislány vagyok, aki ő Édesapjának, Pásztorának és Urának vezetését és védelmét keresi.

Viszont az Úr ezt suttogta a fülembe: „Shanter, hogyan használhatlak téged hatékonyan, ha nem tudod megosztani másokkal azt, ahogyan munkálkodom az életedben? Mindenki tudja, hogy keresztény vagy. Mindenki tudja, hogy gyülekezetben nőttél fel, de most azt parancsolom neked, hogy mutasd meg a világnak, hogyan tudnak felülkerekedni az ellenség támadásain a Bárány vére által és a te bizonyságtételeden keresztül. Szeretném, ha elmennél odáig, hogy az életedet már nem is kíméld mindhalálig” (Jelenések 12:11).

Hálás vagyok Istennek, hogy ma is felébresztett, és ez emlékeztet arra, hogy pont ugyanolyan vagyok, mint bármely más gyermeke, és minden problémám és lelki kihívásaim ellenére egy dolog mindig tiszta számomra: komolyan vágyódom Isten közelségére. Szeretnék elszabadulni az élet forgatagától és sürgésétől, hogy megpihenhessek az én Uramnak lábánál. Tény, hogy jobban vágyódom Isten jelenlétére, mint magára az életre, és szeretném, ha az élet területein ott használna fel engem, ahol a legjobbnak ítéli meg. Ezért ma is követni fogom a hívását, ahogyan bemutatom és megosztom másokkal, hogy az Úr hogyan munkálkodott az én életemben, mert Ő egy nagyszerű Isten.

Szívből jövő imádság:
Szerető Istenünk, Urunk és Királyunk, mint elfoglalt emberek elfogadjuk a Te hívásodat ma, hogy jöjjünk a közeledbe világi sikereink álarca nélkül. Átadjuk minden sikerünket a te kezedbe, amit ezen a földön elértünk. Kérünk fogadd el szívünket. Töltsd ki Szentlelkedet reánk és adj valódi lehetőségeket számunkra, hogy megoszthassuk másokkal szeretetedet. Ez alatt a 100 napos ima alatt elkötelezzünk magunkat, hogy megállunk elfoglaltságaink közepette egy pillanatra, hogy kapcsolatba léphessünk veled, Jézus, ahogy eléd tárjuk egyházunk szükségleteit. Tied a dicsőség. Jézus nevében, Ámen.

By Shanter Alexander
Fordította: Rajki Dávid


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése