2015. április 20., hétfő

100 nap imádságban 27

MASTER-Praying Man.png   27. nap - 2015. április 20. hétfő

“Nem kell a föld végső határáig elmennünk bölcsességért, mert Isten közel van. Nem a képességeid tesznek eredményessé - ha meg is növeled őket -, hanem az, amit az Úr tesz érted. Sokkal kevésbé bízzunk abban, amit az ember tud tenni, és sokkal inkább abban, amit Isten tehet minden hívő lélekért! Az Úr szeretné, ha hittel hozzá fordulnál. Szeremé, ha nagyszerű dolgokat várnál tőle" (Krisztus példázatai, 146. oldal az angolban).

IMACÉLOK:

1.   Imádkozzunk egy "Felház" tapasztalatért azok számára, akik részt vesznek a Generál Konferencia ülésszakán. Igen, ügyeket tárgyalni kell, de imádkozzunk azért, hogy nyilvánvaló legyen az, hogy Isten az Ő népe között van.

2.   Imádkozzunk azért, az egyházi vezetők és laikusok több időt szánjanak bibliatanulmányozásra, és imádkozásra, ezzel lehetővé téve azt, hogy Istennek teljesen átadjuk a vezetést az Ő akarata szerint. 

3.   Imádkozzunk azért, hogy a küldöttek és vezetők több időt szánjanak az egymással való imádkozásra, és hogy meglátogassák az Imaszobát az Alamodome F termében.

4.   Imádkozzunk azért, hogy az audio-vizuális és technikai eszközök jól működjenek, hogy mindenki jól hallhasson mindent, akárhol is üljön a teremben.  

5.   Imádkozzunk azért, hogy a fordítások pontosak és a Szentlélektől áthatottak legyenek.

6.   Imádkozzunk azért, hogy a zenei szolgálatok a Generál Konferencia ülésszakán Istent dicsőítsék és a résztvevőket közelebb vonják Jézushoz.

7.   Imádkozzunk azért, hogy az ételek egészségesek és jó ízűek legyenek, hogy a vezetőknek egészségük és erejük legyen az ülések alatt.

8.   Imádkozzunk a Szentlélek kiáradásáért Raafat Kamal-ra (Transz-Európai Divízió elnöke) és Homer Trecartin-ra (Közel-Kelet és Ézsak-Afrikai unió elnöke) valamint minden unió, egyházterület és misszió elnökére divízióikban.  

9.   Imádkozzunk "befolyásközpontok" létrehozásáért, különösen a nagyobb városokban szerte a világon, amelyek segítik az embereket mindennapi életükben és bemutatják Krisztus szeretetét!

10.               Imádkozzunk azokért, akik egészségügyi ellátásban részesültek az Alamodome-ban Április 8-10 között, hogy ne feledkezzenek meg a szeretetről, amelyben részesültek, és eljöjjenek az evangélizációs sorozatra San Antonioban június hónap folyamán.    

Lelki testépítés!

·        Bibliai szakasz elmélkedésre: Jer 29:10-14
·        Kulcs szakasz: “És kerestek engem és megtaláltok, mert teljes szívetekből kerestek engem.” Jer 29:13

"Látnod kellett volna Nátánt* a teológiai főiskola előtt!” mondta Bobby közös lelkészbarátunkról egyik nap. "Nagyon vézna és sovány volt!" [*Azok kedvéért, akik nem tudják, Nátán lelkész, akinek a nevét megváltoztattuk a személyiségi jogai védelmében, egy rendkívül izmos férfi.]

Bobby folytatta, "Mégis, amikor nemrég visszajött látogatóba, nem hittem a szememnek. Megkérdeztem tőle, hogy mi történt vele a teológiai főiskolán töltött idő alatt. Egyszerűen azt felelte, hogy 'Michiganben nem sok mindent lehet csinálni'. Ezért aztán gondolom minden idejét az edzőteremben töltötte.”

A barátom, Bobby nem is sejti, de Isten ezt a beszélgetést arra használta, hogy a keresztény életemben egy radikális változás eszköze legyen.

Nem sokkal később a feleségemmel együtt az Andrews Egyetem közelébe költöztünk, hogy bejárhassak a lelkészképzőbe. Már jó néhány éve lelkészként dolgoztam és számítottam rá, hogy sok hasznos dolgot fogok tanulni, de hogy őszinte legyek, arra nem számítottam, hogy hatalmas személyes megújulásban lesz részem. De Istennek hála más terve volt velem.

Miközben Isten sok dolgot használt fel a lelkészképzőben töltött időm alatt arra, hogy ráébresszen a vele való mélyebb, személyes együtt járás szükségességére (beleértve imatársakat, ima naplózás, bibliatanulmányokat és más dolgokat) az egyik rám legerősebb hatást gyakorló dolog a Nátán lelkészről folytatott beszélgetés volt.

Nem sokkal ezután egy régi barátomnak és imatársamnak azt mondtam, hogy "mi lenne, ha ugyanazt tennénk, amit Nátán, de ahelyett, hogy edzőterembe járnánk, arra szánnánk külön időt és energiát, hogy az Istennel járásunkra, a vele valós személyes kapcsolatunkra koncentráljunk? Lelki izompacsirta szeretnék lenni!"

Így kezdődött tehát a radikális utazás, amikor elköteleztem magam, hogy komolyabban fogom keresni Istent, mint bármikor korábban.

Ez az elkötelezettség olyan változásokra kényszerített, amelyek nem voltak könnyűek. A középiskolában kész voltam reggel 4:30-kor felkelni hogy intenzív edzésmunkát végezzek, végül már órákig, annak érdekében, hogy a lehető legjobb atléta váljon belőlem. Szintén elhatároztam magam, hogy rendkívül egészséges étrenden (vegán, finomított cukor nélkül, stb.) élek majd néhány éven keresztül annak érdekében, hogy legyen energiám egy különleges atlétikai eseményre. De vajon meg tudnám-e hozni ugyanezeket az áldozatokat azért, hogy legyen energiám korán felkelni és órákat tölteni a legjobb barátommal, Jézussal?

Ezt az tette olyan nehézzé, hogy én tényleg nagyon szerettem aludni. Nem is tudtam, hogyan maradhatnék ébren bibliaolvasás közben korán reggel. Szintén nem akartam lemondani némely egészségtelen ételről, amelyekről tényleg azt gondoltam, hogy szükségem van rájuk. Így azután elkezdtem egyszerűen Istenhez kiáltani, hogy változtassa meg a szívemet; hogy adjon nekem olyan szívet, amely ismeri Őt (Jer. 24:7). És folyamatosan igényeltem Jer. 29,13 ígéretét, amely azt mondja, hogy “És kerestek engem és megtaláltok, mert teljes szívetekből kerestek engem.”
Az ezt követő két évben Isten belém plántálta a vágyakozást, hogy teljes szívemből keressem Őt, ahogyan azelőtt soha nem tettem. Amikor pedig lejárt az időm a lelkészképzőben, és a feleségemmel megpakoltuk a költöztető autót, hogy visszainduljunk Kaliforniába, annyira lenyűgözött amit Isten tett, hogy egyszerűen letérdeltem a földre és hálát adtam Neki azért, hogy olyan sok tekintetben megváltoztatott; olyan dolgokban, amelyekről nem is tudtam, hogy változásra van szükségem.

Még mindig nem vagyok olyan lelki izompacsirta, mint amilyen lenni szeretnék, de Isten munkálkodik, én pedig dicsőítem Őt a türelméért és a gyöngéd kegyelméért, amelyet az életemben gyakorol.

Szívből jövő imádság

Drága mennyei Atyánk! Taníts minket erős hitet építenünk a Te Igéd fundamentumára. Taníts minket arra, hogyan hagyatkozzunk a Te Igédre a szívünkben és hogyan alkalmazzuk azt a mindennapi gyakorlati életben. Taníts minket arra, hogy hogyan erősítsük meg az elménket az ellenség támadásai ellen, hogy ezt mondjuk neki: "Meg van írva". A Te Igéd hatalom! És amikor minden kudarcot vall az életünkben, a Te Igéd maradjon meg nekünk. Ezért segíts Urunk. Segíts minket egyénileg és mint egyházat is, hogy erősen megálljunk, és meggyökerezzünk a Te Élő Igédben. Ámen.

Írta: Melody Mason
Fordította: Stramszki István



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése