2015. április 17., péntek

100 nap imádságban 24

MASTER-Praying Man.png   24. nap - 2015. április 17. péntek

“Az ima és a hit megteszi azt, amit semmilyen más erő nem képes megvalósítani ezen a földön.”
A nagy orvos lábnyomában, 509.oldal az angolban"

IMACÉLOK:

1.   Imádkozzunk a Szentléleknek egy olyan mértékű kiáradásáért a Generál Konferenciai ülésszakra, hogy nyilvánvaló legyen, Isten válaszolt imáinkra, hogy ezáltal Ő megdicsőüljön.

2.   Imádkozzunk azért, hogy minden nap, amikor az emberek elhagyják az ülést, ahelyett, hogy a nézeteltérésekről és egyéb ügyekről beszélgetnének, dicsőítsék Istent azért, ahogyan Ő dolgozik, és arról beszélgessenek, hogy Isten mit tesz saját szívükben és életükben. 

3.   Imádkozzunk azért, hogy minden küldött alávesse magát Isten  akaratának és buzgóságosan imádkozzon azért, hogy Isten terve megvalósuljon.

4.   Imádkozzunk azért, hogy Isten Lelke vezesse a tárgyalásokat és a döntéseket a kényes témákban, mint a teremtésről szóló hitelvünk, nők felszentelése, szabályzók és a gyülekezeti kézikönyvvel kapcsolatos témák.

5.   Imádkozzunk azért, hogy a különleges imaalkalmak mély hatást gyakoroljanak és megújító tapasztalatot jelentsenek minden résztvevőnek. És imádkozzunk azért, hogy minél többen felkeressék az imaszobát  az Alamodome F termében.

6.   Imádkozzunk a jelenlévő fiatalokért és fiatal felnőttekért, hogy megláthassák Jézust vezetőink életében és vágyódjanak jobban ismerni és követni Jézust.

7.   Imádkozzunk a küldöttek biztonságáért és egészségéért, ahogy a San Antonio-ba való utazásukra készülnek. És imádkozzunk azért, hogy San Antonio-ban az időjárás az ülésszak alatt jó legyen (Felhő nappal és tűzoszlop éjjel).

8.   Imádkozzunk a Szentlélek különleges kiáradásáért a Generál Konferencia alelnökeire és családjaikra (Delbert Baker, Ella Simmons, and Geoffrey Mbwana).

9.   Imádkozzunk egyházterületünk és gyülekezeteink vezetőiért, hogy a Szentlélek kiáradjon rájuk és felhatalmazza őket feladataik teljesítésére.  

10.               Imádkozzunk azokért, akik a színfalak mögött dolgoznak, akik logisztikai terveket készítenek a San Antonio-i Generál Konferenciai ülésszakra.

Hogyan változtatta meg az életemet a böjt és az ima

·        Bibliai szakasz elmélkedésre: Mt 6:16-18
·        Alapige: “Te pedig mikor böjtölsz, kend meg a te fejedet, és a te orcádat mosd meg.” Mt 6:17

Pontosan két éve annak, hogy nagyon fontos, életet megváltoztató döntéssel találtam szembe magam. És ez teljesen váratlan volt. Egyedülálló, de boldog voltam. Vágyamat, hogy férjhez menjek, teljesen alárendeltem Istennek, és életemet örömmel öntöttem bele Isten szolgálatába. Hogy őszinte legyek, egy kicsit tartottam attól, hogy ha belekezdek egy romantikus kapcsolatba, elveszíthetem azt az édes közelséget és közösséget, amelyet a napi áhítataim jelentettek.

És most mit tehettem, amikor egy helyes fiatalember arra kért, hogy fontoljam meg és kezdjek el vele járni. Egy dolgot tudtam, hogy nem bízhatok meg magamban egy ilyen fontos döntés meghozatalában. Tizenegy évvel korábban kudarcot vallottam, csúnyán kudarcot vallottam. Ezért megígértem Istennek, hogy nem kezdek bele egy romantikus kapcsolatba újra, hacsak biztosan meg nem győződöm arról, hogy Ő vezet engem.   

Elkezdtem gondolkodni az előttem álló új körülményeken és eldöntöttem, hogy 10 napig imádkozni és böjtölni fogok. Isten csodálatos módon válaszolt. Nemcsak annyi történt, hogy olyan békességet adott nekem ezzel a fiatalemberrel kapcsolatosan, amilyet még sosem tapasztaltam, hanem a várt választ is megkaptam.

Nyolc hónappal később eljegyeztük egymást és elkezdtük az esküvőnket tervezni. Azonban egy néhány kihívással is szembesültünk, mivel mindketten lelkészi szolgálatban álltunk, és nem volt pénzünk az esküvői kiadásokra. Ezért elkezdtünk böjtölni és imádkozni. Isten újra csodákat tett és az esküvőnk sokkal jobb lett, mint ahogy azt megálmodtam. Most ahogy visszatekintünk, még mindig ámulunk Isten hatalmas jóságán.

Ahogy a férjemmel elkezdtük a 2015-ös évet (még mindig elsőéves házasok vagyunk), eldöntöttük, hogy az évet 21 nap imával és böjttel kezdjük, és növekvő lelki áldásokat kérünk Istentől. Korábban (házasságunk előtt) már mindketten gyakoroltuk ezt, de most, hogy együtt csináljuk, még nagyobb áldásokat tapasztalunk lelki életünkben, amint eldöntöttük, hogy tartózkodunk bizonyos ételek fogyasztásától és média tevékenységektől, hogy több időnk legyen Istenre összpontosítani. Micsoda gazdag áldás volt ez számunkra!  

Talán válaszút előtt állsz életedben. Talán válaszokra vársz. Talán Isten mindenható beavatkozására van szükséged az életedben, vagy valakinek az életében, aki kedves neked. Talán egy mélyebb tapasztalatra vágysz Istennel. Arra bátorítalak, hogy szánj időt a böjtre és az imára, hogy kiszűrd az elterelő befolyásokat magad körül, és meghalld Isten szelíd, halk hangját. Lehet, hogy ez nem egy teljes böjt. Ez így is jó.  Talán egy Dániel-féle böjtöt választotok, mint ahogyan mi is tettük. Bármi legyen a foglalkozásod, ha komolyan keresed Istent böjttel és imával, Isten közelebb von magához téged, közelebb, mint korábban bármikor. Emlékezzünk arra, hogy a böjt nem azt jelenti, hogy kicsikarjuk Istentől, amit akarunk. Sokkal inkább arról szól, hogy közelebb kerülünk hozzá, jobban megismerjük Őt. Mert Ő a legnagyobb ajándék, amit megkaphatunk!

Szívből jövő imádság

Drága mennyei Atyánk. Máté 6:16-17-ben azt mondod, hogy amikor böjtölünk, ne legyünk szomorúak, mint a képmutatók, hanem legyünk vidámak. És ahogy a biblia történeteit olvassuk, azt látjuk, hogy Te mindig válaszoltál, amikor a Te néped böjtölt és imádkozott. Istenünk, szükségünk van a nagy válaszokra. Szükségünk van a nagy csodákra a Te egyházadért. Segíts közelebb húzódni Hozzád teljes szívünkkel. Mutasd meg, hogyan imádkozzunk, és mikor helyénvaló a böjt. Mutasd meg, hogy milyen ételeket és tevékenységeket mellőzzünk egy időre, hogy sokkal tisztábban meghalljuk a Te hangodat. Köszönjük, hogy meghallgatod ezt az imát és válaszolsz rá. Ámen.

Írta. Raluca Ril



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése