2022. május 13., péntek

40 nap imádságban - 11. nap - május 13. – PÉNTEK

40 nap imádságban - 11. nap - május 13. – PÉNTEK

Tanúságtétel – Sebastien Braxton

Angyali illat – írta Sebastien Braxton

Amikor bekopogtam az ajtón, egy kistermetű, középkorú nő kissé kinyitotta és üdvözölt. Elmondtam, hogy házról házra járok, és keresztény könyveket árulok. Gyorsan félbeszakított, és megkérdezte, hogy holnap vissza tudok-e menni. Úgy tűnt, hogy zaklatott. Tapasztalatomra támaszkodva azt válaszoltam: „Asszonyom, nem szoktunk visszajönni. Ha nem érdekli, nincs semmi baj. Van néhány könyvünk, amit felajánlok önnek tíz-húsz dollárért.” Ismét elutasított, és kérte, hogy másnap menjek vissza. Megígértem, hogy visszatérek. Az ajtó gyorsan becsukódott.

A Lélekkel szembeni makacs ellenállásom ellenére visszatértem az otthonába. Mielőtt még befejeztem volna a kopogtatást, kinyílt az ajtó. Behívott, és megkért, hogy várjak a konyhában. Meg voltam győződve arról, hogy ez csak időpocsékolás lesz, ezért nem vittem be az összes könyvemet.  Hamarosan megbántam ezt a döntést. Ott volt a szemem előtt egy üres bankcsekk aláírva. Ez azt jelentette, hogy kész volt megvenni a könyveket; már csak az árat kellett tudnia. Bocsánatot kértem a Lélektől a hitetlenségemért.

Amikor visszatért, észrevette a pultján lévő kiállítást, amit készítettem. Azt mondta: Minden könyvét megveszem, ha válaszol egy kérdésemre. Megdöbbenve válaszoltam: „Természetesen, azonnal!”

„Maga egy angyal?” – kérdezte.

Megráztam a fejem. „Nem, asszonyom, nem vagyok angyal.”

„Biztos, hogy nem angyal?” – kérdezte gyanakodva, hunyorogva.

„Igen, biztos vagyok benne. Megkérdezheti az anyámat. Ő majd megmondja” – válaszoltam enyhe kuncogással. Majd kíváncsian megkérdeztem: „Miért kérdezi ezt tőlem?”

A válaszából megértettem, hogy Isten segített, Ő hozott össze minket.

Az asszony elmondta, hogy egy évvel korábban álmot látott.  Egy angyallal beszélgetett, akinek az arcát nem láthatta a fényessége miatt. Amikor felébredt, azt hitte, hogy ez csak egy álom volt. Felült, és rájött, hogy ugyanaz az angyal ott áll az ágyánál! Az angyal gyorsan kirepült az ablakon, ő pedig amilyen gyorsan csak tudott, odarohant az ablakhoz, hogy megpillantsa – de hiába.

Ahogy visszahúzta a fejét az ablakból, illatot érzett a szobában, ami kellemes, de ismeretlen volt. Keresni kezdte a forrását. Megszagolt minden parfümöt, kölnit, gyógynövényt, esszenciát, légfrissítőt, mindent, amit csak talált. Egyik sem illett hozzá.

Egészen addig, amíg én meg nem jelentem az ajtajában. A nő azt mondta nekem: Megvan az illat! Annyira megdöbbentem, hogy pánikba estem. Megkérdezte, hogy visszajönnék-e holnap. Gondolta, ha Isten angyala vagyok, akkor visszamegyek. Nem hazudnék.

Majdnem úgy döntöttem, hogy nem megyek vissza!

Elszalasztottam volna egy lehetőséget, hogy részese lehessek Isten csodájának, mert a szolgálatban elvesztettem a lelkek iránti szeretetemet.

Majd így folytatta: Még most is megvan benned az illat. Együtt imádkoztunk, és megöleltük egymást. Ezután bibliatanulmányokat kért.

Mint egy mostani Kornéliusz-élmény (ApCsel 10), Isten most is készít valakit neked! Hiszem, hogy Isten több mint egy évvel korábban hagyta meg neki ezt az illatot, hogy megerősítse annak mennyei hatalmát, aki újra hordozza. Hála Istennek, Ő nem személyválogató, és örömmel adja meg ugyanazt a tapasztalatot mindenkinek, aki hajlandó cselekedni mások üdvösségéért. Ha elfogadod a Szentlélek vezetését, és a menny számára elérhetővé teszed magad, akkor „angyali illatod lesz” egy olyan lélek számára, akit Isten felkészített arra, hogy befogadja az Ő kegyelmét és üdvösségét.

Sebastien Braxton UX Designer, nemzetközi előadó, aki sorozatokat tart. Ő a vezérigazgatója és társalapítója a Luminate nevű mobilalkalmazásnak, amely hangos mediációs anyagokat készít Ellen White írásaiból.  A Fiat Lux kreatív tervezőiroda alapítója, amely vallásos szervezeteknek ad tanácsot a technológia evangéliumi célokra való felhasználásával kapcsolatosan.

Szívhez szóló hívás

Tegyük elérhetővé magunkat, hogy Isten felhasználhasson minket! Ő olyan isteni találkozásokat fog szervezni, amelyek nemcsak áldást jelentenek annak a személynek, akinek szolgálunk, hanem minket is bátorítanak a Krisztussal való járásunkban. Semmi sem olyan áldásos, mint Jézussal járni és tudni, hogy Ő dolgozik értünk, miközben mi is csatlakozunk az Ő munkájához.

Mikor imádkoztunk utoljára azért, hogy Isten adjon nekünk feladatokat?

Adjuk át időnket, félelmeinket, önmagunkat most azonnal Krisztusnak! Kérjük meg Őt, hogy használjon fel minket arra, hogy ma elérjünk valakit számára!

Imakérések

-        Imádkozzunk isteni találkozásokért ma és ezen a hétvégén!

-        Imádkozzunk, hogy Isten adjon nekünk személyes bibliatanulmányozási lehetőséget valakivel, és vegye el a szívünkből a félelmet, amikor másokkal tanulunk a Bibliából!

-        Imádkozzunk a Kínában élő testvéreinkért, akik vallási elnyomással küzdenek!

-        Imádkozzunk a dél-afrikai Durbanban és a Fülöp-szigeteken élő hívőkért, akiknek az árvíz kárt okozott!

-        Imádkozzunk a listánkon szereplő 7 személyért! Imádkozzunk azért, hogy el tudjuk érni őket!

1 megjegyzés: