2020. március 1., vasárnap

Heti imacélok - március 1-8 - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Ezen a héten IMAMEGHALLGATÁSOKRÓL olvashatunk tapasztalatokat.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2020. március 1-8.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Lake Unió Imakonferenciájáért, amelyet március 6-7-re szerveztek Indianapolisban. A konferencia neve: „Egyesült könyörgésünk” és a közelgő Generál Konferenciáért fognak imádkozni. Imádkozzunk az előadókért, a résztvevőkért és a Szentlélek kiáradásáért Isten egyházára.
·       Imakérés: Imádkozzunk a Globális Ifjúsági Napért (2020. március 21). Fókuszban a menekültek, a hajléktalanok és az idegenek lesznek, a téma pedig „Én gondoskodok” (iCare). Imádkozzunk azért, hogy fiataljaink világszerte bekapcsolódjanak, hogy ők legyenek a prédikáció, hogy sok élet megváltozzon Isten dicsőségére. Az angolul tudók itt kaphatnak több információt: https://youth.adventist.org/gyd
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az izlandi gyülekezeti tagjainkért, hogy megtudják, hogyan érhetik el hatékonyan országuk lakóit. Imádkozzunk azokért, akik kaptak abból a 150 000 GLOW füzetből, amelyet a Fiatalok Generációja Jézusért osztott szét. Imádkozzunk azokért, akik elkezdtek gyülekezetbe járni, hogy növekedjenek lelki tapasztalataikban!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Teljes Tagbevonás programért, amelyet 2020 májusára terveztek Pápua Új-Guineába. Imádkozzunk a program minden részletének gondos kidolgozásáért!
·       Imakérés: Imádkozzunk a Japánban élő gyülekezeti tagjainkért, akik a Tokiói Olimpiára készülnek missziós tevékenységekkel! Imádkozzunk azért, hogy Isten készítse el a versenyzők és a nézők szívét, hogy meghallják Isten hívását egy sokkal fontosabb versenyre – nem aranyéremért, hanem egy örökkévaló jutalomért!
·       Imakérés: Imádkozzunk az „Egészséget mindennapra” rádióműsorért, amelyet Tokióban közvetítenek! Kérjük Istent, hogy vezesse és áldja meg az előadókat, ihlesse a hallgatókat és kapcsolja őket a helyi gyülekezetekhez!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: Nemzetközi Női Imanap; Bp. Óbuda – Bodnár János, dr. Szilvási András; Eger, Elek – Bodolai Zoltán, Balog Tibor, valamint Gyürüs Istvánné nyugalmazott munkatársért.
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteink evangelizációs és missziós programjaiért!
·    Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az újabb lehetőségekért)!

Isten meghallgatja imáinkat – fiatal felnőttek tapasztalatai

Az elmúlt évben Isten arra ösztönzött, hogy missziómunkát végezzek a jól ismert Riverband zenei fesztiválon a Tennessee állambeli Chattanoogaban. Már csak két hét volt az eseményig és semmi előkészületet nem tettem. Nem voltak könyveink, nem volt vezető, nem volt kisteherautó stb. Ezért csak imádkoztam és imádkoztam. Aznap felhívott egy barátom és felajánlotta, hogy vezetőként szolgáljon, ezért elrepült Kaliforniából Georgiába. Egy másik barátom is felhívott a Tennessee Meet Ministries szolgálattól és ő is felajánlotta vezetői szolgálatát. Másik 10 barátom Butler Creekből önkéntesi szolgálatot vállalt. A Georgia Cumberland egyházterület adományként felajánlotta az összes szükséges könyvet és irodalmat. Az egyik barátom, aki éppen arra utazott, elszállította nekünk mindezt. Minden összejött, és az Úr mindet jól kidolgozta. Ez egy óriási hitépítő tapasztalat volt. Több mint 50000 GLOW füzetet osztottunk szét, és sok ember nyitott volt arra, amit nekik mondtunk. Könyvet adtam egy férfinak, akik sírva fakadt, amikor elolvasta a címet: A béke ígérete. Épp akkor vesztette el állását, és én imádkoztam érte, hogy békére leljen. Megtudta azt, hogy Krisztus szereti őt, és bízhat Benne. Dicsőség Istennek! Ő tényleg meghallgatja imáinkat! - Arianna Rayo, Wildwood, Georgia

Tavaly tíz hónapot töltöttem Kenyában nevelőtanárként bentlakásos főiskolánkon. Abban az előjogban volt részem, hogy a lányokkal foglalkozhattam. Az imahéten észrevettem, hogy egy lelki harc dúl a diákok szívében. Sok diák felállt a felhívásokra, de egy lány tétovázott. A Szentlélek kopogtatott a szívemen és azt súgta, hogy kérdezzem meg a lányt, hogy mi a gond. Általában ez a lány élénk és vidám volt, de most szokatlanul szomorú volt. Amikor behívtam az irodámba, kiöntötte a szívét nekem. Elmondta, hogy senki sem tud róla, hogy a legjobb barátnője öngyilkos lett. Ez a diákom gyötrődött hónapokon keresztül. Próbálta tartani magát, de Isten megmutatta, hogy szüksége van valakire, akivel meg tudja osztani terheit. Néhány nappal később, órákon át imádkoztam vele keresztségi döntéséért. Fiatalként félt attól, hogy más legyen, mint a többiek, de Isten munkálkodott azért, hogy félelmei és kétségei múljanak. Végül, az egyike lett azon diákoknak, akik az imahét végén megkeresztelkedtek. Dicsőség ezért Istennek! - Tara Thona, Loma Linda, California

Családommal együtt abban az áldásban volt részem, hogy ebben az évben részt vehettem és önkéntesként dolgozhattam, a Legjobb út az egészséghez programban az USA Főnix államában. A fogászati részlegen dolgoztam és a pácienseket szállítottam. Az egyik vendég papírjai elvesztek és a munkatársammal mindenütt kerestük ebben a nagy mobil kórházban. Ezekre a papírokra szüksége volt a kezeléshez. Minden osztályt meglátogattunk és próbáltuk végigkövetni az útvonalat, ahol járt. Mindketten külön-külön imádkoztunk. Végül eljutottunk a gyógyszertárba, és megkértük a patikust, hogy keresse a papírokat, miközben elkezdtünk együtt imádkozni segítségért Istenhez. Hiszek ebben az ígéretben, hogy „amikor ketten vagy hárman összegyűlnek a nevemben, én ott vagyok.” Isten megáldotta együttes imánkat, és amikor kinyitottuk a szemünket, a patikus ott állt mellettünk és várta, hogy áment mondjunk. Széles mosollyal az arcán átnyújtotta a papírokat, amelyekre szükségünk volt. Cheryl Bernard, Weimar, California


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése