2022. június 3., péntek

40 nap imádságban - 32. nap - június 3. – PÉNTEK

40 nap imádságban - 32. nap - június 3. – PÉNTEK

Tanúságtétel - Don Mac Lafferty

Amikor a Szentlélek uralkodik

Egy nő félénken odajött hozzám és a feleségemhez, Aprilhez, az ébredésről szóló program végén egy kis gyülekezetben, a kanadai Albertaban. „Eljönnél és tartanál egy ilyen programot a gyülekezetemben?” - kérdezte. „Nekünk nagy szükségünk van az ébredésre!”

„Hívjon fel engem a gyülekezeted lelkésze! Ha Isten hív minket a gyülekezetedbe, akkor el fogunk menni.” Hónapok teltek el, és semmi nem történt. Imádkoztunk a gyülekezetért. Egy nap a lelkipásztoruk meghívott, hogy menjek és beszéljek a vezetőkkel. Végigautóztam a hóban, és közben imádkoztam. Beléptem az imaházba és megborzongtam. Végigsétáltam egy sötét folyosón. Végül találtam egy szobát, ahol egy kis körben csüggedt vezetők vártak a beszélgetésre.

Egy rövid ima után megkértek, hogy beszéljek. Elmondtam, hogy mi láttuk Istent cselekedni más gyülekezetekben és iskolákban. Örömmel beszéltem Isten hatalmáról, aki mindenkit bűnbánatra, megbocsátásra és átalakult életre hív. A csoport teljes csendben hallgatott. Túl nagy csendben.

„Kérem, beszéljenek nekem a gyülekezetükről” - invitáltam őket. „Hát...” - kezdte az egyik – „egy ébredési hét itt soha nem működne! Mások is bekapcsolódtak: „Mi túlságosan elfoglaltak vagyunk

ahhoz, hogy egy-két esténél többször eljöjjünk.” Teljesen szétszórtak vagyunk a kultúra és az országok miatt, ahonnan jöttünk. Nem jövünk össze semmiért.”

Végül egy másik vezető foglalta össze a dolgot: „a megújulás itt nem fog megtörténni.”

Gondolatban elmondtam egy imát, és így válaszoltam: „Isten bármit megtehet. Istennél semmi sem lehetetlen!” A vezetők a padlót nézték. Megköszönték, hogy eljöttem, és kikísértek az ajtóhoz.

Isten megmozdult az ott lévő egy-két vezető szívében. Imádkozni kezdtek. Imádkoztak és imádkoztak. Isten meghallgatta őket. Meghívást kaptam, hogy jöjjek és kérjem a megújulást.  Isten elhívta Aprilt és engem, hogy menjünk!

Azt kértük, hogy imádságban gyűjtsenek össze minél több embert az ébredési program előtt. Imádkozzanak és képezzenek kiscsoportvezetőket! Beleegyeztek. Elmentünk a kijelölt estén. Besétáltunk a tágas templomba, harminc-negyven imatársat remélve. Egy ember lázasan dolgozott az összejövetel előkészítésén. Végül nyolc vagy kilenc ember jelent meg. Sokan közülük elkéstek. Azt mondták, hogy nem a legmegfelelőbb este volt, hogy eljöjjenek. Imádkoztunk velük, és aggódva távoztunk az imaházból.

Isten késztetett minket, hogy jöjjünk el. Imádkozzunk és képezzük ki az embereket másodszor is. A gyülekezet megígérte, hogy hívnak még embereket. A képzésre kijelölt nap előtti estén nagy reménnyel és várakozással érkeztünk. Kevesebben jelentek meg, mint első alkalommal. Térdre estünk, imádkoztunk és igényeltük Isten ígéreteit.

Egy kisfiú, akinek a Dex nevet adtam, az édesanyja mellett ült az imakörünkben. Intett a kezével, hogy felhívja magára a figyelmemet. Lehetnék én a kiscsoport vezetője? - kérdezte. Fiatal volt, nagyon fiatal, mégis több szenvedélyt érzett az ébredés iránt, mint az összes felnőtt együttvéve.

„Igen, lehetsz!” – biztosítottam őt. Csatlakozz anyukádhoz! Együtt tudtok dolgozni. A mosolya nagyobb volt, mint a hold. Anyja szemei csillogtak a könnyektől. Isten azt súgta a szívembe: egy kisgyermek fogja őket vezetni. Eljött az ébredés első napja. Dex és anyukája elől ültek, miközben én ébredésre hívtam az embereket. Ők vezették a kis csoportjukat az Igében és az imádságban. A Szentlélek jelen volt.

Holnap este kevesebben lesznek - mondta az egyik résztvevő, amikor távozott az első találkozóról. De mi haladtunk előre. Minden nap néhányan közülünk imádkoztak a gyülekezet minden tagjáért, függetlenül attól, hogy eljöttek-e már vagy sem. Kértük Istent, hogy érintse meg minden egyes ember szívét a Szentlélek szeretetével és erejével. Kértük Istent, hogy tegye meg azt, amire csak Ő képes.

Minden este eljöttek az emberek, nem ketten vagy hárman, hanem sokan. Fiatalok és idősek is. Az emberek munkából jöttek munkaruhában. Olyanok is érkeztek, akik már régóta nem jártak imaházba. Ahogy a Szentlélek megmozdult a szívekben, az emberek elkezdtek átsétálni a termen. Olyan emberekhez mentek, akikkel még soha nem beszélgettek. Leültek velük együtt étkezni az összejövetelek előtt. Emberek, akik keserűek voltak egymás iránt, megbeszélték problémáikat, és bocsánatot kértek. A kemény szívű emberek szíve megtört, és befogadták Isten szeretetét, néhányan közülük először.

A Szentlélek munkálkodott! Isten megvilágította a sötétséget, hogy összegyűjtse azokat, akik szétszóródtak, hogy újra Isten családjának tagjai legyenek! Ezt teszi a Szentlélek!

Don MacLafferty az In Discipleship alapítója, elnöke. Isten indította Don és felesége, April szívét, hogy a Szentlélek ereje által fiatalokat és időseket hívjon mindennapos megújulásra Jézussal. Mozgósítják a gyülekezeteket, iskolákat, hogy segítsenek a szülőknek, hogy fel tudják készíteni gyermekeiket tanítványságra és a misszióra.

Szívhez szóló hívás

Az ima és az ébredés kéz a kézben járnak. A mai bizonyságtétel ezt teljesen világossá tette. Mi a helyzet a gyülekezetedben? Hiányzik az ébredés? Hiányzik az őszinte ima? Isten arra hív, hogy kezdj el imádkozni a gyülekezetedben az ébredésért! Keress egy imapartnert a gyülekezetedben! Kérjétek Istent, hogy vezessen titeket, amikor az emberekért, a körülményekért és a helyi gyülekezeted ébredéséért imádkoztok!

Képzeld el, mi fog történni, ha engedjük, hogy a Szentlélek munkálkodjon közöttünk!

Imakéréseink

● Imádkozzunk gyülekezetünk ébredéséért, hogy a lelkipásztorok, presbiterek és minden tag teljesedjen be Szentlélekkel!

● Imádkozzunk, hogy Isten adjon nekünk imatársakat! Imádkozzunk együtt az ébredésért!

● Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek áradjon ki minden divízió, unió, egyházterület és helyi gyülekezet vezetőjére és a támogató szolgálatokra!

● Imádkozzunk, hogy úgy válaszoljunk, ahogy a Szentlélek vezet! Akkor is, ha ez azt jelenti, hogy hitben lépjünk, talán még a „Jordán folyón" is át kell kelni.

● Igényeljétek az Ezékiel 36:25-27 és Ezékiel 37. ígéreteit! Figyeljétek, hogy Isten valódi megújulást hoz! Lelkileg halott emberek

és gyülekezetek élhetnek a Szentlélek által!

● Imádkozzunk az imalistánkon szereplő 7 személyért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése