2019. október 28., hétfő

Heti imacélok - október 27 - november 3 - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Ezen a héten ismét a Fiatalok Jézusért szervezet IZLANDI MISSZIÓS ÚTJÁNAK TAPASZTALATAIBA nyerhetünk bepillantást.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2019. október 27-november 3.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy Isten dicsősége és az iránta való tisztelet nyilvánuljon meg az egyházi iskolánk újjászervezésében Írországban, s hogy ez az iskola a minőségi oktatás helye legyen!
·       Imakérés: Imádkozzunk, hogy Isten mutassa meg, hogyan lehetünk befolyással Írország szekuláris társadalmára, s a Szentlélek nyissa meg az emberek szívét!   
·       Imakérés: Imádkozzunk együtt azért, hogy az imádság népe legyünk, s hogy az ima és az Istenre való hagyatkozás a helyi gyülekezet és az egyházterületek markáns jellegzetessége legyen!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy gyülekezeti tagjaink nap mint nap megtapasztalják Jézus jelenlétét!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: Internet evangélizáció; Solt – Gyürüs István; Szabadkígyós – Fürj György, valamint Varga Jánosné nyugalmazott munkatársért.
·       Imakérés: Imádkozzunk azokért, akik a nyári táborok ideje alatt közelebb kerültek Jézushoz, hogy lelki útjuk folytatódjon, és teljesen el tudják kötelezni magukat Isten mellett (Találkozás Jézussal tábor, Missziókonferencia, Ifjúsági táborok, Lelkészcsaládok tábora stb.)
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteink ősszel kezdődő evangélizációs és missziós programjaiért!
·       Imakérés: Imádkozzunk az unió és egyházterületek jövő évi terveiért, amelyeket most fektetnek le az egységek!
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az induló nyíregyházi befolyásközpontért)!

Lelki újjászületés a misszió által * Írta: Esther Kim

Egyike voltam azoknak a fiataloknak, akik ott voltak a legutóbbi GYC misszióúton Izlandon. A lelki életem azóta gyökeresen megváltozott!

Régóta imádkoztam lelki megújulásért, mert elfelejtettem, hogyan szeressem Istent. Már elfelejtettem az első szeretet tüzét, amit négy évvel korábban, a megtérésemkor éltem át. Ezen az úton válaszolt Isten a megújulásért mondott imáimra. Soha korábban nem éreztem magam olyan közel Istenhez. Közvetlenül éreztem, hogy Ő ott jön mellettem, és elkísér minden házba, ahová csak bementem. Volt pár eset, amikor elfeledkeztem róla, és csak saját magamra hagyatkoztam, de olyankor egyértelműen hiányzott valami.

Számtalanszor előfordult, hogy látszólagos véletlen egybeesések történtek, de ezek valójában Istentől származó csodák voltak. Például bementem két templomba is, miközben GLOW füzeteket osztottam a környéken. Mindkét alkalommal valami arra késztetett, hogy egy bizonyos időpontban látogassam meg ezeket a helyeket (ami azt jelentette, hogy kihagytam néhány házat, és egyenesen bementem a templomba. Ezek a templomok általában zárva vannak, vagy üresek, de ezúttal mind a kétszer belefutottam valakibe, aki kifelé jött az épületből. Átadtam nekik egy maréknyi füzetet minden témából, ami nálam volt éppen, hogy vigyék be a templomokba az odalátogató helyiek számára.

Egyszer pedig, amikor a szállásunk felé tartottunk egy imádsággal, és GLOW füzet osztással töltött nap után, úgy éreztem, le kell tennem a szórólapokat egy buszmegállóban, mielőtt az értünk érkező autóba beszállunk. Ez azzal járt, hogy az egész csapatot feltartottam, így később juthattak meleg vacsorához és pihenéshez, de azt éreztem, Isten arra indít, hogy mindenképp tegyem meg ezt. Miközben a buszmegállóban elhelyeztem a füzetkéket, egy fiatalember megállt mellettem, és rákérdezett, mit csinálok. Egy rövid, barátságos beszélgetést követően odaadtam neki néhány GLOW füzetet, mire Ő hirtelen felkiáltott: Hű, ezek Jézusról szólnak? Ez furcsa!” Aztán elmesélte, hogy az új főnöke állandóan Jézusról beszél, ő pedig folyton azon töri a fejét, hogy mi ez az egész. „Isten próbál valamit mondani nekem” - suttogta maga elé, miközben nézegette a különböző füzeteket. Végül imádkoztunk együtt.

Voltak más esetek is, amikor világosan láttam Isten vezetését. Valakinek például minden előzmény nélkül, hirtelen elromlott a biciklije éppen mellettem, úgyhogy ez alkalmat adott a segítségre és a beszélgetésre. Egy másik alkalommal egy keresztény asszonnyal találkoztam, aki nagyon köszönte a munkánkat.

Modern laodiceai fejemmel nem vártam csodákat vagy Isten által szervezett, különleges találkozásokat, de Isten bizonyította, hogy tévedek. Ez az út olyan sok mindent tanított nekem! Például azt, hogy sosem szabad abbahagyni az imádkozást, és azt, hogy Isten nagyon is valóságos és hatalmas.

Őszintén szólva, az elején azt gondoltam, ez a program szervezetlen, mert nem kaptunk részletes tervet és ismertetőt arról, hogy mit is várhatunk. A fókusz azon volt, hogy imádkozzunk, és engedjük, hogy Isten tervezze meg a napjainkat. Tévedtem, mert Istennek csodálatosan megszervezett terve volt. Ő így dolgozik, amikor mindent alárendelünk neki - mondom mindent! Akkor csodák történnek!

Esther Kim a Bryn Mawr Egyetem végzős hallgatója Pennsylvaniában. Pszichológiát tanul. Kisgyermekként Dél-Koreában élt, majd Szingapúrban, később pedig az Egyesült Államokban. Kíváncsian várja, hogy Isten hová költözteti legközelebb.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése