2019. október 1., kedd

Heti imacélok - szeptember 29 - október 6 - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Ezen a héten arról olvashatunk, hogyan ért el egy maroknyi fiatal egy fél országot az evangéliummal és imádsággal – 2-ik rész.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2019. szeptember 29-október 6.)

·       Imakérés: Kérlek, továbbra is imádkozzatok azokért, akik szörnyű veszteségeket szenvedtek el a nemrégiben lezajlott hurrikánok és árvizek nyomán! Imádkozzunk együtt, hogy kapjanak elegendő vizet, élelmet, akik tragikus helyzetben vannak! Imádkozzunk szívből azokért, akik családtagjaikat, szeretteiket veszítették el, hogy békét és vigasztalást találjanak a viharok közepette!
·       Imakérés: Imádkozzunk Izlandért, hogy Isten töltse ki Szentlelkét az ottani egyházra, és sokan válaszoljanak pozitívan az imák és szolgálatok nyomán, hogy a most elvetett magok kikeljenek és termést hozzanak Isten országa számára!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok velünk együtt a közelgő Ima- és böjtnapért, ami a most következő szombaton, 2019. október 5-én lesz! A téma: Imák, amelyek megváltoztatnak bennünket. Kérjük, hogy sokan kapjanak áldást ezen a napon világszerte! (Több információ itt: [ http://adventista.hu/esemeny/ima-es-bojt-nap-2019-4/ ])
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok egyházunk Éves Üléséért, amelyet vezetőink október elején fognak tartani! Ezen az ülésen a vezetők szerte a világból azért gyűlnek össze a Maryland állambeli Silver Springben, hogy megbeszéljék a fontos kérdéseket és döntéseket hozzanak az egyház jövőjével kapcsolatosan. Imádkozzatok azért, hogy a Szentlélek vezessen mindenkit a napirend tárgyalása közben, és Ő irányítson minden beszélgetést és döntést!  
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a vezetők egészségéért és biztonságáért, miközben utaznak a világ minden részéből Marylandbe ezen a héten, s a következő héten. Az időzónák eltérése miatti fáradtság és a zsúfolt napirend megviseli a szervezetet. Kérjünk minden résztvevőnek erőt és egészséget.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az AMEN ingyenes egészségügyi szolgálatért és klinikáért, amit a Generál Konferencia központjában, a Silver Spring állambeli Marylandben fognak működtetni október 6-án. Legutóbb ez a klinika körülbelül 1200 személyt látott el. Kérünk, imádkozzatok, hogy Isten érintsen meg sok szívet, és adjon lelki és testi gyógyulást azoknak, akik meglátogatják ezt a klinikát.

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: ADRA – Adventista Szeretetszolgálat Sitkei Zoltán – ügyvezető; Pilisszántó – Bodnár János; Polgár – Bálint György, valamint Somi Lajosné nyugalmazott munkatársért.
·       Imakérés: Imádkozzunk azokért, akik a nyári táborok ideje alatt közelebb kerültek Jézushoz, hogy lelki útjuk folytatódjon, és teljesen el tudják kötelezni magukat Isten mellett (Találkozás Jézussal tábor, Missziókonferencia, Ifjúsági táborok, Lelkészcsaládok tábora stb.)
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteink ősszel kezdődő evangélizációs és missziós programjaiért!
·       Imakérés: Imádkozzunk az unió és egyházterületek jövő évi terveiért, amelyeket a közeljövőben fektetnek le az egységek!
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az induló nyíregyházi befolyásközpontért)!

Olvadás Izlandon – a fiatalok bizonyságtételei * Írta: Eric Louw

[A szerkesztő megjegyzése: Múlt héten Eric Louw írása egy csoport fiatalról szólt, akik misszióútra mentek Izlandra, csak azért, hogy imádkozzanak az emberekért! Ha még nem olvastad a bizonyságtételt, elolvashatod a múlt heti bejegyzésünkben. Ezen a héten néhány bizonyságtételt osztunk meg veletek erről a misszióútról.]

Habár nagyon sok történetet megoszthatnánk az izlandi misszióutunkkal kapcsolatosan, kiválogattuk számotokra csapattársaink néhány tapasztalatát.

Eden Carr

Én egy három hétig tartó, mozgalmas nyári táborból érkeztem a misszióútra. Tudtam, hogy ha egyáltalán túl fogom élni, és bármi hasznosat tudok tenni, az egyedül a mennyei Atyám erejének lesz tulajdonítható. Tőle kellett kérnem az erőt, hogy hová menjek, és mit mondjak. De Isten mindig támogatott. Ő adott erőt akkor, amikor a leggyengébbnek éreztem magam. Meggyógyított, amikor fájdalmam volt. Embereket küldött hozzám, hogy mosolyukkal felderítsenek, és tudtam, hogy az én Megváltóm jelen van.

Egyik nap a barátnőmmel látogattam a házakat. Amikor már majdnem végeztünk a területünkkel, rajtam volt a sor, hogy a következő háznál beszéljek. Egy hölgy jött ki a kopogtatásunkra, és én gyorsan bemutatkoztam. „Jó napot kívánunk! Én Eden vagyok, a barátnőm pedig Brittney. A GLOW mozgalom izlandi közösségéből vagyunk. Keresztények vagyunk, akik hiszünk az ima erejében, és szeretnénk kérdezni, hogy van-e olyan imakérése, amiért szeretné, ha imádkoznánk.” A hölgy örült nekünk, és hívta a fiát. „Mondjátok el neki is, amit az imént nekem mondtatok!” – kért bennünket a hölgy, Barbara. Így tehát elismételtem a mondandómat, hogy kik vagyunk és mit csinálunk. A fia elmondta a magánjellegű kérését, mi pedig imádkoztunk érte. Ima után Barbara elmondta, hogy a férje keresztény lelkész. Ő is odajött hozzánk, és megkérdezte, milyen felekezethez tartozunk. Miután beszéltünk erről, ő is elmondta, hogy van egy hetednapi adventista nagybátyja. Az egész család nagyon lelkesedett azért, amit teszünk! „Mi már egy ideje imádkozunk Izlandon a keresztény ébredésért!” – mondta a lelkész. Ez úgy megmelengette a szívemet, hiszen pontosan ezért voltunk ott! Imádkozni az ébredésért! Milyen nagy áldás tudni azt, hogy munkánk nem hiábavaló! Más keresztények is ugyanazért imádkoznak ebben az országban, mint mi!

Joreper Alatiit

Én lelki válságban voltam az út előtt. A családomból már senki sem jár a gyülekezetbe, és idegesített, hogy engem mégis arra biztattak, menjek misszióútra, hátha ez segít lelkileg helyrerázódni – mintha nekik lenne lelki életük! Egyik nap a közösségi oldalon nézelődtem, amikor megláttam a hirdetést egy izlandi misszióútról. Izland a bakancslistám első helyén szerepelt! Tetszett a dolog, mert ezzel két legyet üthettem egy csapásra. Elmehetek egy misszióútra, amire biztatott a családom, és láthatom álmaim országát is!

Amikor viszont az egész beindult, rögtön meg is bántam, hogy ott vagyok. A többiek tapasztalatait hallgatva meg még rosszabbul éreztem magam. Én miért nem tudok olyan jó lenni, mint ők? Éjszakánként csak duzzogtam, és fel akartam adni. Egyik reggel Jonathan Walter, az egyik szervező, arról beszélt, hogy nem szabad csüggednünk, ha úgy érezzük, mi nem vagyunk olyan jók a bizonyságtevésben, mint a többiek, hiszen mindnyájunkat egy konkrét céllal küldött Izlandra a jó Isten. Mindazok közül, akiket választhatott volna, épp mellettünk döntött! Aznap lelkesebb voltam, még énekeltem is. Minden úgy ment, mint korábban, egészen addig, míg le nem tettek az utolsó területen. Volt ott több, társasház-szerű épület. Kiosztottuk a GLOW füzeteket az első épületben, majd továbbmentünk a másikba. Az is úgy nézett ki kívülről, mintha apartmanház lenne, de belül inkább kórháznak tűnt. Nem tudtam, hogyan kerüljek közel azokhoz az emberekhez, de az a gondolat viszont idegesített, hogy kihagyjak egy ekkora épületet.

Miközben agyaltam, hogy mitévő legyek, átmentem a következő ház elé, ahol a parkolóban szóba elegyedtem egy férfival. Őt nem igazán érdekelte az imádság, de rámutatott egy hölgyre, aki a kórház-szerű épületből jött ki. „Neki biztosan szüksége van az imára” – mondta a férfi. Rögtön odamentem a hölgyhöz, és megszólítottam. Elmondta, hogy nemrég halt meg a nővére, és ő most próbálja feldolgozni az elvesztését. Imádkoztam érte, majd tovább beszélgettünk, és kiderült, hogy ő is adventista! Segíteni akart nekem, úgyhogy megkértem, hogy segítsen kiosztani a GLOW füzeteket a nagy ápolási otthonban. Az ő segítségével engedélyt kaptam a személyzettől, hogy beszélgessek a betegekkel, elmondjam nekik a bizonyságtételemet, és otthagyjak egy csomó GLOW füzetet a hirdetőtáblákon és a foglalkoztatókban. Nem tudom, mi az Úr terve ezzel az intézménnyel és az ott ápolt páciensekkel, de még mindig imádkozom értük. Bízom benne, hogy látogatásom valamiféle változást hoz a betegek életében, és az Istenhez való viszonyulásukban.

Ez csak kettő volt a csoporttagjaink beszámolóiból, a továbbiakban még többet fogunk megosztani veletek. Isten jó! Néhány kivétellel Reykjavík minden épületében, lakásában, s azok minden lakójával beszélgettünk, felajánlottuk nekik az imát, és személyesen átadtuk a GLOW füzeteket. Imasétát tettünk minden területen, könyörögtünk Istenhez, hogy hozzon megújulást és keresztényi növekedést Izlandon. Tudjuk, hogy a java még hátravan! 


Eric Louw a Fiatalok Jézusért szervezet kommunikációs igazgatója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése