2019. október 6., vasárnap

Heti imacélok - október 6-13 - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Ezen a héten arról olvashatunk, HOGYAN VÁLHAT AZ IMASZOBÁNK A GYŐZELEM TERMÉVÉ.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2019. október 6-13.)

(Ted N. C. Wilson irodájából)

·       Imakérés: Amint közeledik az évenkénti ülés időszaka, kérünk, imádkozzatok azért, hogy egyházunk vezetői érezzék, mennyire sürgős a feladatunk, s tudatában legyenek annak, hogy a végidőben élünk, és Jézus hamarosan visszajön!
·       Imakérés: Imádkozzunk világszéles egységért azon gyülekezetek és egységek között, amelyek azon az alapon állnak, hogy Isten Igéjét tisztelik, alázattal imádkoznak, a Szentlélek erejét kérik, és elfogadják az egyház munkarendjét, működésének folyamatait, miközben mi, vezetők alávetjük magunkat Isten vezetésének, hogy egyetértésre jussunk az egyházunk működésének rendjére vonatkozó döntéseinkben!  
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy egyházunk teljes erőbedobással és odaadással vegyen részt a misszióban, hirdetvén a hármad angyali üzenetet (Jelenések 14) és a negyedik angyal üzenetét (Jelenések 18).
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok, hogy kreatív és időszerű módon tudjuk használni a média-adta lehetőségeket a hármas angyali üzenet hirdetésére, s így elérhessük a mai kor rohanó emberét!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy széles körben tudjuk támogatni és lelkileg felkészíteni azokat a fiatalokat, akik világi felsőoktatási intézményekben tanulnak, hogy tevékeny és lelkes misszionáriusok lehessenek, akik világszerte szolgálnak másokat az egyetemeken és főiskolákon.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a kiscsoportos misszió, hogy egyházunk minden tagja részt vegyen a személyes bizonyságtevésben és hirdesse Isten nagy igazságát a történelem ezen utolsó napjaiban.  
·       Imádkozzunk, hogy Isten hívjon el Őt félő, alázatos vezetőket, akik Krisztust állítják középpontba vezetői szerepükben, miközben egyháza igyekszik betölteni mennyei küldetését a világ felé.


Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: Biblia Levelező Iskola szolgálata – Ócsainé Demeter Irén; Ráckeve – Gyürüs István; Sándorfalva – Dr. Mihalec Gábor, valamint Szőllősi Árpádné nyugalmazott munkatársért.
·       Imakérés: Imádkozzunk azokért, akik a nyári táborok ideje alatt közelebb kerültek Jézushoz, hogy lelki útjuk folytatódjon, és teljesen el tudják kötelezni magukat Isten mellett (Találkozás Jézussal tábor, Missziókonferencia, Ifjúsági táborok, Lelkészcsaládok tábora stb.)
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteink ősszel kezdődő evangélizációs és missziós programjaiért!
·       Imakérés: Imádkozzunk az unió és egyházterületek jövő évi terveiért, amelyeket a közeljövőben fektetnek le az egységek!
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az induló nyíregyházi befolyásközpontért)!

Imamozgalom indult az E. G. White Kutatóintézetben * Írta: Carolyn Parkinson

[A szerkesztő megjegyzése: Mivel tudatában vagyunk annak, hogy a jó és rossz között dúló nagy küzdelemben élünk, s hogy az őszinte ima valójában hadviselés, ezért a cikkben szereplő „főhadiszállás” kifejezés egyszerűen arra a belső szobára utal, ahol az egyén vagy egy kis imacsoport azért tölt időt, hogy szívből imádkozzon szeretteinek üdvösségéért, a kapcsolatok helyreállásáért és a Szentlélek kitöltetéséért.]

2016 szeptembere volt, és én nagyon vágytam arra, hogy valamit tegyek Istenért. Nem tudtam, hol kezdjem, és azt sem, hogy valójában mi az akarata irányomban, de készséges voltam.

Habár ötödik generációs adventista vagyok, eddig a napig nem dolgoztam az egyházért semmilyen hivatalos minőségben. Egyéb keresztény szervezeteknél igen, például egy rádióállomásnál, illetve keresztény iskolákban. De én sokkal többet akartam tenni Istenért és az egyházáért.

Ebben az időszakban az ausztráliai Új-Dél-Wales vidéki területén éltem, ami mindenféle értelemben elszigetelt rész a világ adventizmusától. Ahogy erősödött a vágyam, hogy Istenért dolgozzak, azt az indíttatást kaptam, hogy költözzek el. Imámban azt kértem, hogy olyan helyre küldjön, ahol szolgálatommal nagy változásokat idézhetek elő. A Biblia sok-sok ígéretét igényeltem, aztán vártam. Nem kellett sokáig várnom!

Isten 24 órán belül lépett! Kaptam e-mailben egy meghívást, hogy menjek dolgozni az Avondale College-ba, ami 7 órányira volt tőlünk. A tökéletes munkakör várt ott rám. Csak jelentkeznem kellett. Miután beadtam a jelentkezést, a férjem számára is nagyszerű munkalehetőség nyílt, nem messze az iskolától. A férjem építési magánvállalkozó, és kb. 30 éve nem volt állásinterjún, de megkapta a munkát! Világos volt, hogy Isten vezet bennünket.

Becsomagoltunk, és elköltöztünk Avondale-be. A kezdet kezdetétől fogva szerettem a munkámat az Avondale College E. G. White Kutatóintézetében. Ebbe a központba azért jönnek a diákok, hogy sok témában kutassanak, és jobban megismerjék Ellen White munkásságát. Van ott egy rész, egy egész terem, ahol az Ellen White leveleiből álló gyűjteményt tartják.

Mivel ég a lelkem azért, hogy a fiatalokat elérjem Isten szeretetével, ezért így kezdtem imádkozni: „Hogyan érhetném el a fiatalokat, és közölhetném velük, mennyire értékesek Jézusnak és az egyháznak?”

Miután így imádkoztam pár napig, egy reggel ébredés után azt mondtam magamnak: „Az ima a válasz! Egy dolgot tehetek, az pedig az imádság.” Aztán azt a késztetést kaptam a Szentlélektől, hogy alakítsak ki egy imaszobát, egy igazi „főhadiszállást” ezen a részlegen. Meg is tettem.

Kialakítottam egy imaszobát az E. G. White Kutatóintézet egyik részlegében, készítettem egy kis bemutató videót, majd posztoltam a Facebookon. Az volt az üzenet, hogy a fiataljaink nagyon drágák az egyház számára, és ahogy Ellen White a múltunk történetéről tanít, úgy a fiatalok az egyház jövőjét jelentik.

Meglepetésként ért, hogy Isten miként tud felhasználni egy egyszerű, három perces felvételt, ami villámgyorsan terjedt a Facebookon, és világszéles imaszolgálattá nőtte ki magát. Azt sem vártam, hogy a kisfilm a világ 75 országába jut el, s hogy az imaszobák száma egy éven belül több mint száz lesz a világon. És ez a szám folyamatosan emelkedik.

Mára már sok ilyen ima-főhadiszállás van a gyülekezetekben, az iskolákban, a női szolgálatok osztályának rendezvényein, a gyülekezetalapításokon, az egyházterületi irodákban és még számos helyen. Isten népe imádkozik, Ő pedig válaszol. Könnyek szöknek a szemembe, miközben ezekről az imaszobákról gondolkozom, és eszembe jut, hogy például Kenyában a magas biztonsági fokozatú börtönökben is létesítettek ilyeneket. Az ima megváltoztatja a rabok életét is.

Nemrégiben hírt kaptunk két kávézóról is, ahol imaszobákat alakítottak ki. Ez fantasztikus bizonyságtevési lehetőségnek bizonyult az adventista tulajdonos számára, hogy Jézust hirdethesse a vendégeinek. Sokak élete változott meg az imaszobáknak köszönhetően, néhányan már keresztséget is kértek, és csatlakoztak az egyházhoz. Áldom és dicsőítem az Urat azért, amit tesz. A „háborús főhadiszállás” a győzelem termévé változott, mert amikor Isten népe imádkozik, akkor Ő válaszol!


Carolyn Parkinson segéd-adminisztrátor az ausztráliai Avondale-ben működő Ellen G. White Kutatóintézetben, és a Sunnyside Történelmi Emlékházban. Ha többet szeretnél tudni az Avondale-i imaszobáról, kattints ide: https://www.youtube.com/channel/UCcYpPi_SJ5NOPfRvvPLZxcw
Ha te magad is szeretnél imaszobát kialakítani, rendelhetsz eszköz-készletet, ami tartalmazza a híres „Keskeny ösvény” festményt ( ami Ellen White látomása alapján készült). Itt: https://avondaleaustralia.spiffystores.com/
A történéseket pedig Facebook oldalon is követheted itt: https://www.facebook.com/EGWhiteAustralia/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése