2018. július 3., kedd

Heti imacélok - július 1-8. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok
(2018. július 1-8.)

·       Imakérés: A kenyai Eldoret-ben egy gyülekezet egy missziós célú egészségközpontot épített. Kérünk, imádkozzatok ennek a hetednapi adventisták által működtetett intézménynek a stábjáért! Jelenleg egészségügyi munkatársakra van a legnagyobb szükségük. Imádkozzunk azért, hogy Isten gondoskodjon erről! 
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok továbbra is azért a sok ezer menekültért, akik arra kényszerülnek, hogy elhagyják otthonaikat! Mivel a válság folytatódik, imádkozzunk olyan személyekért, akik készek megtanulni azt, hogy hogyan lehet elérni a különböző vallási háttérrel rendelkező embereket. Imádkozzunk önkéntesekért, akik készek arra, hogy nagyvárosi környezetben segédkezzenek, ahol a legtöbb menekült letelepszik.
·      Imakérés: Nagyon sok nyári tábor kerül megrendezésre Észak-Amerikában és szerte a világon. Imádkozzunk azért, hogy Isten áldja meg ezeket találkozókat, és azért is, hogy gyülekezeti tagjaink nagyobb motivációt kapjanak az Isten országáért való munkálkodásra!
·       Imakérés: Imádkozzunk azért a sok adventista diákért, akik most fejezték be tanulmányaikat! Imádkozzunk azért, hogy helyes döntéseket hozzanak meg jövőjükkel kapcsolatosan!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az egyházi vezetőkért világszerte, akik utaznak, tanítanak, gondoznak, missziómunkát végeznek, és sűrű programjuk van még nyáron is. Imádkozzunk azért, hogy vigyázzanak a naponkénti Istennel töltött idejükre, és Szentlélek kenete legyen mindenen, amit tesznek! 

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a nyári táborokért, hogy sok ember megtalálja Istent, s hogy azok, akik megtalálták, közelebb kerüljenek Hozzá! Imádkozzunk a Missziókonferenciáért, a Találkozás Jézussal táborért, az Ifjúsági táborért stb.
·       Hálás beszámoló: Köszönjük, hogy imádkoztatok a Sáfársági Konferenciáért (június 1-3). Isten gazdagon megáldotta ezt az alkalmat. A felvételek itt lehet megnézni: https://www.youtube.com/playlist?list=PLuUGa-Io73vVwAXg-cNV62hBZnmTGz18b
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Ki kapja meg a könyvet? – Írta: Laura Williams

A közelmúltban az Amerikai Egyesült Államok Ohio államába látogattam. Ottlétem utolsó napján csatlakoztam egy csoporthoz, akik házról-házra járva osztogattak A nagy küzdelem című könyvet, egy olyan könyvet, amely a keresztény egyház történelmét valamint a jó és a gonosz, Krisztus és Sátán közötti harc leírását tartalmazza. Mire befejeztük a munkát, mindenki szétosztogatta a könyveit, kivéve engem. Egy könyvem maradt, és senkit sem találtam, akinek odaadhattam volna. Eldöntöttem, hogy megtartom arra az esetre, ha másnap valakivel a reptéren találkozok.

Másnap kora reggel megérkeztem a repülőtérre. Ahogy a kapunál álltam és a beszállásra vártam, arra gondoltam, hogy vajon kinek is adjam oda az utolsó könyvemet.

A tekintetem megakadt egy férfin, aki mellettem állt. Olyan erős indíttatást éreztem arra, hogy neki adjam a könyvet, hogy nem tudtam figyelmen kívül hagyni. Egy kis tétovázás után odasétáltam hozzá és megkérdeztem tőle, hogy adhatnék-e neki egy könyvet. Rám nézett és csak ennyit mondott: „Nem!” Ezek után szóba sem állt velem és figyelembe se vett. Összezavarodtam és azon kezdtem el gondolkodni, hogy vajon miért éreztem az indíttatást, hogy neki adjam a könyvet. Ez az ember járt a gondolatomban az egész repülés alatt. Ahogy leszálltam a gépről, egy másik erős érzésem támadt, hogy várjam meg őt a kapunál, amíg ő is leszáll a gépről, hátha mégis meggondolta magát. Így is tettem. Az egyike volt azon utasoknak, akik utoljára hagyták el a gépet, de amikor meglátott (csak úgy lazán álltam és a telefonomat bámultam a kapu mellett), gyorsan irányt változtatott és eltűnt a tömegben.

„Nos, ez van” – gondoltam. „Biztosan nem fogom látni többé.” Nem értettem az egészet. Elindultam a saját kapum irányába, de újra egy NAGYON erős érzésem támadt, hogy NE hagyjam ez azt a kaput.

Így tehát ott álltam és azon töprengtem, hogy miért nem kell elmennem ettől a kaputól. Egy csoport apácát vettem észre, akik megérkeztek és leültek. „Ó! lehet, hogy nekik kell adnom!” Elindultam feléjük, de a férfira gondoltam és arra, hogy valamilyen oka csak kell, hogy legyen az egész történetnek.

És mi van akkor, ha odaadom a könyvet az apácáknak, és azután összefutok a férfival, aki közben esetleg meggondolta magát, és nem lesz, amit neki adhatok? Így hát ott álltam kb. 30 percet, és fogalmam sem volt, hogy mitévő legyek. Végül imádkoztam: „Uram, nincs ötletem, hogy kinek adjam oda ezt a könyvet! Nem akarom rossz személynek adni. Annak adom, aki legelőször szóba áll velem. Küldj valakit, akinek kell a könyv, és aki szóba áll velem.”

Másodpercekkel később egy férfi, aki szemben ült az apácák csoportjával, felállt, odajött hozzám, és megszólított: „Szia! Hívő vagy?”

„Igen, az vagyok.”

„Én is az vagyok. Sok vallásos ember van a családomban: baptista, katolikus, Jehova tanúja, zsidó stb. A családi összejövetelek nagyon érdekesek szoktak lenni az otthonomban.”

Egy csengő megszólalt az agyamban. Teljesen egyértelmű volt, hogy neki kell adnom a könyvet. Benyúltam a táskámba és ezt mondtam: Van valami a számodra!”

Rápillantott és elmosolyodott és ezt kérdezte: „Ez a könyv a vallás történetéről szól? SZERETEM az ilyen könyveket. Lenyűgöznek. Szeretném elolvasni ezt a könyvet.”

Odaadtam neki a könyvet, aki úgy elment, amint ahogy jött.

Ámulva álltam ott és hirtelen rájöttem, hogy mi volt a célja annak, hogy megkérdeztem az első férfit. Isten a figyelmemet rá irányította, tudva azt, hogy csak úgy találkozhatok ezzel az emberrel, ha eleget várok az elsőre ennél a kapunál. Leszálltam volna a gépről és elsétáltam volna anélkül, hogy bármi az eszembe jutott volna.

Egy kicsit elkeseredtem, és meg is lepődtem, amikor az első férfi nem fogadta el a könyvet, de megtanultam, hogy nem kell feladnunk akkor, amikor elutasítanak. Talán az az elutasítás vezet el a megfelelő emberhez, aki valóban akarja azt, amit felajánlasz neki.

Laura Williams egy énekes, aki minden tehetségét Isten szolgálatára szeretné szentelni. Ő és férje Washingtonban élnek, de zenei szolgálatot végeznek bárhol, ahova Isten hívja őket. Szolgálatukról többet is megtudhatsz a következő honlapon: https://www.laurawilliamsmusic.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése