2015. március 28., szombat

100 nap imádságban 5

5. nap - 2015. március 29. vasárnap

IMACÉLOK:
1.   Imádkozzunk a késői eső kitöltetéséért a közelgő Generál Konferenciai ülésszakra, amely elvezet a végső hangos kiáltáshoz és felhatalmaz a munka befejezéséhez, hogy hazamehessünk a mennyországba.
2.   Imádkozzunk azért, hogy Isten olyan embereket hozzon a Generál Konferencia ülésére, akiket Ő szeretne ott látni, és hogy a résztvevők (úgy a vezetők, mint a laikusok) megtértek, újra megtértek legyenek, vagy olyanok, akik erős késztetést éreznek, hogy mélyebb közösségre jussanak Krisztussal ezen az ülésen.
3.   Imádkozzunk azért, hogy mindenki alárendelje magát Isten akaratának, és buzgón imádkozzon azért, hogy Isten akarata valósuljon meg.
4.   Imádkozzunk azért, hogy senki se próbálja meg manipulálni a napirendet és az üléseket, hanem engedje, hogy a Szentlélek hatást gyakoroljon a szívekre.   
5.   Imádkozzunk azért, hogy Isten vezesse a jelölő bizottságokat, választási bizottságokat stb.
6.   Imádkozzunk azért, hogy az ételek egészségesek és ízletesek legyenek, hogy a küldöttek egészségesek legyenek és legyen erejük az ülések idején.
7.   Imádkozzunk azokért, akik a színfalak mögött dolgoznak a tervezésen és a logisztikai feladatokon a San Antonio-i Generál Konferencia lebonyolításában.
8.   Imádkozzunk a Szentlélek kitöltetéséért az Észak-Amerikai Divízió vezetőségére: Daniel Jackson, Alexander Bryant, Thomas Evans és munkaközösségére. 
9.   Imádkozzunk a Nagyvárosi missziós kezdeményezésekért az Észak-Amerikai Divízióban.
10.               Imádkozzunk azért, hogy több időt szenteljünk a Biblia tanulmányozására és imádságra a vezetőkért és laikusokért, hogy teljesen átengedjük Istennek az egyház vezetését, az Ő akarata szerint.

A megtört szívtől a lelki ébredésig

Hihetetlen volt a fájdalom. Végül a gödör mélyének köves talaján kötöttem ki.

A fürdőszoba padlóján feküdtem az éjszaka kellős közepén. Nem is gondoltam, hogy a megtört szív fizikailag is beteggé teheti az embert.

Életemből három évet egy kapcsolatba fektettem egy főiskolai barátnőmmel. Most mindennek vége, egyik napról a másikra. Hogyan tudnak a dolgok ilyen hirtelen megváltozni? Hol rontottam el?

"Gyönyörködj az Úrban, és megadja szíved kéréseit!" - mondja a zsoltáros (Zsolt 37:4). Vajon nem próbáltam meg ezt? Igen, az elmúlt három hónapban megpróbáltam megújítani a kapcsolatomat Istennel, de az életemet még mindig a magam módján próbáltam élni, és nem voltam boldog. Tudtam, hogy valami hiányzik.

Ahogy elkezdtem olvasni Isten élő Igéjét, annál inkább ráébredtem a Jézussal való mélyebb kapcsolat szükségességére. Ahogy olvasok, elkezdem érezni, hogy a barátnőmmel való kapcsolat egy lelki akadály volt az életemben, de nem volt erőm szakítani, és nem is igazán akartam, hogy vége szakadjon. Elkezdtem imádkozni, de úgy, hogy ez egy biztonságos ima legyen: "Istenen, ha te úgy akarod, hogy vége legyen ennek a kapcsolatnak, akkor tegyél valamit, hogy véget érjen." És ő megtette.

"Kérjetek és adatik" - mondja Máté 7:7. Isten mindig megtartja szavát. Különösképpen akkor, amikor nemcsak egyvalaki kéri. A szüleim szintén imádkoztak értem, és másokat is megkértek, hogy imádkozzanak. Dicsőség az Úrnak! Isten él! Meghallgatja az imákat. Az én életem ma ennek a bizonyítéka.

A lelki gátak leomlásával, amelyekbe annyi energiát belefektettem, végül meghoztam életem legjobb döntését: "Rendben Isten... most adok neked 100% esélyt. Minden mást megpróbáltam. A vallással csak kontárkodtam, de most teljesen bele akarok merülni."

Vajmi keveset tudtam arról, hogy ez a döntésem hova vezet. Nemsokára találkozni fogok álmaim lányával és belevágunk Isten szolgálatába a teljes munkaidős lelkészi szolgálat izgalmas életébe. "Gyönyörködj az Úrban, és megadja szíved kéréseit!" (Zsolt 37:4).

Szívből jövő imádság:
Mennyei Atyám! Köszönöm, hogy olyan elragadó vagy! Köszönjük azt, ahogy veszed életünk legkeményebb tapasztalatát, és felhasználod arra, hogy ráébressz a veled való mélyebb kapcsolat szükségességére. Isten, ma átengedjük magunkat Neked teljesen, hogy tedd meg velünk azt, ami szükséges ahhoz, hogy a veled való kapcsolat magasabb szintjére vezess el bennünket. Köszönjük, hogy rád bízhatjuk a jövőnket. Annak ellenére, hogy az előttünk álló bajok vészjóslónak tűnnek, nincs okunk a kétkedésre, hogy Te ezeket a dolgokat mind a mi örök javunkra fordítod, ha szerető karodra bízzuk magunkat teljesen. Urunk, vezess minket mélyebb közösségre Veled. Mindent alárendelünk Neked ma. Ámen.

Írta: Zac Page



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése