2016. december 5., hétfő

Heti imacélok - december 4-11. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok  
(december 4-11)

Mivel szeretnénk, ha jobban megismernétek a világszéles egyház divízióinak vezetőit, ezért az elkövetkező hetekben közölni fogjuk fotóikat a legfontosabb imakérésekkel együtt.

Inter-európai Divízió

Elnök: Mario Brito, Titkár: Magyarosi Barna, Kincstárnok: Norbert Zens

Dióhéjban az Inter-európai Divízióról: Ez a divízió 20 országot foglal magában: Andorra, Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Franciaország, Németország, Gibraltár, Olaszország, Liechtenstein, Luxemburg, Málta, Monaco, Portugália, Románia, San Mario, Szlovákia, Spanyolország, Svájc és a Vatikán.

Az Inter-európai Divízió területén élő teljes népesség 350 millió fő. Nyelvezetük, történelmi hátterük, kultúrájuk és népi szokásaik kifejezetten sokszínűek. Nemrégiben ezekbe az országokba érkeztek nagy számban a menekültek, akik magukkal hozták saját hiedelmeiket, kultúrájukat. Ezt a kihívást jelentő helyzetet a divízió vezetői egy lehetőségnek látják arra, hogy hirdessék azt az üzenetet, amit az Úr bízott rájuk.

·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a bevándorlókért és menekültekért az Inter-európai Divízió területén! Néhányan nyitottak az evangélium befogadására, és sok gyülekezetünk abban az áldásban részesül, hogy szolgálhatja az újonnan érkezőket.
·        Imakérés: Imádkozzunk azokért a fiatalokért, akik készek Jézusnak szentelni életüket, és részt venni a misszióban!
·       Imakérés: Imádkozzunk az egyház tagjaiért, fiatalokért és idősekért, az éhezőkért és szomjazókért, mert megmondatott: Boldogok, akik éhezik és szomjúhozzák az igazságot: mert ők megelégíttetnek.” (Mt 5:6)
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Teljes Tagbevonás evangélizációs sorozatért, amit 2017 februárjában fognak tartani Romániában és Bulgáriában.
Magyar imacélok:
·     Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az őszi evangélizációs programokért: Bibliai szabadegyetemek, előadások, egészség misszió, Jézus élete festménykiállítások, kiscsoportok stb.
·     Imakérés: Imádkozzatok azért, hogy ki tudjuk használni azokat a lehetőségeket, amelyeket az Úr adott nekünk azáltal, hogy a magyar mozikban is hamarosan vetítik az adventista katonáról, Desmond Dossról szóló filmet, A fegyvertelen katona című alkotást!
·        Hálás beszámoló: Köszönjük, hogy imádkoztatok a Tiszavidéki Egyházterület missziós képzéséért - "Ki a sótartóból!" - amelyet 2016. december 3-án szerveztünk meg Békéscsabán az adventista imaházban. Köszönjük, hogy eljöttetek és különösképpen Istennek köszönjük az áldást, amit ott tapasztaltunk! Imádkozzunk azért, hogy amit az Úr ott elkezdett sok szívben, a Szentlélek tovább folytassa egészen Jézus eljöveteléig.

Megmenekültem egy elromlott hősugárzó miatt – írta: Joy Alexander
 25 évesen boldog és szorgalmas egyetemi diák voltam. A New York-i Queens kerületben éltem. Hálás voltam mindazért, amit Isten tett az életemben. Viszont éreztem a feszültséget, amit az éjszakába nyúló tanulás és a megélhetésért való munka okozott.


Közeledett a tél, és sokszor nehezen tudtam a kis bérelt lakásomat melegen tartani. Végül sikerült annyi pénzt megspórolnom, hogy vegyek egy használt hősugárzót. A hősugárzón látszott, hogy élt már jobb napokat is, de legalább kicsit felmelegítette a szobámat, és elviselhetőbbé tette az életet. Ráadásul így, hogy volt hősugárzóm, tanulhattam a lakásban, ahelyett, hogy a könyvtárban maradtam volna és valamikor késő este cammogtam volna haza.

El tudjátok képzelni a dühömet csalódottságomat, amikor egyik este hazaérkeztem, és észrevettem, hogy a kis elektromos melegítő nem működik. Megpróbáltam ki- és bekapcsolni, még egy másik aljzatba is megpróbáltam bedugni, eredménytelenül.

Szomorúság töltött el, miközben lefekvéshez készülődtem. Belefáradtam mindenbe: belefáradtam a küzdelmekbe, belefáradtam abba, hogy melegen tartsam a lakást, belefáradtam, hogy ilyen kevésből kell megélnem. Ezen az estén kiöntöttem szívem Istennek, miközben keservesen sírtam.

Eltelt egy nap. Aztán kettő. A hősugárzó nem akart működni annak ellenére sem, hogy Istenhez könyörögtem csodáért. Mintha már a dolgok nem is fordulhatnának rosszabbra, a második napon elkezdett esni az eső. Így már nem csak hideg volt, hanem minden nyirkos lett.
Aznap este olvastam egy áhítatos könyvből, majd imádkoztam az ágyam mellett térdelve, és mindenek fölött az ő megtartó kegyelméért könyörögtem.

Felébredtem az éjszaka közepén. Még mindig esett az eső. Álmosan kikászálódtam az ágyból, hogy elmenjek a mosdóba. Még csukott szemmel a lábamat letettem a földre, és megdöbbenve vettem észre, hogy bokáig ér a víz a szobámban.

Sikoltva visszaugrottam az ágyba. Hirtelen már nem csak a hideg víztől ugrott ki a szívem a mellkasomból, hanem attól, hogy észrevettem, a hősugárzó még mindig be van dugva a konnektorba! A megkönnyebbülés könnyeivel estem vissza a párnámra, hiszen felfogtam, mit tett Isten! Megrázhatott volna az áram! Isten még bánatomban is vigyázott rám. Hallotta imáimat és válaszolt rájuk!


És mielőtt kiáltanának, én felelek, ők még beszélnek, és én már meghallgattam.” (Ézs 65:24)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése