2016. december 25., vasárnap

Heti imacélok - december 25-január 1. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok  
(december 25- január 1)

·        Imakérés: Január 1-jével kezdődően a MENA (Közel-kelet Észak-afrikai Unió) egy 80 napos imakampányba kezd. Ezen a héten, ahogy az új év közeledtére készülünk, arra bátorítunk, hogy csatlakozz hozzánk, ahogy mi is támogatjuk a MENA-t és a közel-keleti munkát. Imádkozzunk azért, hogy Isten hozzon megújulást az imában a MENA stábjában és munkásai között, hogy sok új lehetőség nyíljon ezen a területen Isten népének imája nyomán.
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy sok élet megváltozzon a Generál Konferencia által indítványozott Tíznapos imaközösség ideje alatt (január 11-21). A segédanyagok letölthetők itt angolul: www.TenDaysofPrayer.org magyarul: http://adventista.hu/esemeny/tiz-napos-imakozosseg-2017/
·        Imakérés: Imádkozzunk az egyház közösségéért és egységéért, hogy az valósággá váljon, amint ezrek kapcsolódnak be a 2017-es év első negyedévének Ima és böjtnapjába január 7-én. Az eső negyedév témája: Az Úr dönti el a csatát - Harc az egyházért. A segédanyagok letölthetők itt angolul: www.revivalandreformation.org      magyarul: http://adventista.hu/esemeny/ima-es-bojtnap-2017/
·        Imakérés: Kérünk Imádkozzatok a közelgő Fiatalok Jézusért találkozóért, amely a texasi Houstonban kerül megrendezésre az új év első napjaiban. A Fiatalok Jézusért vezetői épp befejeznek egy 40 napos imaközösséget az esemény előtt, és mi csatlakozunk hozzájuk imában, hogy Isten munkálkodjon hatalmas módon a sok ezer fiatal életében, akik részt vesznek ezen a találkozón!
·        Imakérés: Kérünk imádkozzatok azért, hogy a Szentlélek munkálkodjon a szívünkben, ahogy az új évet elkezdjük! Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek mutassa meg nekünk, hogy mit tegyünk azért, hogy másokat is felkészítsünk Jézus eljövetelére.
Magyar imacélok:
·     Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a téli evangelizációs programokért. Az új évben, az ünnepek után sok helyen újraindulnak az evangelizációs és missziós programok. Imádkozzunk azért, hogy Isten áldja meg ezeket a szolgálatokat!
·     Imakérés: Imádkozzatok azért, hogy ki tudjuk használni azokat a lehetőségeket, amelyeket az Úr adott nekünk azáltal, hogy a magyar mozikban is hamarosan vetítik az adventista katonáról, Desmond Dossról szóló filmet, A fegyvertelen katona című alkotást! Látogasd meg és terjeszd a következő honlapot: http://www.fegyvertelenkatona.hu
·     Imakérés: A RemenyPont önkéntesei elhatározták, hogy amilyen aktívan csak lehet, bekapcsolódnak a mozifilm misszióba, ezért engedélyeket szeretnénk beszerezni, hogy a mozi kijáratánál ajándék könyveket adományozzunk az érdeklődőknek. Szeretnénk felajánlani a lehetőséget egy beszélgetésre a ReményPontban azoknak, akiket mélyen megérintett a film mondanivalója. Kérlek imádkozzatok, hogy a lehetőségekhez képest - missziós szempontból - a legtöbbet tudjuk nyújtani az érdeklődők számára
·        Imakérés: Kérünk, hogy imádkozzatok a Tiszavidéki Egyházterület missziós képzéséért a „Ki a sótartóból!” következő alkalmáért, amit 2017. április 1-jére tervezünk! A szervezési munkák már elkezdődtek, kérünk, imádkozzatok, hogy az az alkalom is Isten dicsőségére, a gyülekezetek megerősödésére és a missziómunka előrehaladására szolgáljon!

Isten törődött a fájdalmaimmal  – írta: Willie Oliver
Éveken keresztül tapasztaltam kínzó fájdalmat anélkül, hogy egy pillanatig is arra gondoltam volna, hogy Isten meg akarna gyógyítani. Végül is ezrek szenvednek világszerte sokkal nagyobb fájdalmakat, mint az én viszonylag kis problémám. Úgy vélekedtem, hogy a fájdalom az élet része, mivel egy bűnös világban élünk.

Elviselhetetlen fájdalom nyilallt a bal lábamba le egészen a bábujjakig minden előjel nélkül, amikor prédikáltam vagy előadást tartottam mint a Hetednapi Adventista Egyház Családi Osztályának vezetője. Akkor is fájdalmat éreztem, amikor minden reggel 3 km-t kocogtam. Le kellett ülnöm, hogy a fájdalom enyhüljön, vagy segítségül kellett hívnom Jézust, hogy megszakítás nélkül befejezzem az előadásomat.

Az orvosom vénynélküli fájdalomcsillapítókat ajánlott, hogy a fájdalmat enyhítse. Egy MRI vizsgálat kimutatta, hogy gerincsérvem van, amelyet nagyon komoly műtéttel lehet korrigálni. A szakember, aki az MRI vizsgálatot elrendelte, azt javasolta, hogy továbbra is éljek fájdalomcsillapítókon, egészen addig, amíg el nem döntöm, hogy alávetem magam a műtétnek.

Aztán valami történt.

Elolvastam Heidi Kamal történetét férjéről Raafatról, aki a Transz-Európai Divízió elnöke. Heidi leírta, hogy Raafat hónapokig tartó elviselhetetlen nyak- és karfájdalma csodálatos módon meggyógyult az imának köszönhetően.   

Mindig is hittem az ima erejében. Adventista lelkész és adventista tanárember fiaként a naponkénti családi áhítatok és imák szerves részét képezték életemnek. Mint aki adventista iskolában nevelkedtem és adventista lelkésznek tanultam, az ima annyit jelentett számomra, mint a lélegzet.

Ezért elkezdtem csodálkozni azon, hogy miért nem imádkoztam eddig állapotomért.

Heidi Kamal tapasztalata nagy hatást gyakorolt rám. Hittem azt, hogy ha Isten meg tudta gyógyítani Raafatot, engem is meg tud gyógyítani. Így azon a vasárnap reggelen, miután a tapasztalatot elolvastam, három km-es kocogásom közben megkértem Istent, hogy gyógyítsa meg a fájdalmamat. Hitben azonnal abbahagytam a fájdalomcsillapítók szedését is. A hét hátralevő részében és azóta is minden reggel kocogok három km-t - fájdalom nélkül.

Hálás vagyok Istennek irántam való csodálatos jóságáért. Kétség nélkül tudom, hogy ha ezt meg tudta tenni velem, bármit megtehet veled is, ha ez az Ő akarata és te hiszel Benne. Bízz Benne ma!

Willie Oliver a Generál Konferencia Családi Szolgálatok Osztályának igazgatója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése