2016. július 10., vasárnap

Heti imacélok - július 10-16 és IZGALMAS TAPASZTALAT


Heti imacélok  
(július 10-16.)
·        Istent dicsőítő beszámoló: Dicsőíteni szeretnénk Istent mindazért, amit jelenleg egyházában tesz, és mi, akik különböző táborokba és összejövetelekre utazunk el ezen a nyáron, látjuk a Szentlélek csodálatos módon való tevékenységét szerte a világon. Látjuk a közbenjárás lelkét, amelyet Zakariás 10 próféciája említ, és amelyet az Úr támaszt; és azért imádkozunk, hogy sokszorozódjon mindenütt, ahogy a késői eső eljön, hogy befejezze a munkát, hogy Jézus hamar eljöhessen.
·        Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek munkája kiterjedjen az egész világra, hogy felébressze és erővel ruházza fel az embereket. Sok helyen választókonferenciák is lesznek az elkövetkező hetekben. Imádkozzatok azért, hogy az Úr legyen az irányító minden ilyen helyszínen, és az Ő akarata valósuljon meg minden vezetői döntésben. Imádkozzunk azért, hogy Isten tartsa meg egységben  és krisztusi lelkületben népünket minden összejövetelen és tanácskozáson.
·        Imakérés: A 10/40-es ablak otthona 236 olyan városnak, amelynek egymilliónál több lakosa van. Imádkozzunk fokozott figyelemért és törődésért ezeknek az el nem ért városoknak a lakóiért, és ahelyett, hogy másokra várnánk, hogy ezeket a szükségleteket kielégítenék, érezzük magunkénak ezt a feladatot.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Adventista Zsidó Világkongresszusért és tanácskozásért, amelyet Párizsban tartanak a következő héten. Imádkozzunk azért, hogy Isten megmutassa, hogyan érhetjük el a  zsidóságot Krisztus számára.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Ruandában újonnan megkeresztelt gyülekezeti tagokért, hogy megmaradjanak az egyházban. Imádkozzunk azért, hogy a gyülekezeti tagok barátságosak és kedvesek legyenek hozzájuk, és ne bírálgassák az új tagokat beilleszkedésük folyamatában. Imádkozzunk azért, hogy ezek az új gyülekezeti tagok erőteljes tapasztalatot szerezzenek Krisztussal és bekapcsolódjanak az egyház munkájába, hogy másoknak is helyes módon tegyenek bizonyságot.   


A Bibliám titokzatos utazása
- Írta: Kandus Thorp

Mindnyájunknak vannak dolgaink, amelyek kedvesek és értékesek számunkra. Olyan dolgok, amelyek nélkül nem tudjuk elképzelni az életet. Nekem a Bibliám a legértékesebb.

Már 15 éve megvan ez a Bibliám, és mindenhova elutazik velem, ahova megyek. Tele van aláhúzásokkal és dátumokkal, különleges ígéretekhez kapcsolva, amelyekért mint család, vagy egyénileg imádkoztam. A nehézségekben különböző szakaszok keltek életre, és hoztak vigasztalást és bátorítást. Semmi sem helyettesítheti ezt a kedves Bibliát.

Mindezek ismeretével, el tudjátok képzelni bánatomat, amikor 2015. októberében ottfelejtettem egy bérelt autóban. Buzgóan imádkoztunk, amikor felhívtuk a céget és megkértük őket, hogy próbálják megtalálni. Próbálkozásunk azonban nem járt sikerrel. Minden reménytelennek tűnt. Mennyire hiányzott nekem ez a Biblia! Úgy éreztem, mintha a szívemnek egy darabja hiányozna. Hogy tudtam ilyen figyelmetlen lenni?! Továbbra is imádkoztam és könyörögtem Istenhez, hogy tegyen csodát és adja vissza nekem a Bibliámat.

Végül, néhány hónappal később, december első felében kaptam egy Facebook üzenetet egy teljesen idegen valakitől. Egy hölgy volt, aki fényképet küldött nekem a Bibliámról. Lelkesen mesélte, hogy "hihetetlen, de a bérelt autóban találtam az ön Bibliáját, és pont erre volt szükségem. Megtarthatnám még egy néhány hétig, hogy olvassam?"

Teljesen felvillanyozódtam! Isten végül meghallgatta az imámat. Mivel akkor Dél-Afrikában voltam és a Hope Chanel-el utaztam, azt válaszoltam neki, hogy megtarthatja még egy néhány napig, mivel úgysem vagyok otthon. Elküldtem neki a címemet és elvártam, hogy a postaládámban legyen, amikor hazaérek. Amikor azonban hazaértem, a Biblia még mindig nem volt ott.

Sürgősen felvettem vele a kapcsolatot és elmondtam neki, hogy milyen értékes számomra az a Biblia, és nagyon szeretném visszakapni. Beszélt nekem az élete gondjairól és megígérte, hogy visszajuttatja a Bibliát. Végül ezt mondta: "Annyira sajnálom, és rosszul is érzem magam, de egy zsúfolt otthonunk van kicsi gyermekekkel és fogalmam sincs róla, hova lett a Biblia."

 A szívem sajgott. Közben minden nap, ahogy jöttem-mentem a lakásban azt éreztem, hogy nagyon hiányzik a Bibliám.

Kéthetente felvettem vele a kapcsolatot, és tovább imádkoztam: "Ó Uram, Te tudod, hogy hol van a Bibliám. Visszajuttatnád nekem, kérlek szépen!" Egyszer azt is mondta nekem, hogy azt álmodta, hogy megtalálta a Bibliámat. Ezek után még buzgóbban imádkoztam.

Eltelt még egy néhány hónap, és egy napon egy e-mailt kaptam egy másik idegentől. Most egy férfi volt. Egy képet küldött nekem a Bibliám első borítójáról. Ezt írta: "Megtaláltam a Bibliáját a bérelt autómban!" A sors iróniája, hogy épp azt a járművet bérelte, amelyet én is.

Azonnal felhívtam telefonon. Kiderült, hogy csak egy órányi autóútra lakott attól, ahol én laktam. A férjemmel egymásra néztünk és ezt mondtam neki: "Azonnal jövünk!" Beugrottunk az autónkba és elindultunk, hogy visszaszerezzük a kedves Bibliámat.

Hogy merre utazott a Bibliám ez alatt a titokzatos hat hónap alatt és Isten hogyan használhatta fel, soha az életben nem fogom megtudni. Azonban várom, hogy az őrzőangyalom elmesélje a teljes történetet, amikor a mennybe jutok. Olyan hálás vagyok, hogy visszakaptam. Egy dolgot biztosra tudok, éspedig azt, hogy a Bibliám sokkal többet jelent számomra, mint gondoltam!

Isten valóban gondoskodik és meghallgatja az imákat.


Amennyiben csodálatos imameghallgatásról szeretnél bizonyságot tenni, és szeretnéd, hogy az megjelenjen, írj nekünk! UnitedinPrayer@ministerialassociation.org (angolul, legfeljebb 400 szó terjedelmeben)



1 megjegyzés:

  1. Sérülést és fájdalmat okoztam, amikor nagy probléma merült fel a házasságomban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. annyira szörnyű, hogy bírósághoz fordította az ügyet válás céljából. Azt mondta, hogy soha többé nem akar velem maradni, és többé nem szeret. Tehát becsomagolta a házból, és engem és a gyerekeimet komoly fájdalmaknak vetette alá. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy visszakerüljek egy csomó koldulás után, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha többé nem akar látni engem. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta, hogy az egyetlen módja annak, hogy visszaszerezzem a férjem, az a DrIgbinovia nevű helyesírási szavazat meglátogatása, mert ez valóban neki is működött. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni az ő tanácsát. Aztán megadta nekem az általam meglátogatott helyesírási e-mail címet: doctorigbinovia93@gmail.com. Tehát másnap reggel e-mailt küldtem a megadott címre, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy a férjemet két nap múlva vissza fogom hozni. Milyen fantasztikus nyilatkozat !! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem és mindent elmondott nekem. Aztán másnap reggel, oly meglepően, hogy a férjem, aki nem hívott fel az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy bejelentse, hogy visszatér. Milyen csodálatos!! Tehát az volt, hogy ugyanazon a napon visszatért nagy szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért és a fájdalomért, amelyet nekem és gyermekeinknek okozott. A nap óta a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, DrIgbinovia segítségével. Tehát konzultálunk veled, ha bármilyen probléma merül fel vele a kapcsolatfelvétel során, 100% -os garanciát adom, hogy ő segít, és hívja, vagy adja hozzá a Whats-app-on: +2348144480786, nagyon nagy köszönet Drigbinovia-nak ..!

    VálaszTörlés