2016. július 31., vasárnap

Heti imacélok - MAGYAR imacélok - július 31- augusztus 7. és IZGALMAS TAPASZTALAT

Heti imacélok  
(július 31-augusztus 7.)
·        Istent dicsőítő beszámoló: Hálát adunk Istennek, hogy az elmúlt hónapban, Ruandában, meghaladta a 100 000-et is a keresztségek száma. Ez már több annál is, amiért imádkoztunk! Jó az Isten!
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azokért, akik a szörnyű terrortámadások miatt szenvednek szerte a világban! Imádkozzunk, hogy Isten erőt adjon az ő népének a végső időkben, amikor egyre több üldözést és tragédiát kell elszenvednünk.
·        Imakérés: Az Adventista Egyház tagjai közül csupán 15% él a 10/40-es ablak területén, viszont a világ népességének 65%-a is ott van, akik közül sokan nem hallottak még az evangéliumról. A HOPE televíziós csatorna egy sorozatot indít, aminek címe a következő lesz: „Én akarom ezt a várost”. Ebben a műsorban az Adventista Misszió azokra a városokra fókuszál, ahova még nem jutott el az örömhír. Kérlek titeket, imádkozzatok, hogy Isten tudjon munkálkodni ezen a sorozaton keresztül, hogy egyházunk tagjai is felfigyeljenek, és tevékenyen szolgáljanak a misszióban!
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok továbbra is a HOPE csatornáért, hogy Isten áldja meg az onnan sugárzó üzenetet, és sokakhoz eljusson az. Ha tagja szeretnél lenni Te is a Gedeon Imacsoportnak, kérlek, vedd fel a kapcsolatot Derek Morris testvérrel!
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a negyedéves tanulmány szerkesztőjéért és íróiért, hogy Isten adjon nekik bölcsességet, ahogy előkészítik a következő negyedévi tanulmányokat!
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Szabadidei Biblia Táborokért, amiket ezen a nyáron tartanak szerte az országban. Imádkozzunk, hogy sok-sok fiatal kerüljön szorosabb kapcsolatba Jézussal!
Magyar imacélok:
·        Istent dicsőítő beszámoló: Köszönjük meg Istennek, hogy megáldotta a Missziókonferenciát. Sokan áldásban részesültek, sokan rájöttek arra, hogy helyük van Isten családjában. Ketten megkeresztelkedtek és hisszük, hogy sokan eldöntötték szívükben, hogy ők is szövetséget kötnek Istennel.
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Szentlélek kitöltetéséért Isten magyarországi népére. Nélküle semmit sem tehetünk küldetésünk teljesítése érdekében. 
·        Imakérés: Imádkozzunk azokért, akik lelki, anyagi és erkölcsi válságban vannak.

Isten nem siet, de soha nem is késik– írta: Melody Mason

Sok embernek nehezére esik bízni Isten időzítésében. Néha küzdenünk kell a kísértés ellen, hogy ne akarjunk Isten elé szaladni és ne akarjuk átvenni az irányítást, amikor úgy tűnik, Isten nem dolgozik olyan gyorsan, mint ahogy azt mi szeretnénk.
Nemrégiben én is ezzel küzdöttem, és azért imádkoztam, hogy Isten segítsen bízni az ő időzítésében. Azon a bizonyos napon finoman emlékeztetett arra, hogy amikor Ő munkálkodik, akkor sosem siet, de nem is késik egy percet sem. Mindig időben érkezik.
Egy egész napos kocsiút állt előttem, a Maryland állambeli Silver Springből vissza, a szüleim házához Arkansas északnyugati részébe, hogy elmenjek a bátyám esküvőjére. Több mint 1,800 km-t kellett megtennem egy nap alatt. Nagyon hosszú út volt ez, főleg hogy nekem kellett vezetnem végig, és meg is álltam kétszer, hogy pihenjek 20 percre. Mindkét alkalommal több ideig akartam még pihenni, de aztán rávettem magam, hogy továbbmenjek.
Valamikor délután, Nashville és Memphis (Tennessee), között megálltam, egy benzinkútnál. Amikor beléptem a mosdóba, hosszú sor fogadott. Ebben a pillanatban egy nő lépett elém. Rám nézett, én pedig rá. A felismerés öröme ragyogott fel az arcunkon. Ismertük egymást.
„Te vagy Melody Mason?” – kérdezte hitetlenkedve.
Én is emlékeztem az ő nevére. Megöleltük egymást, és elkezdtünk beszélgetni, miközben körülöttünk az emberek tolakodtak. Két régi barát újra találkozott. Penny és én 9 évvel korábban vettünk részt egy tanítói képzésen Coloradoban. Azóta nem is láttuk egymást, habár Facebookon ismerősök voltunk.
A csodálatos elem az volt a történetben, hogy Penny és családja nem is a benzinkút közelében lakott! Tulajdonképpen 1000 mérföldes úton voltak Texasból Kelet-Tenesseebe, hogy ott nyaraljanak a családdal. Tehát miközben én nyugatra tartottam, ők kelet felé vezettek ugyanazon az autópályán. Mindeközben mindketten pontosan annál a benzinkútnál álltunk meg, pont abba a mosdóba mentünk be, pont ugyanabban az időben! Ha 10 másodperccel később értem volna oda, sosem tudtuk volna meg, hogy a másik ott volt!
Penny pont az én könyvemet, a „Merj többet kérni” című kiadványt szerette volna olvasni a nyaraláson, de nem tudta időben megrendelni. Volt pár plusz példányom az autóban, és boldogan nekiadtam az egyiket. Penny azt mondta, szerinte ez mennyei gondviselés volt. Én is éreztem az áldást, hiszen éppen aznap imádkoztam azért, hogy jobban bízzak Isten időzítésében az életemben.

Azon a napon mindketten növekedtünk hitben. Mi sem tudtuk volna tökéletesebben megtervezni a találkozásunkat, még ha akartuk volna, akkor sem. Isten sosem siet, de nem is késik egy percet sem! Mindig időben érkezik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése