2020. február 17., hétfő

Heti imacélok - február 16-23. - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Ezen a héten egy ÚJ SZÍVRŐL olvashatunk tapasztalatot.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2020. február 16-23.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok továbbra is azokért, akik betegséggel, magánnyal, félelemmel néznek szembe a koronavírus-járvány kitörése óta. Imádkozzunk, hogy Isten vonja védelmébe az ő gyermekeit, és adjon békét a viharban.
·       Imakérés: Imádkozzunk az egyház adminisztrációjában dolgozókért és a vezetőkért, akik szerte a világon munkálkodnak Isten szolgálatában! Imádkozzunk, hogy tudatában legyenek annak, hogyan viseljenek gondot a legjobban testük templomáról. Emlékezzünk meg imáinkban helyi lelkészünkről és vezetőinkről is!
·       Imakérés: A Generál Konferencia Családi Szolgálatok Osztálya most fejezte be a „Keresztény otthon és házasság hete” rendezvénysorozatot. Imádkozzunk a környezetünkben élő családokért és házasságokért, hogy közelebb kerüljenek egymáshoz és Istenhez az elkövetkező évben! Keressétek fel nagyszerű, inspiráló írásokért a következő oldalt: https://family.adventist.org  
·       Imakérés: Imádkozzatok lelkészeitekért, családjukért, hogy Isten különleges áldása legyen rajtuk!
·       Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy Isten munkálkodjon a mi otthonainkban és házasságunkban is, illetve szüleink, testvéreink, szeretteink családjaiban!
·       Imakérés: Imádkozzunk, hogy Isten mutassa meg, hogyan érhetjük el és mutathatjuk ki szeretetünket a környezetünkben élő magányosok iránt, akiknek nincs családja! Imádkozzunk, hogy Isten adjon nekik erőt és éreztesse velük, hogy nincsenek egyedül!  

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: Csizmadia Róbert uniótitkár; Bp. Csepel és Bp. Pesterzsébet – Simon Zsolt; Debrecen Józsa, Deszk – Szöllősi Árpád TET kincstárnok, Kovács László, valamint Erdődi József nyugalmazott munkatársért.
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteink evangelizációs és missziós programjaiért!
·    Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az újabb lehetőségekért)!

Hálás lelkület – Írta: Melody Mason

Pár évvel ezelőtt komoly küzdelmeken mentem keresztül. Az életemben voltak dolgok, amik aggodalommal töltöttek el, és elkezdtem beszélni róluk Jézusnak. A gond azonban az volt, hogy nem hagytam nála a kínzó érzéseket. Visszavettem a problémákat, és újra csak cipeltem. Ahogy teltek a hetek, ahelyett, hogy békét és elégedettséget éreztem volna, egyre többet kezdtem siránkozni és panaszkodni magamban. S ahogy egyre többet morogtam és panaszkodtam, úgy nőtt az elégedetlenségem, mire persze még keserűbb lettem.

Rájöttem, hogy valamin változtatni kell, mert a negatív hozzáállásom nem csak a keserűségemet növelte, de rosszul hatott az Istennel való kapcsolatomra is. Arra is rájöttem, hogy saját erőmből nem tudok változtatni az érzéseimet. Túl erősek voltak! Tudtam, hogy valójában arra van szükségem, hogy Isten egy új szívet adjon nekem, mégpedig Őt dicsőítő, elégedett, hálás szívet!

Egyik reggel, amikor nem kellett sehová sem sietnem, elég sok időt töltöttem a térdemen, miközben a nyitott Biblia ott volt előttem. Istenhez kiáltottam imában, kértem Őt, hogy alakítsa át a szívemet, és töltsön be hálás lelkülettel. Könnycseppek peregtek az arcomon, és ráhullottak a Bibliámra, miközben Isten ígéreteit igényeltem.

1Thess 5:18 verse jutott eszembe: „Mindenért hálát adjatok, mert ez Isten akarata Krisztus Jézusban számotokra.”

„Drága Jézus!” – imádkoztam. „Mostanában nem sokszor gondoltam arra, hogy hálát adjak neked. Csak morogtam és panaszkodtam, és ez elszakított engem tőled. Kérlek, bocsáss meg! Te azt mondtad, hogy új szívet adsz nekünk, ha kérjük. Kérlek, Jézusom, változtasd meg a szívemet! Add nekem újra a hála lelkületét!”

Miután tovább küzdöttem imában, Isten békessége kezdte betölteni a lelkemet, és tudtam, hogy válaszolt kérésemre. Eltűnt az elégedetlenség és az idegesség, ami addig betöltött, és hirtelen hihetetlen hálaérzet öntött el, nem csak Isten iránt, az ő szeretete és jósága iránt, hanem a próbákért is, amelyek közelebb kergettek hozzá, egészen a karjaiba. Énekelni kezdtem, és ott rögtön dicsőítettem Istent. Tudtam, hogy egy próba sem túl nehéz, ha Ő viszi a vállán helyettem. A fájdalom és az elégedetlenség megszűnt. Boldog voltam és szabad.

Becsuktam a Bibliámat az áhítatom végeztével, és felálltam, hogy nekilássak a napi teendőknek. A reggeli ideje volt, de úgy gondoltam, előtte még kibontom az ajándékot, amit egy szomszédom adott előző este. Meglepetésemre, ahogy kibontottam a csomagolást és belenéztem a kis táskába, egy gyönyörű, rózsaszín szívet találtam. A szívre nagy, lendületes betűkkel a „hála” szót vésték. (Lásd a fényképet, amit a történethez csatoltam!) Megint csak elindultak a könnyeim, miközben Isten iránti csodálattal bámultam a szívet.

Az utóbbi egy órát a térdemen töltöttem, könyörögtem Isten ígéreteiért, kértem, hogy adjon nekem egy új szívet, legfőképp pedig mély hálával telt szívet. Válaszolt az imámra. Nem csak a szívemet változtatta meg, de szó szerint is a kezembe adott egy „hálás szívet”, hogy emlékeztessen a győzelmemre!

Melody Mason az „Imában Együtt” kezdeményezés szervezője, és a „Merj többet kérni – a megválaszolt imák Istentől jövő kulcsai” című könyv szerzője.


    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése