2020. február 9., vasárnap

Heti imacélok - február 9-16. - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Ezen a héten EGY ANGYALI MEGJELENÉSRŐL olvashatunk tapasztalatot.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélthttp://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2020. február 9-16.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Teljes Tagbevonás programért, amelyet 2020 májusára terveztek Pápua-Új Guineába! Imádkozzatok a program minden részletének gondos kidolgozásáért!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok  Japánban élő testvéreinkért, akik missziós terveket készítenek a 2020-as Tokiói Olimpiára! Imádkozzunk azért, hogy Isten készítse fel a versenyzők és a résztvevők szívét, hogy rájöjjenek arra, hogy Isten egy sokkal fontosabb versenyre hívott el bennünket – nem aranyérem megszerzésére, hanem örök jutalomra.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az Kolumbiai ADRÁ-ért és az adventista gyülekezetekért Bucaramangában és Medellinben, akik venezuelai menekülteken próbálnak segíteni, akik az otthoni bizonytalan helyzet elől menekülnek. Imádkozzunk azért, hogy Isten adjon békességet és bátorságot annak a sok adventistának, akik nehéz életkörülmények közé kerültek Venezuelában!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azokért a fiatalokért, akik olyan országokban élnek, ahol vallási üldözés folyik! Imádkozzunk azért, hogy erősen megálljanak hitükben, és erőteljes bizonyságtevők legyenek Isten dicsőségére!
·       Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy Isten bőségesen kiárassza Szentlelkét mindannyiunkra, és azért, hogy megmutassa, hogyan lehetünk sokkal hatékonyabbak a bizonyságtevésben.
·       Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy Isten bőségesen kiárassza Szentlelkét egyházunkra! Imádkozzunk azért, hogy munkálkodása nyomán az emberek bejöjjenek gyülekezetinkbe és megtapasztalják Isten hatalmas tetteit!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: dr. Zolyomi Renáta Edit uniókincstárnok; Bp. Józsefváros és Kínai Misszió– Dr. Szabó János, Fu Zhengwen,Zhang Manlan; Debrecen A, Debrecen B – Restás László, Dankó Ferenc TET titkár, valamint Stuber György nyugalmazott munkatársért.
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteink evangelizációs és missziós programjaiért!
·    Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az újabb lehetőségekért)!

Mindenütt csak angyalok – Írta: Melony Coleman

Egy csaknem hihetetlen történetet szeretnék megosztani veletek. Egy igaz történetet, amely csupán néhány héttel ezelőtt történt.

Férjem lelkész az USA Oregon államában, és a Remény Kinyilatkoztatása evangelizációs program megnyitó estéjére készültünk. Arra bátorítottam a gyülekezetet, hogy minél többet imádkozzunk, ezért eldöntöttem, hogy szervezem az imaszobát a sorozat alatt. Csoportom nagyrészt otthonukhoz kötött, idősebb testvérekből és olyanokból állt, akik otthonról imádkoztak, ezért nem voltam biztos benne, hogy hány ember jön el az alkalmakra. Azt mindenképpen eldöntöttem, hogy megszervezem az imaszobát, remélve, hogy néhány gyülekezeti tag kész lesz eljönni, és imádkozni az előadások alatt.

Az első este csupán egymagam voltam. Egyedül éreztem magam, de mindenképpen imádkoztam. Szombaton este megint csak én voltam. Még inkább elcsüggedtem. Hangfelvételről bekapcsoltam az Úr imájának egy gyönyörű ének-feldolgozását. Miközben hallgattam, imádkoztam: „Tudom, hogy ahol ketten vagy hárman együtt vannak a Te nevedben, Te jelen vagy, de mi van akkor, ha csak egyedül vagyok?” – imádkoztam csendesen.

Amikor az ének befejeződött, kinyitottam a szemem, és a terem tele volt angyalokkal. Sírni kezdtem, ahogy ámulatomban végignéztem a termen. Az angyalok magasak voltak, olyam magasak, mint a mennyezet és széles válluk volt. Vállvetve álltak egymás mellett, háttal a falnak a szoba körül. Nagyon kicsinek éreztem magam hozzájuk képest. Szárnyaik voltak és palástszerű ruhát viseltek. Figyelmem az arcukra terelődött. Férfi arcuk volt és nagyon jól néztek ki. Tekintetük nagyon kedves volt és kedvesen, bátorítóan mosolyogtak. Arcvonásuk kifejező volt és katonás bátorság légkörét árasztották. Sötét hajuk a vállukra omlott és olyanok voltak, mintha különböző színt játszottak volna. Miközben nem láthattam át rajtuk, de mintha mégis átláttam volna. Alakjuk sárgán és fehéren ragyogott. Csak 4-5 másodpercig láthattam őket, azután eltűntek, de én nem tudtam abbahagyni a sírást egész este.

Annyira elcsüggedtem, és arra gondoltam, hogy vajon tehet-e Isten valamit, ha csak egyedül vagyok az imaszobában. Ő azonban csodálatos módon megmutatta azt, hogy egy ember imája is fontos. Annyira méltatlannak és megalázottnak érzem magam, hogy Ő ezt az ajándékot adta nekem. Még mindig elfog a sírás, ha erre a szent tapasztalatra gondolok.

Továbbra is egyedül imádkozom az imaszobában, de már nem csüggedek, mert tudom, hogy a szoba tele van angyalokkal, még akkor is, ha nem látom őket. Ezt el kellett mondanom! Soha nem becsülhetjük le az ima erejét. Ha egy ember imádkozik is, nagyon sokat jelent. Isten munkálkodik akkor is, amikor nem látjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése