2019. április 11., csütörtök

Heti imacélok - április 7-14 - IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Ezen a héten egy megtérési tapasztalatot olvashatunk, amit a Hope Channel egyik nézője oszt meg velünk.  
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2019. április 7-14.)

·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a szerte a világon működő 54 Hope Channel adóért, amelyek 60 nyelven hirdetik Isten örömhírét, hogy van jobb élet most és az örökkévalóságban is. 
·       Imakérés: Imádkozzatok a Spirant TV-ért, a romániai Hope Channelért! A reményt hirdető csatorna a 15. elismert televíziós állomás az országban!
·       Imakérés: Imádkozzunk a tervben lévő, Harpurban létesítendő stúdióért, amely az indiai Hope Channel hálózatában fog működni, és elérni az örömüzenettel mintegy 800 millió hindi nyelven beszélő embert!  
·       Imakérés: Imádkozzunk a Hope Channel egész világszéles hálózatáért, amely csodálatos módon ér el embereket, de nagyon kevés alkalmazottal dolgozik.  
·       Imakérés: Imádkozzunk a Hope Channel hálózatában működő azon stúdiókért, ahol az ország kormánya ellenséges az adók működése irányában!
·       Imakérés: Imádkozzunk azokért a Hope Channel állomásokért, amelyek olyan régiókban működnek, ahol az emberek nem is ismerik a kereszténységet!
·       Imakérés: Imádkozzunk a többi adventista médiahálózatért szerte a világon, amelyek szintén a hármas angyali üzenetet hirdetik közel és távol. Imádkozzunk, hogy Isten segítsen rájönnünk, hogyan dolgozzunk együtt hatékonyan az ő dicsőségére, s így siettessük az Ő eljövetelét.    

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Debreceni ReményPONT által szervezett Házasságerősítő programért, amelyet 2019. április 14-re terveztek a Hotel Lyciumba, Mihalec Gábor testvér vezetésével. Imádkozzatok érte, gyertek el házastársatokkal, vagy ajánljátok ismerőseiteknek! Bővebb információ itt: http://debrecen.remenypont.hu/kapcsolaterosito-trening-paroknak/
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar Unió e heti imacéljaiért: Tiborszállási Adventista Általános Iskola és Óvoda; Bp. Rákoscsaba – dr. Szilvási András, Hajdúböszörmény, Hajdúhadház – Szilasi Zoltán, valamint Kisgyörgy Imre nyugalmazott lelkipásztorért.
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteinkért, amelyek a téli-tavaszi missziós és evangelizációs munkájukat végzik!
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyarországi befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc és az induló nyíregyházi befolyásközpontért)!

Imádkozzunk Bertáért, és a hozzá hasonló tízezrekért! – Írta: Derek Morris

Berta kereső ember. Nyitott a Biblia tanításai iránt, és kedveli a Hope Channel programjait. Mi, a televíziós adó munkatársai, régóta imádkozunk Bertáért. Hadd mondja el most ő a saját szavaival, hogyan változtatta meg Isten az életét!

Katolikusként nőttem fel. A nővérem és családja kivételével nálunk mindenki buzgó katolikus. Viszont otthon sosem volt Bibliám. Tudtam, hogy van Isten, de nem igazán ismertem  sem Őt, sem az irántam való, végtelen szeretetét. Úgy hittem, hogy folyton figyel engem, és várja, hogy mikor büntethet meg az újabb bűneimért. Mivel ilyennek ismertem Istent, állandóan féltem tőle.

Már felnőtt voltam, amikor egy műtétem után a kórházban lábadoztam, és egy barátom megajándékozott egy új fordítású Bibliával. Elkezdtem olvasni, és azonnal vonzani kezdett az Ige, bár alig értettem belőle valamit.

A Hope Channel szombatiskolai programjáról akkor szereztem tudomást, amikor a zöldségesnél találkoztam egy idősebb asszonnyal, aki ugyanabból a gyümölcsből szeretett volna vásárolni. Bemutatkoztunk egymásnak, és mielőtt elköszöntünk volna, meg is egyeztünk, hogy együtt ebédelünk.

Annyira jót beszélgettünk, hogy meghívtam hozzánk, hogy ott folytassuk. Ahogy jobban megismertem, kiderült róla, hogy özvegy, és egyedül él. Nem telt sok időbe, hogy jó barátok lettünk. Nem volt tévéje, ezért amikor nálunk volt, gyakran kérte, hogy kapcsoljam be a Hope Channelt. Akkor fedeztem fel azt az adást, amiben a szombatiskolai leckéről beszélgetnek a jelenlévők.

A barátnőm azóta távozott közülünk, de nagyon hálás vagyok a barátságáért. Tudom, hogy Isten gondviselése küldte őt az életembe, és ennek jó oka volt. Lenyűgöz Isten csodálatos szeretete, és ígéreteihez való hűsége. Ő még mindig gyógyítgat engem, de hála neki, már nagyon messze vagyok attól az énemtől, aki valaha voltam.

Az igazság kutatása közben a Szentlélek elvezetett oda, hogy tanulmányozni kezdtem a szombat témakörét. Ez új felfedezés volt számomra, hiszen sosem hallottam a szombat megszenteléséről. Most tanulom, hogy hogyan ünnepeljem meg. Az otthonomban bibliakört tartok. A csoport tagjaival rendszeresen imádkozunk, dicsőítjük az Urat, és olvasunk a Bibliából. Nincsen gyakorlatom a tanításban, és félénk vagyok, ha mások előtt kell beszélnem, de a Hope Channel szombatiskolai anyagainak segítségével tanulom, és képezem magam, hogyan is kell bibliakört vezetni.

***

Észak-Amerikában és szerte a világon tízezrek élnek, akik nézik a Hope Channel adásait, és az életük megváltozik. Kérlek, imádkozzunk együtt Bertáért! Még nem lett egyik helyi gyülekezetnek sem a tagja, de az lesz a következő lépés.

Derek Morris a Hope Channel International igazgatója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése