2018. szeptember 4., kedd

Heti imacélok - szeptember 2-9. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK



Ezen a héten arról olvashatunk, hogy Isten még az énekünket is meg tudja áldani. 
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/ 

Heti imacélok
(2018. szeptember 2-9.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok gyülekezeti tagjainkért, akiket a közelmúltban természeti katasztrófák érintettek – legyen az földrengés, áradás, hurrikán, tűzvész vagy egyéb! Imádkozzunk azért, hogy Isten adjon békességet nekik az élet viharai közepette is.  
·      Imakérés: A Generál Konferencia partnerségben az ÁMEN-nel (Adventista Orvosi Missziós Hálózat) ideiglenes orvosi rendelő felállítását tervezi a Marylandi Silver Springben élők számára. Kérünk, imádkozzatok az önkéntesekért, az orvosokért és a betegekért, akik eljönnek a rendelésre október 7-én!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az adventista Befolyásközpontokért (ReményPONT) szerte a világon! Ezek a következők: Zionland Sao Paoloban, az Ünnepi asztal a bulgáriai Ruse-ban, a Minden Nemzedék Központja a tajvani Taipeiben, a Boldog kezek a dániai Koppenhágában, Magyarországon Debrecenben és a Miskolcon a ReményPONT.  
·       Imakérés: Imádkozzunk Isten segítségéért, hogy megmutassa, hogyan érhetjük el hatékonyan szeretteinet, szomszédainkat és a körülöttünk élőket Jézus eljövetelének jó hírével!
·       Imakérés: Imádkozzunk a családunk szükségleteiért, különösképpen az egységért családjainkban – mert amilyenek a családjaink, olyanok a gyülekezeteink és az egyház. Szeptember 2-8 hivatalosan a család együttlétének a hete. Többet megtudhatsz erről, ha elolvasod a 2018-as évkönyvét, amelyet a Generál Konferencia Családi Szolgálatok osztálya készített elhttps://family.adventist.org/2018-family-ministrie...

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteinkért, amelyek az őszi missziós és evangelizációs munkájukat készítik elő!
·       Imakérés: Imádkozzunk a Ki a sótartóból Missziótalálkozó közelgő alkalmáért, amely Szegeden kerül megrendezésre 2018. szeptember 22-én!
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Az én éneklési csodám – Írta Laura Williams

Ahogy utazom és koncerteket adok, egyre inkább érzem annak a szükségét, hogy Krisztus megerősítsen engem. Nemrégen Isten arra tanított meg, hogy imádkoznom kell minden egyes alkalommal, amikor éneklek. Az egyik ilyen lecke arról szól, hogy imádkozzak konkrét célokért.

Mindegyik alkalommal, amikor éneklek, imádkozom sokféle dologért; hogy legyen elég levegőm a kitartott hangokhoz, hogy jusson eszembe minden szó, hogy a hangosítás jól működjön, hogy a hangomban legyen elegendő erő, hogy énekem kifejező legyen, hogy az ének üzenete elérjen minden hallgatót. Végiggondolom az éneket, és elmondom Istennek, hogy hol vannak a nehéz részek, majd különleges erőt kérek ezekhez a részekhez. Isten meghallgatja a részleteket, és soha nem vall kudarcot a segítségnyújtásban.

Az elmúlt héten Minnesotába érkeztem, hogy egy evangelizációs sorozaton énekeljek. Az első két este az én megítélésem szerint nem volt valami jó, de úgy tűnt, hogy ezt senki sem vette észre. Hiszem azt, hogy néha különbség van abban, amit én hallok, és abban, amit mások hallanak, mert Isten munkálkodik annak ellenére, hogy én milyen rossznak érzem azt.

Minden esetre az első két estén a hangom nagyon gyenge volt. Úgy éreztem, hogy egyáltanán nem tudok énekelni, annak ellenére, hogy a próbán minden rendben volt. Az énekem nem volt kifejező. Mind a két estén csüggedten jöttem el az előadásokról és azon gondolkoztam, hogy vajon mi történhetett. Imádkoztam! Részletekbe menően imádkoztam!

A következő estén, ahogy ott ültem, a döntésre hívó énekre készültem. Nagyon nehéz ének volt. Nagyon izgultam. Elkezdtem imádkozni és valami belém vágott, mint egy tégla! Részletekbe menően imádkoztam, de két dologról megfeledkeztem, és ezekért nem imádkoztam az előző két estén. Mindent átvettem, de elfeledkeztem a hangom erejéért imádkozni, és azért, hogy énekem kifejező legyen. Azonnal elkezdem könyörögni ezért a két dologért, és aztán felálltam énekelni.

Visszakaptam a hangomat! Nem volt semmi probléma, és az emberek utána elmondták, hogy az ének üzenete milyen mélyen érintette őket.

A következő estén olyan éneket énekeltem, amelyhez plusz erő és kapacitás szükséges. Kértem Istentől, hogy a hangom még erőteljesebb legyen ehhez az énekhez. Ahogy énekeltem, az ének olyan erővel áradt belőlem, mintha nem is én lettem volna. Megtörtént! Minden erőfeszítés nélkül. Közben azon töprengtem, hogy honnan van mindez? Aztán ez a gondolat futott át rajtam: „Ó, hát tudom! Ez nem én voltam!”

Az előadás után a lelkész azonnal odajött hozzám és megkérdezte: „Te lány, honnan van ez az erő a hangodban? Sosem hallottalak ilyen erőteljesen énekelni!” Azt mondtam: „Én sem!”

A történet lényege az, hogy jó az Isten! Mindig! Életed minden részletét rábízhatod és imádkozhatsz ezekért a részletekért, mert ő még a kis dolgokról is gondoskodik!

Laura Williams elismert énekművész, aki Isten szolgálatára akarja szentelni képességeit. Ő és férje Washingtonban laknak, de részt vesznek az éneklés szolgálatában ott, ahova Isten elhívja őket. Szolgálatukról többet is megtudhatsz, ha ellátogatsz a www.laurawilliamsmusic.com  honlapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése