2018. augusztus 27., hétfő

Heti imacélok - augusztus 26 - szeptember 2. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Ezen a héten arról olvashatunk, hogy hogyan lehet igazán beteljesedett életünk.

Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok
(2018. augusztus 26 – szeptember 2.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Laoszban és Indonéziában élő gyülekezeti tagjainkért, akiket a legutóbbi földrengés érintett! Imádkozzunk azért, hogy Isten adjon békességet nekik, az életnek eme viharai közepette is!
·      Imakérés: Sokan szenvednek szeretteik elvesztése miatt – egyesek előrelátott okok miatt (betegség stb.), mások pedig váratlanul. Imádkozzunk bátorságért és erőért azok számára, akik nemrégen veszítettek el valakit szeretteik közül! Imádkozzunk azért is, hogy Isten mutassa meg, hogyan segíthetünk egy ismerősünknek, akit veszteség ért!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Teljes tagbevonás kampányért, amelyet 2018. szeptember 8-22-re szerveztek, és amelyet a Kelet-Közép Afrikai Divízió Kiadói Szolgálatok Osztálya támogat! Imádkozzunk Isten vezetéséért és azért, hogy a Szentlélek gazdagon kiáradjon a Kelet-Közép Afrikai Divízió Kiadói Szolgálatok Osztályának munkájára!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok továbbra is fiataljainkért, akik új iskolaévet kezdenek! Imádkozzunk azért, hogy Isten vezesse őket új barátságok kialakulásában, a tanulásban és azért, hogy közelebb kerüljenek Jézushoz mindenben, amit tesznek!
·       Imakérés: Imádkozzunk a Jézussal való saját személyes közösségünk elmélyüléséért is! Ahhoz, hogy másoknak szolgálhassunk, szükségünk van valamire, amit adhatunk. Szükségünk van a Szentlélekre, hogy egy mélyebb munkát végezzen saját szívünkben. Nélküle csupán megszáradt csontok vagyunk.

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteikért, amelyek az őszi missziós és evangélizációs munkájukat készítik elő!
·       Imakérés: Imádkozzunk a Ki a sótartóból Missziótalálkozó közelgő alkalmáért, amely Szegeden kerül megrendezésre 2018. szeptember 22-én!
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Megválaszolt imák és a megelégedettség titka – Írta Janet Page


Amikor Minnesotában dolgoztam, szerelmes lettem a természetbe. Gyermekkori kedvenceimhez, a túrázáshoz, úszáshoz és kerékpározáshoz még hozzáadtam a kenuzást, a hátizsákos kirándulásokat és a síelést. Arról álmodoztam, hogy megvásárolom a legújabb felszereléseket hobbijaimhoz, de a nővéri fizetésem nem tette lehetővé ezt a luxust.

Aztán szerelmes lettem Mike-ba. Összeházasodtunk és elköltöztünk Washington államba. Ő teológiát tanult én pedig nővérként dolgoztam. Nagyon vártam, hogy együtt szolgáljunk a gyülekezetben. De minél inkább belemerültem a szabadtéri tevékenységeimbe, annál inkább háttérbe szorult az a gondolat, hogy gyülekezetekben szolgáljak. A szolgálat elveszi tőlem az időt, hogy azokat a dolgokat csináljam, amiket szeretnék. Az én meghátrálásom kezdett átragadni a férjemre is.

Amikor rájöttem, hogy terhes vagyok (meglepetés!), az életem gyökeresen megváltozott. Megszületett csecsemőnk segített rájönnöm arra, hogy mennyire énközpontú vagyok. Most már valamennyire hajlottam arra, hogy segítsek a lelkészi szolgálatban, de még nem kapcsolódtam be igazán.

Amikor a férjem lediplomázott, egy több gyülekezetből álló körzetben kezdtünk el dolgozni. Vagyis inkább a férjem kezdett el dolgozni. Számomra ez az ő munkája volt, nem az enyém, ezért nem is dolgoztam túl sokat. Sajnálatos módon, amikor fiunk két éves volt, a férjem meghalt.

Amikor később hozzámentem Jerry-hez, egy másik lelkészhez, a hozzáállásom ugyanaz maradt. Egy másik fiunk született, és ahogy a gyermekeink nőni kezdtek, újrakezdtem a túrázásokat és a hátizsákos kirándulásokat. Viszont furcsa mód, nem voltam boldog.

Szeretetem a sportok és a legdivatosabb felszerelések után alábbhagyott. Senki nem fizetett azért, hogy segítsek a férjemnek, ezért ellenálltam minden próbálkozásnak, hogy bekapcsolódjak. Elsődleges célom az volt, hogy pénzt keressek, miközben egy gyermekeit otthon nevelő anyuka voltam.

És még mindig nem voltam boldog. Keserűség lopakodott az életembe. Megpróbáltam időt tölteni Istennel, de nehéz volt következetesnek lennem, ezért nem is származott sok jó belőle.

Ekkor a gyülekezet tagjai elkezdtek imádkozni értem, hogy részesüljek a Szentlélek keresztségében. Én pedig elkezdtem minden nap időt szentelni a bibliaolvasásra. Megtanultam imádkozni. Ezt pedig csodálatos tapasztalok követték. Depresszióm és szomorúságon elpárolgott. Kezdtem érezni, hogy Isten elhív engem a szolgálatba, ezért ezt mondtam Istennek: „Istenem, ha ez tényleg tőled van, akkor adjad, hogy Jerry a férjem hívjon engem, hogy végezzek vele lelkészi szolgálatot.”

Egy héttel később Jerry megkért, hogy segítsek neki a lelkészi szolgálatban. Ettől kezdve következetesen bekapcsolódtam a lelkészi szolgálatba – eleinte a férjemmel közösen, később más módon is. Eddig soha nem volt ennyi boldogság és öröm az életemben, mint most. Igen, időnként elfáradtam és elcsüggedtem, de mindig ott volt a leírhatatlan béke és öröm az életemben.

A csodálatos az, hogy évekig ingyen dolgoztam, bármiféle fizetés nélkül. Később, amikor már fizetést kaptam, Isten arra indított, hogy fizetésem nagy részét adományozzam el. Neki csodálatos humorérzéke van.

Amikor felemésztettek saját önző érdekeim, boldogtalan és levert voltam. Amikor végül odaadtam a szívemet Jézusnak és úgy döntöttem, hogy Ő lesz életem középpontja, megtaláltam a boldogságot. Vele dolgozni izgalmas és csodálatos! Mindenféle neheztelésem elmúlt. De nem csak ennyi történt. Amikor a gyermekeim látták a változást bennem, ösztönzést kaptak arra, hogy ők is bekapcsolódjanak a szolgálatba.

Isten lehetővé tette számomra, hogy sok magas hegyet megmásszak. Olyan sokat adott nekem! Az Istennel töltött áhítatos időm csodálatos lett! Már nem kellett kényszerítenem magam arra, hogy időt töltsek Jézussal. Az, hogy mindenemet a Megváltónak adtam és az Ő tervét követem, nem pedig a magamét, teljesen megváltoztatta az életemet. Hiszem, hogy ez az útja annak, hogy igazán beteljesedett életem legyen. Csak így érdemes leélni egy életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése