2018. március 27., kedd

Heti imacélok - március 25 - április 1. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Heti imacélok
(2018. március 24 – április 1.)

·       Imakérés: Derek Morris nemrégen fejezte be Remény a Jelenések könyvében című evangelizációs sorozatát Nairobiban, Kenyában. Ezt a sorozatot az egész országban közvetítették, és válaszok érkeztek olyan messzi városokból, mint Mombasa keleten, vagy Kisumu nyugaton. Kérünk, imádkozzatok a frissen keresztelkedett gyülekezeti tagokért és a bibliatanulmányok iránt érdeklődőkért, a Remény a Jelenések könyvében sorozat kapcsán!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok Mark Finley testvér közelgő evangelizációs sorozatáért a tanzániai Mwanzában, amely 2018 májusában kerül megszervezésre! Ezt a sorozatot az egész országban közvetíteni fogja a Hope Channel.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Hope Channel izlandi missziójáért, amelynek segítségével egy jobb élet jó hírét hozzák el az izlandi emberek számára, saját anyanyelvükön. Imádkozzunk azért, hogy az egyház Izlandon növekedni tudjon, és betöltekezzen a Szentlélekkel!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Hope Channel nézőiért, akik a világ több mint 150 országban követik figyelemmel adásait. Imádkozzunk azért, hogy a szívek megnyíljanak és befogadókészek legyenek, és sokan hozzanak olyan döntéseket, amelyek az örök életre vezetnek! Imádkozzunk természetfeletti áldásokért a Hope Channel stábja számára, amint szerte a világon bátorítják nézőiket lelki utazásukon az előadásoktól kezdve a keresztségig és azon is túl!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Hope Channel 50 igazgatójáért és menedzseréért szerte a világon, és csapattársaikért, különösen azokért, akik kihívásokkal és nehézségekkel találják szembe magukat politikai zavargások és gazdasági bizonytalanság miatt.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Hope Channel által, 2018-ra tervezett „Remény ünnepe” elnevezésű programokért, ahol a résztvevők megosztják elképzeléseiket és mindazt, amit Isten az adományozókon keresztül tesz. Imádkozzunk azért, hogy Isten továbbra is gondoskodjon a szükséges anyagi eszközökről azért, hogy a Hope Channel tovább növekedjen, és Isten dicsőségére szolgáljon!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Ki a sótartóból Missziótalálkozó következő alkalmáért! Az előkészületek már folynak. Előadóink Raafat Kamal és Simon Martin testvérek lesznek.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy egyházunk Magyarországon az elkövetkezendő évben meglássa Isten tervét és vezetését, és mindenben hűségesen kövesse akaratát!
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyar egyház missziós tevékenységeiért! Imádkozzunk a Bibliai szabadegyetemek, evangelizációk, bibliaklubok sikeréért és áldásáért!
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

„Uram, kérlek, áldd meg azt az embert, aki megtalálja a pénzt!” – írta: Derek J. Morris

Általában nem szoktam sok készpénzt tartani magamnál, de ez egy különleges feladat volt. Útban voltam az áruházba, hogy a Western Unionon keresztül küldjek 500 dollárt egy evangelizációs sorozat támogatására Kenyában. Ők sokat áldoztak arra, hogy elvigyék az evangéliumot egy még el nem ért területre.

Amikor az áruházba megérkeztem, megtudtam, hogy áramkimaradás van, és a számítógépek nem működnek. Ennek következtében nem tudtam elküldeni a pénzt, de vásároltam némi élelmiszert. Nem sokkal később észrevettem, hogy az 500 dollárt tartalmazó pénztárcám elveszett. Visszamentem a boltba, és a boltvezetővel együtt utánanéztünk, de senki sem adta le az elveszett pénztárcát. A boltvezető nem tűnt túl bizakodónak, de azt javasolta, hogy hagyjam ott a nevemet és a telefonszámomat.

Amikor egy kicsit megnyugodtam, indíttatást éreztem, hogy mondjak el egy egyszerű imát: „Uram, áldd meg azt az embert, aki megtalálja a pénzt!” Az Úr váratlan módon válaszolt erre az imára. Három nappal azután, hogy elhagytam a pénztárcát, telefonon hívtak a boltból. Valaki megtalálta és leadta az boltvezető irodájában. Nagyon megörültem ennek a hírnek. Ha minden pénzem odaveszett is, banki adataim remélhetőleg biztonságban vannak.

Hatalmas meglepetés ért, amikor kinyitottam a pénztárcát. Minden dollár ott volt benne, beleértve az öt darab százdolláros bankjegyet is, amelyet Kenyába akartam küldeni az evangelizációs sorozat támogatására. Kedvenc héber kifejezésemet akartam használni: Halleluja! Ekkor jöttem rá, hogy imám meghallgattatott: „Uram, kérlek, áldd meg azt az embert, aki megtalálja a pénzt!” Tényleg áldásban részesültem, és most át tudtam adni az áldást az evangelizátorok odaszentelt csapatának ott Kenyában.

Derek J. Morris a Hope Channel igazgatója a Generál Konferenciánál. Ő a Reménység Szombatiskolai program házigazdája is, amelyet milliók néztek világviszonylatban az elmúlt 10 év során.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése