2017. október 9., hétfő

Heti imacélok - október 8-15. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok 
(2017. október 8-15.)

·      Imakérés: Kérünk, imádkozzatok továbbra is azokért a gyülekezeti tagjainkért, akik a hurrikán utóhatásai miatt szenvednek Puerto Ricóban és a többi Karib-tengeri szigeten! Emberek halnak meg az alapvető szükségletek hiánya és a forróság miatt. Imádkozzatok, hogy Isten biztosítson számukra vizet, élelmiszert és egyéb szükségleti cikkeket! 
·      Imakérés: Kérünk, imádkozzatok minden érintettért, akiket a tragikus lövöldözés sújtott a nevadai Las Vegasban! Néhány órával a lövöldözés előtt fiatalok GLOW füzeteket osztogattak Las Vegas utcáján, a füzet témája az volt, hogy hogyan találhatunk értelmet a szenvedésben is. Csak Isten a tudója, hány ezer embernek volt szüksége aznap este erre a vigasztalásra. Imádkozzunk azért, hogy sokan forduljanak Istenhez a tragédia után!    
·      Imakérés: Imádkozzunk továbbra is a tervekért és a napirendi pontokért, amelyeket megvitatnak az Éves Ülésszak alkalmain, ami még a következő héten is tart a Maryland állambeli Silver Springben! Imádkozzunk a Szentlélek különleges bölcsességéért az egyház vezetői számára, hogy Isten segítsen nekik jó döntéseket hozni, miközben a világ forrong és a változások sok bizonytalanságot okoznak.
·      Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy az Éves Ülésszakon krisztusi szeretet és türelem lelkülete uralja a jelenlévőket, és a Szentlélek vigye előre az egyház misszióját egészen Jézus eljöveteléig!
·      Imakérés: Imádkozzunk különösképpen a Generál Konferencia végrehajtó bizottságáért, aminek tagjai a GK vezetői, valamint lelkészek, laikusok és gyülekezetvezetők szerte Észak-Amerikából, Dél-Amerikából, Közép-Amerikából, Európából, Ázsiából, Indiából, a Csendes-óceáni térségből, a Közel-Keletről, Afrikából és más tájakról. Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek kiáradhasson az Éves Ülésszak minden résztvevőjére!
·      Imakérés: Imádkozzunk minden gyülekezeti tagért, hogy mindnyájan az ima lelkületével vigyázzunk és dolgozzunk, és ne merüljünk lelki álomba! 

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a Ki a sótartóból Missziótalálkozó közelgő alkalmáért, amelyet 2017. október 28-ra tervezünk Debrecenbe. Fő előadó: Szabó László.
·       Imakérés: Imádkozzunk az őszi/téli missziós tevékenységekért! A nyári szünet után újra indulnak a Bibliai szabadegyetemek, a Reformáció 500. évfordulója kapcsán tervezett missziós programok, evangelizációk, bibliaklubok.
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Isten elküldte angyalát, és az ő testvérét  
- írta: Taniesha Robertson-Brown


Ott álltam az utcán az apartmanom előtt, egy nehéz munka várt rám. Felnéztem az égre, és imádkoztam az Úrhoz, hogy ne essen az eső.

Nehéz csomagokat kaptam, de a futár közölte, hogy nem, az már nem tartozik a feladatkörébe, hogy segítsen behordani a lakásba a dobozokat. A csomagok össztömege meghaladta a 770 kilogrammot.

A férjem dolgozott, és még ha otthon lett volna, akkor sem lett volna képes egyedül megbirkózni a feladattal, annyi lépcsőt kell megmászni. Az én fizikai állapotom nem engedte meg, hogy ekkora súlyokat emelgessek és cipeljek.

„Mitévő legyek?” - tépelődtem magamban. Meghajtottam a fejemet, és kértem Istent, küldjön valakit, aki némi fizetség ellenében fel tudja vinni a csomagokat a lakásomra. Megkértem imapartneremet, Laurelt is, hogy járjon közbe az Úrnál érdekemben.

Körülnéztem a parkolóban. Észrevettem egy autót, amiben ült valaki. Imádkoztam, és óvatosan odasétáltam. Minden bátorságomat összeszedtem, és felvázoltam a fiatalembernek a helyzetet. Ő azt válaszolta, hogy a testvérével dolgozik együtt, aki futár a környéken. A fivére épp akkor lépett ki egy szomszédos épületből. Megbeszélték a dolgot, és adtak egy árajánlatot. Megegyeztünk, és nekiálltak a feladatnak. Cipekedtek, mászták a lépcsőket fel-le, fel-le, míg minden csomag benn volt a lakásomban. Milyen fáradtak voltak! Gyorsan kifizettem őket, sokkal többet adtam nekik, mint amennyit kértek, hiszen olyan hálás voltam a segítségükért! Akkor jöttem rá, hogy a nevüket meg sem kérdeztem.  

Bemutatkoztam a futárnak, és a kezemet nyújtottam. „Angel [Angyal] vagyok” - mutatkozott be. A testvére is megmondta a nevét. Ledöbbentem. „Na, ezt add össze!” - motyogtam magamban. Istennek van humorérzéke! Sürgős segítségre volt szükségem, és az Úr egy Angyal nevű férfit küldött, a testvérével együtt.

Egyébként pedig, másnap hihetetlen mennyiségű eső esett. Ha a küldemény másnap érkezett volna, a dobozok eláztak volna, tartalmuk pedig tönkremegy. Isten hatalmas, minden helyzetünket jól ismeri, és meghallgatja imáinkat. Mindenható Úr, aki kész segíteni a szükség idején. Mindegy, mi a feladat, kérd Isten segítségét! Lehet, hogy egy angyalt küld neked!


Taniesha Robertson-Brown a penssylvaniai Pine Forge hetednapi adventista gyülekezet tagja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése