2017. május 16., kedd

Heti imacélok - május 14-21. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok
(május 14-21.)

·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok továbbra is az „Akarom ezt a várost!” című adásért amely a Hope Channel műsorán látható!
·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok különösképpen a Japánban folyó misszióért, hogy sok városban el tudjuk érni az üzenettel az embereket!  
·       Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy egyre több és több gyülekezeti tag ismerje fel annak fontosságát, hogy mennyire fontos elérni a nagyvárosokban élő embereket szerte a világon, s ennek érdekében szenteljék oda magukat a munkára!
·       Imakérés: Kérlek, imádkozzunk a Közel-Keleten élő menekültekért. Az ott létesített menekülttáborokért, és mindenhol, ahol csak felbukkannak ezek a hirtelenjében felállított "kisvárosok". Kérünk, imádkozzatok azokért az emberekért, akik ilyen helyeken kénytelenek tengetni az életüket: könyörögjünk egészségügyi, oktatási, anyagi, kapcsolati, s egyéb szükségleteik betöltéséért!
·       Imakérés: Imádkozzunk az Európában lévő menekültekért, amint igyekeznek új életet kezdeni a különböző városokban! Imádkozzunk azért, hogy gyorsan meg tudják tanulni az adott nyelvet, és munkát kapjanak, hogy el tudják tartani a családjukat! Továbbá, imádkozzunk azért, hogy megismerjék Jézust!
·       Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy Isten mutassa meg, hogyan érjük el a hozzánk legközelebb állókat: szomszédainkat, munkatársainkat, Isten iránt még nem elkötelezett családtagjainkat és barátainkat! Lehet, hogy mi vagyunk ez egyetlen kapocs, aki által láthatják a mindennapi életben megélt, gyakorlati hitet! Imádkozzunk azért, hogy legyünk hűségesek saját hatáskörünkben, kapcsolatrendszerünkben!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a Tiszavidéki és a Dunamelléki egyházterületek választókonferenciáiért, hogy a Szentlélek jelenléte és vezetése alatt történjenek. Egyházunknak olyan vezető testületekre van szüksége, amelyek előmozdítják Isten művét a rájuk bízott területeken, a gyülekezeteknek pedig olyan útmutatást és támogatást biztosítanak, amelyek segítségével élő, virágzó és küldetésüket betöltő közösségekké válhatnak és ebben növekedhetnek.
A Tiszavidéki Egyházterületen 2017. május 21-én Debrecenben
A Dunamelléki Egyházterületen 2017. május 28-án Budapesten

Istennek gondja van a zöldbabra is
- Írta: Kelly Wheeler
A történet néhány évvel ezelőtt esett meg velünk. Tél volt északnyugaton, amikor drága barátnőm, Debbie, aki néhány órányira lakott tőlünk Oregon vidéki részén, meghívott egy hétvégi kiruccanásra.

Indulás előtt felhívtam Debbie-t, és megkérdeztem, vigyek-e valamit. „Nem, dehogy” - válaszolta - „minden van, ami kell, csak gyere!” - válaszolta vidáman.

Amikor besétáltam hozzá néhány órával később, a lakása úgy nézett ki, mintha teljes munkaidőben éttermet üzemeltetne. Receptek és ételek sokasága mindenütt. Mosollyal az arcán fogadott, de aztán sóhajtott egyet. „Elfelejtettem, hogy az egyik ételhez friss zöldbabra van szükségem.”

„Ó, mondanod kellett volna, hoztam volna neked!” - válaszoltam.

„El kell mennünk a Safeway áruházba, és venni egy kis zöldbabot” - javasolta a barátnőm.

„Miről beszélsz?! Tél van! Most biztos, hogy nem találsz zöldbabot még ott sem!” - mondtam ellent.

Pár percig vitatkoztunk, aztán Debbie megelégelte: „Mire való ez? Imádkozzunk inkább!”

Miközben Debbie őszintén és lelkesen imádkozni kezdett, én azt mondogattam magamban: „Milyen nevetséges! Én szoktam imádkozni a vizsgákért, meg hasonló komoly dolgokért, de egy adag zöldbabért? Ez olyan piti dolog!” Debbie azonban folytatta az imát, és engem lenyűgözött gyermeki hite, szeretete és tisztelete az Úr iránt.  

Amikor végül megérkeztünk a legközelebbi Safeway zöldséges részlegéhez, egy kedves eladó köszönt ránk, aki éppen az árukat rendezgette. „Segíthetek valamiben?” - kérdezte.

„Igen!” - vágta rá Debbie. „Egy karton friss zöldbabot szeretnénk venni.”
„Ó, sajnálom, hölgyem!” - mentegetőzött az eladó összevont szemöldökkel. „Jelenleg nincs friss zöldbabunk. Nincs szezonja.”

Debbie magabiztos hangon, ugyanakkor tiszteletteljesen kérte az eladót újra, hogy hozza ki a raktárból a friss zöldbabot, és azt is elmondta, hogy mi ezért imádkoztunk.

A férfi kicsit meglepetten nézett a barátnőmre, és újra leszögezte: „Hölgyem, én vagyok ennek a részlegnek a vezetője, én magam szoktam megrendelni minden friss árut. Biztosan nincs friss zöldbabunk a raktárban sem. Van konzerv bab, vagy fagyasztott zöldbab, de friss nincsen.”

„Uram, tudja, kik vagyunk mi?” - kérdezte lelkesen Debbie. A férfi kérdőn nézett rá. „Mi a Király lányai vagyunk. Az a zöldbab ott van bent, úgyhogy kérem, hozza ki nekünk!”

Amikor az eladó hátrament a raktárba, biztos voltam benne, hogy hívni fogja a biztonsági őröket, és megkér, hogy hagyjuk el az üzletet.

Ám néhány perccel később visszajött, kezében egy karton friss zöldbabbal. Megilletődve nézett ránk, és odanyújtotta a babot Debbie-nek. „Én nem rendeltem zöldbabot, úgyhogy itt valami csoda történhetett!”

Kelly Wheeler fodrászként dolgozik a Washington állambeli Walla Wallában, és munka közben szívesen tesz bizonyságot a vendégeknek Jézusról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése