2017. április 17., hétfő

Heti imacélok - április 16-23. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok  
(április 16-23)

·       Istent dicsőítő beszámoló: Isten megáldotta a Tavaszi ülésszakot. Fantasztikus hangulat uralkodott, és sok terv megvalósításra került. Nagyon szépen köszönjük imáitokat!
·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok továbbra is a Törökországi Világmissziós Intézményért, mely ezen a héten kezdi munkáját. Törökország mindig ellenálló volt a kereszténységgel szemben, tehát rendkívül szükségünk van arra, hogy Isten munkálkodjon az emberekben. Imádkozzunk a Generál Konferencia csapatáért, akik szervezik a felnőtteknek és gyerekeknek szóló programokat. Imádkozzunk különleges módon a csapat biztonságáért miközben be és kiutaznak az országból, mivel azon a területen az utóbbi időkben sok tüntetés és harc folyt.
·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok Bibliai Kutatóintézetért, a Hit és Tudomány Tanácsért és a Loma Linda Egyetem üléseiért, melyeket jövő héten tartanak majd Loma Linda városában. Imádkozzunk, hogy Isten adjon bölcsességet a tárgyalásokhoz, és a döntésekhez, melyeket meghoznak majd.
·       Imakérés: Továbbá kérlek, imádkozzatok az „Érd el a világot: kérdések, melyek a gyermekek, nők és családok életét érintik” elnevezésű konferenciáért, mely május 10-13 között kerül megrendezésre, Budapesten. A Generál Konferencia Gyerek-, Női-, és Családi- Szolgálatok Osztálya szervezi ezt az eseményt. Kérlek, csatlakozz hozzánk imádságban, hogy Isten különleges módon jelen legyen ezen az eseményen. (Azok, akik szeretnének megtudni többet az eseményről, ide kattinthatnak: https://www.facebook.com/RTWBudapest2017)

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a közelgő ATUNA (Adventista Egészségtudományi Napok) rendezvényért. Időpont: 2017. április 28. (este) - május 1. (dél)
Helyszín: SZEGED, Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ (TIT) – 6722. Szeged, Ady tér 10.
Szervező: Magyar Unió (ESZO), Generál Konferencia (ESZO), valamint a  Szegedi Orvostudományi Egyetem (péntek délelőtt orvosok és gyógyszerészek számára angol nyelvű akkreditált képzés lesz előadóink közreműködésével). Bővebb információk:
http://eszo.adventista.hu/
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteinkért, hogy meglássák Isten vezetését és megtapasztalják a Szentlélek átalakító és szolgáló hatalmát

Isten egy hírnököt küldött – írta: Jacob Bibbs
25 percnyi szabadidőm volt a következő bibliaórámig. Miközben azon gondolkoztam, mivel foglalhatnám el magam addig, egy mély késztetést kezdtem el érezni: „Fordulj balra a kereszteződésnél, és állj meg az utca bal oldalán a negyedik háznál!”

Miközben magamban őrlődtem, hogy ez vajon tényleg jelent-e valamit, gyorsan levontam pár következtetést. A bibliaórák előtt már gondoltam arra, hogy bekopogok pár ajtón, és imádkoztam azért, hogy azokkal az emberekkel találkozzak, akik készek beszélgetni Istenről. A legrosszabb dolog, ami történhet, ha nincs otthon senki.

Ezekkel a gondolatokkal a fejemben behajtottam a sarkon, és láttam, hogy három kocsi áll a felhajtón. Ahogy feltettem a névtáblámat, és kiléptem az autóból, egy nő jött ki a teraszra.

„Jó napot, a nevem Jacob, és a BibeStudyOffer.com megbízásából jöttem.

Tetszik Önnek a Biblia?”

„Igen” – válaszolta.

Átnyújtottam neki egy prospektust, hogy még többet megtudjon a programunkról. Ezután felajánlottam, hogy imádkozok érte. Ebben a pillanatban könnynek szöktek a szemébe. Elmondta nekem, hogy nemrégiben nagy baj történt a családjában. Imádkoztunk, és éreztem, hogy Isten megérinti őt. Miközben beszélgettünk, a férje is kijött, és elmondott még pár dolgot arról a megpróbáltatásról, amit átélnek.

„Érdekes, hogy maga pont ma bukkant fel. Jelenleg Isten létezésében is kételkedünk” – mondta.

A felesége pedig így válaszolt: „De Isten küldött egy hírnököt!”

A Jézus élete c. könyvben, ezt olvashatjuk: „Jézus egyénenként ismer minket… Időnként utasítást ad szolgáinak, menjenek el egy bizonyos városba, egy bizonyos utcába, egy házba, és keressék meg egyik juhát.” (407. oldal).


Isten adjon nekünk érzékenységet arra, hogy meghalljuk az ő hangját és elvezessen minket elveszett bárányaihoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése