2016. november 20., vasárnap

Heti imacélok - november 20-27. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok  
(november 20-27)

·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Dél-csendes-óceáni Divízió Pápua Új-Guineában végzett missziós szolgálatáért. Céljuk a 4 milliós tagság elérése 2020-ra. Jelenleg 500 000 tagot számlálnak. A cél az, hogy minden egyes ember évente egy lelket nyerjen meg az egyháznak 2016-tól 2020-ig.
·        Imakérés: Ausztráliában, a Dél-csendes-óceáni Divízió területén, azon munkálkodnak, hogy az egyház tulajdonában lévő ingatlanokat befolyásközpontokká alakítsák. Kérlek, imádkozzatok azért, hogy Isten megáldja ezeket a központokat, hogy a majdan ott végzendő tevékenységek által sokakat Jézushoz vezethessenek!
·        Imakérés: Világszerte több mint 500 város található, amelyekben több millió ember él. Átlagosan ezekben a városokban csak egy adventista gyülekezet jut minden 89.000 emberre. Kérlek, imádkozzatok olyan Szentlélek vezette erőfeszítésekért, amelyekkel a Jó Hírt elvihetjük olyan helyekre, ahol még sosem hallották!
·        Imakérés: Miközben Észak-Amerikában közeledik a Hálaadás ünnepe, sokan a földön azért küzdenek, hogy életben maradjanak. Imádkozzunk, hogy mindannyian ajándékozó lelkülettel forduljunk másokhoz, és hajlandóak legyünk önfeláldozóan segíteni bajba jutott testvéreinken.
·        Imakérés: Imádkozzunk a Megújulás és Reformáció GK Vezetői Gyűlésért, amit december 1-4 között tartanak meg! Kérlek, imádkozzatok, hogy Isten felkészítse azoknak a szívét, akik elmennek erre a gyűlésre. Imádkozzunk, hogy a vezetők bölcsességet kapjanak Istentől, hogy tudják, hogyan segíthetnek a gyülekezeti tagoknak abban, hogy mélyen és igazán megtapasztalják a megújulást és reformációt, ami életeket formál át, és ami legfontosabb, sürgeti a Késői Eső eljövetelét.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azokért a kiadókért világszerte, amelyek könyveket és más kiadványokat jelentetnek meg! Imádkozzunk, hogy Isten áldásával még több könyv és kiadvány jelenhessen meg, amik megnyitják az emberek szívét szerte a világban!
Magyar imacélok:
·     Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az őszi evangélizációs programokért: Bibliai szabadegyetemek, előadások, egészség misszió, Jézus élete festménykiállítások, kiscsoportok stb.
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Tiszavidéki Egyházterület missziós képzéséért - "Ki a sótartóból!" - amelyre több száz testvért várunk az egyházterület gyülekezetiből, ahol a misszióra bátorítjuk és képezzük testvéreinket egy külföldi előadó közreműködésével, aki 17 évet töltött bangladesi missziómunkában. A misszióképzés 2016. december 3-án lesz Békéscsabán az adventista imaházban. Kérünk, imádkozzatok azért, hogy Isten segítsen a szervezésben, hogy sok ember áldásban részesüljön majd! Várunk szeretettel!

Amiért én a menekültekért élek – írta: Terri Saellee

Diákjaim közül többen is keresztség mellett döntöttek, miután három évig angol nyelvet tanítottam a thaiföldi 50 000 fős menekülttáborban.

Az egyesült-államokbeli Nebraskából jöttem egyetemi hallgatóként, és a táborban Jézusról taníthattam az embereket bibliaórákon keresztül, amiket bónuszként ajánlottam fel az angol órák mellé.

De ekkor a lelkész, aki a bibliaórákat tartotta, elmondta nekem, hogy a diákok, akik meg szerettek volna keresztelkedni, most tétováznak. Félnek kereszténnyé válni, és félnek attól, hogy a misszionáriusok elmennek tőlük, még mielőtt annyira megértenék a kereszténységet, hogy igazi keresztényi életet élhessenek.

Amikor a lelkész megosztotta ezt velem, nem tudtam mit tegyek. Diák-misszionáriusként három év után haza szerettem volna menni. Édesanyám alig várta, hogy lásson engem. De az én fő célom a lelkek megnyerése volt. Tehát így imádkoztam: „Uram, mit kellene tennem?”
Aztán a reggeli áhítatnál ezt olvastam: „Istent kell előre helyeznünk terveinkben és vágyainkban” (Counsels on Stewardship, 220. oldal)

Azt gondoltam: „Ez a szöveg pontosan rám vonatkozik.” Be szerettem volna fejezni az iskolát, megszerezni egy szakmát, és családot alapítani. De Isten mintha ezt mondta volna nekem: „Terri, itt van az a tanács, amire vártál. Istent kell előre helyezned terveidben és vágyaidban.”
Úgy döntöttem, hogy nekem először is a családom a legfontosabb. De a családom már ismerte Istent. Tehát eldöntöttem, hogy felhívom édesanyámat, és meghallgatom az ő tanácsát.

35 km-t utaztam a legközelebbi postához, ahol telefon található. „R” beszélgetést indítottam, mert nem volt nálam pénz. Tudtam, hogy ez nagyon drága.

Megkérdeztem az anyukámat: „Mit gondolnál, ha úgy döntenék, ha még egy évre, vagy még tovább itt maradnék?”
A válasz rögtön jött: „Terri, én sosem fogom neked azt mondani, hogy gyere haza. Ha azt mondanám neked, hogy gyere haza, és ezért egy lélek nem hallaná meg az evangéliumot, azt a végtelenségig bánnám. De ha maradsz, és ha csak egy léleknek is segítesz megismernie Istent, és a mennyországba jutnia, ez akkor is megérné, ha soha többé nem látnálak.”

Könnyek folytak le az arcomon, miközben ott ültem a postai irodában. Hálát adtam Istennek egy ilyen anyáért, aki ennyire szeret. Édesanyám szeretett volna látni engem, de szívében már meghozta az áldozatot. A lelkek megmentése annyira fontos volt neki, hogy képes volt lemondani még arról is, hogy még egyszer viszontlásson engem.


Terri Saelee végül hazament meglátogatni a szüleit és jelenleg az Észak-amerikai Divízió Menekült és Bevándorló Osztályának az igazgatója.  Összesen 140 új, menekültekből álló gyülekezet alakult azóta Észak-Amerikában, mióta Terri lett a szolgálati osztály alapító igazgatója 2009-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése