2016. szeptember 26., hétfő

Heti imacélok - szeptember 25-október 2. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Heti imacélok (magyar imacélokkal)  
(szeptember 25 – október 2.)
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az Ima- és böjtnapért, amit az Ima a szomszédban levő egyházakért kezdeményezés keretében, október 1-jén tartunk meg. Imádkozzunk, hogy sokan részt vegyenek ezen a napon, és hogy imáink erővel teljesek legyenek, amikor a más hitet valló egyházi csoportokért fohászkodunk! Erre a napra elérhetőek az anyagok, ezen az oldalon: http://adventista.hu/esemeny/imadkozzunk-a-szomszedban-levo-egyhazakert/
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok továbbra is, azokért a tervekért és napirendi pontokért, amit következő héten fognak megvitatni az Éves tanácsülésen. Imádkozzatok a vezetők számára bölcsességért, hogy Isten segítsen nekik jó döntéseket hozni, miközben rengeteg bizonytalansággal nézünk szemben ezekben az időkben. Imádkozzunk az egység és együttműködés lelkületéért is, hogy a munkánk nagy erővel tudjon előre haladni.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok biztonságos és egészséges utazásért azok számára, akik a világ különböző pontjairól Silver Springbe utaznak! Imádkozzunk, hogy az Úr védelmezze őket az ellenség eszközeivel szemben!
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Teljes tagbevonás a szolgálatba könyvmissziós programjáért, amit október 8-án, az Éves tanácsülés bizottsági tagjai számára szervezünk. A tagok kimennek a Silver Spring-i emberek közé, hogy imádkozzanak az emberekkel, bátorítsák őket, és reményt adjanak nekik a különleges GLOW füzetek segítségével. Imádkozzunk azért, hogy Isten gazdagon áldja meg ezt a missziót! Kérlek, imádkozzatok azért a 70 fiatalért is, akik azért jönnek, hogy segítsenek, és képezzék a vezetőket ebben a munkában.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az új evangélizációs sorozatért, aminek címe: „A jelenések könyve békét hirdet”, és amit egyidejűleg 27 gyülekezetben tartunk meg Marylandben, szeptember 30-tól.
Magyar imacélok:
·          Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a magyar unió osztályaiért és intézményeiért. Vezetőik október 19-én 20-án tanácskoznak és a következő éves terveken dolgoznak. Imádkozzunk azért, hogy olyan terveket dogozzanak ki, amelyek segítenek Isten céljainak megvalósulásban és küldetésünk teljesítésében.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Tiszavidéki Egyházterület missziós képzéséért, amelyre több száz testvért várunk az egyházterület gyülekezetiből, ahol a misszióra bátorítjuk és képezzük testvéreinket egy külföldi előadó közreműködésével, aki 17 évet töltött bangladesi missziómunkában. A misszióképzés 2016. december 3-án lesz, valószínűleg szolnoki helyszínnel. A programról a későbbiekben értesítést adunk ki.  
·         Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az október 1-i Ima és böjtnapért, amelyet magyarországi gyülekezetekben is megszervezünk. Imádkozzunk azért, hogy minél több gyülekezet éljen ezzel a lehetőséggel, mert az imában Istentől jövő hatalom van. A segédanyagokat magyar nyelven itt lehet letölteni: http://adventista.hu/esemeny/imadkozzunk-a-szomszedban-levo-egyhazakert/

Isten hívása, az ő gondoskodása - írta: Joni Wainwright

Az idei bermudai táborunk témája az volt, hogyan léphetünk egy magasabb szintre az Úrral való kapcsolatunkban és a szolgálatban. Szombaton így imádkoztam: „Kérlek, Uram, emelj egy magasabb szintre! Szeretnék mélységesebb tapasztalatot szerezni veled, és a szolgálatomban is szeretnék előbbre lépni.”
Amikor hazaérkeztem este 10 óra után, a TV-n rákapcsoltam a 3ABN csatornára. Láttam, hogy egy nő önkénteseket hív az USA-ba, Nyugat-Virginiába, hogy segítsenek a Legjobb út az egészséghez elnevezésű klinika működtetésében.
Annyira tetszett ez a kezdeményezés, hogy kitöltöttem a jelentkezési lapot online, és el is küldtem. Két órán belül megérkezett a válasz, hogy elfogadták jelentkezésemet. Rögtön lefoglaltam egy hotelszobát Beckleyben, ahol az ingyen klinika működött.
Kavarogtak bennem az érzelmek, egyszerre éreztem magam izgatottnak, alkalmatlannak, és kételkedtem is. Túl merész voltam, hogy rögtön feliratkoztam egy ilyen méretű rendezvényre, ami ráadásul az USA-ban van? Hogyan lesz pénzem a repülőútra és a többi kiadásokra?
Pár nappal később, egy barátom a kezembe nyomta a pénzt a repülőútra és az egyéb kiadásokra. Úgy éreztem, Isten azt mondja nekem, hogy hittel haladjak előre.
Július egyik utolsó estéjén landolt a repülőm Charlestonban, Nyugat- Virginiában. Nem akartam éjszaka egyedül utazni Beckleybe, ezért lefoglaltam egy szobát az egyik közeli hotelben, abból a kis pénzből, amit az egyéb kiadásokra tartogattam.
Amíg vártam a járatra, ami elvisz a hotelig, megjelent egy házaspár, és elkezdtünk beszélgetni. Elmeséltem nekik, hogy miért jöttem, és hová tartok. Megpróbáltak nekem fuvart szerezni Beckleyben, de nem sikerült nekik. Túl sokba került minden. Végül, amikor kicsivel később bejelentkeztünk a szállodába, a feleség odajött hozzám, és ezt mondta: „Úgy döntöttünk, holnap elviszünk téged Beckleybe. Csak add meg nekünk a címet.”
Másnap reggel ez az aranyos házaspár kibérelt egy kocsit, és elvittek a beckleyi hotelhez. Egész úton beszélgettünk, és megöleltük egymást, mielőtt tovább indultak volna. Istentől kapott találkozás volt ez.

A Beckleyben szerzett tapasztalataim megváltoztatták az életemet. Amikor ezen a nyáron azért imádkoztam, hogy Isten emeljen magasabbra, tényleg megtette azt. Az életem soha nem lesz már olyan, mint azelőtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése