2016. szeptember 19., hétfő

Heti imacélok -szeptember 18-25. és IZGALMAS TAPASZTALAT

Heti imacélok  
(szeptember 18-25.)
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a következő hétért a Generál Konferenciánál, hiszen ez fontos időszak lesz, amikor az egyházvezetőknek az egyház Silver Springben lévő központjában kell maradniuk, mert különleges gyűléseken és szavazásokon vesznek részt. Ez egy nagyon mozgalmas hét, és imádkozunk, hogy a Szentlélek áldja meg az összes találkozót. (Ilyen – utazási tilalommal járó – hét összesen három van egy évben a Generál Konferenciánál.)
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azokért a tervekért és napirendi pontokért, amit pár hét múlva, októberben fognak megvitatni az évenkénti tanácskozó ülésen! Imádkozzunk bölcsességért minden bizottsági tag és küldött számára, akik a világ különböző pontjairól fognak Marylandbe utazni.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok különleges bölcsességért a Generál Konferencia vezetői számára: Ted N. C. Wilson (elnök), G.T Ng (titkár), és Juan R. Prestol-Puesan (pénztáros), valamint imádkozzunk közvetlen munkatársaikért! (Lásd 1Tim 2:2)
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Hope Channel „Én akarom ezt a várost” programjáért, aminek első adását pénteken, szeptember 23-án, 9:30-kor láthatjuk.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az új evangelizációs sorozatért, aminek címe, „A Jelenések könyve békét hirdet”. Ezt a sorozatot ami egyidejűleg 27 gyülekezetben tartják meg Marylandben, szeptember 30-tól.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azokért az evangelizációs eseményekért, amiket 2017 februárjára szerveznek Moldovában, Grúziában, Romániában, és Bulgáriában. (Ha te is részt szeretnél venni ebben a különleges evangelizációs megmozdulásban, látogasd meg a www.tmi.adventist.org weboldalt.)

A 6 éves Anna segített abban, hogy két autót is megkapjak - írta: Dee Casper

Egy drága kislány, akit Annának hívnak, adta nekem a legfigyelmesebb ajándékot, amit valaha kaptam.
Egy nap megkérdezte tőlem, hogy miért nincs autóm, én pedig azt válaszoltam, hogy azért, mert nincs rá pénzem. Elgondolkozott egy pillanatra, majd beszaladt a szobájába, és papírral a kezében jött vissza. Hozott még egy csomó könyvjelzőt, és pár rejtélyes dolgot.
Rajzolt egy képet, összehajtotta a papírt, majd a kezembe nyomta, és ezt mondta: „Ezt neked szeretném adni.”
Hazamentem és kihajtottam a papírt. 26 cent volt benne. Teljesen elérzékenyültem. Biztosan azt hitte, hogy ennyi pénz elég lesz, hogy vegyek egy autót.
Annyira meghatott a kislány gesztusa, hogy megosztottam a történetet Facebookon. Egy másik barátom, aki elolvasta mi történt velem, rögtön késztetést érzett arra, hogy nekem ajándékozza az ő régi piros 2003-as Chevy Cavalierjét teljesen ingyen. Semmit nem várt érte cserébe. Az autó fantasztikusan működött abban a két évben, amíg én vezettem.
Isten viszont múlt nyáron meggyőzött engem arról, hogy adjam oda a piros Cavaliert valaki olyannak, akinek nagyobb szüksége van rá. Újra azzal a problémával álltam szemben, hogy nincsen autóm, de bíztam Istenben, hogy újra ki fogja rendelni számomra.
Miután eladtam a Cavaliert, azon gondolkoztam, hogy veszek egy új autót, de még mindig nem engedhettem meg magamnak. Újra megkértem Annát, hogy imádkozzon értem. Pár hónappal később a piros Cavaliert visszakaptam, mert a barátom, akinek adtam, csodás módon hozzájutott egy autóhoz. A kocsit viszont nem tartottam meg, mert volt még egy barátom, akinek szintén szüksége volt egy megbízható járműre. Tehát ismét eladtam az autómat, habár nekem is szükségem lett volna rá. Anna és én tovább imádkoztunk.
Végül, ezen a nyáron, Isten lehetőséget adott nekem arra, hogy megvehessek egy nagyszerű járgányt, jó áron, és a kereskedő megengedte, hogy a 26 centtel fizessek, amit kis barátomtól, Annától kaptam. Más barátaim további 2000 dollárt adtak nekem előlegnek, és még mások is felajánlották, hogy az autó árának több mint a felét havi részletekben kifizetik, amíg a teljes összeget nem törlesztjük. Isten jósága teljesen lenyűgözött engem!
Anna és én, mindketten megtanultuk, hogy nem múlhatjuk felül Istent, és az ő kezét a gyermeki hit mozgatja. Anna már majdnem 10 éves, de sírt, amikor elküldtem neki az autókulcsot és az ő pénzéről szóló bizonylatot ábrázoló fényképet. Nemrég sikerült elmennem az autóval hozzájuk, hogy megmutassam neki, mit tett Isten. Isten sokkal jóságosabb, mint ahogy azt bármelyikünk is el tudná képzelni. Kirendel mindent az ő munkásainak.

Dee Casper az UnScene nevű médiacsoport evangelizációs igazgatója Illinois államban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése