2016. szeptember 11., vasárnap

Heti imacélok -szeptember 11-18. és IZGALMAS TAPASZTALAT

Heti imacélok  
(szeptember 11-18.)
·        Adatok röviden a NSD-ről: Az Észak-ázsiai Csendes-óceáni (NSD) Divízió a legnagyobb kihívásokkal rendelkező divízió. Magába foglalja Kínát, Mongóliát, Japánt, Tajvant, Észak-Koreát és Dél-Koreát.  A világ legnépesebb divíziója a maga 1.6 milliárd lakosával, amelynek 3%-a keresztény. A fennmaradó 97% buddhista, sintoista, muzulmán, sámán és ateista. Az adventista egyház tagsága a NSD területén 700 000. Az adventisták aránya az általános népességhez 1 a 2.200-hoz. A misszió ezen a területen mindenütt nehézségekbe ütközik.  
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a divízió vezetőiért: Jairyong Lee (elnök), Yutaka Inada (titkár), Paul Sung Sub Song (segédtitkár), German A. Lust (pénztáros) és Dong Jin Lyu (alpénztáros).
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy a vezetők és gyülekezeti tagok együttműködjenek a Hármas angyali üzenet hirdetésben a területen élő millióknak!
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy a gyülekezeti tagoknak legyen bátorságuk erősen megállni a hitben az üldözések ellenére is, amellyel gyakran találkoznak családjuk, barátaik vagy épp az ország vezetői részéről!
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Szentlélek kiáradásáért és azért, hogy ajtók nyíljanak az el nem ért sötét területeken, mint Észak-Korea.
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az ifjúságért, hogy tüzet kapjon a misszióra és az 2018-ra tervezett nagy evangélizációs kezdeményezésre az Észak-ázsiai Csendes-óceáni (NSD) Divízió területén
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az „Akarom ezt a várost” programért, amelyet a Hope Channel indít Szeptember 23-én 9:30 kor ET/PT idő szerint. Az adás minden pénteken ugyanabban az időben kerül közvetítésre. Még szombaton délután is lesz adás és két közben is egy-két alkalommal. Imádkozzatok azért, hogy Isten érintse a nézők szívét, hogy dolgozzanak az el nem ért városokért.
·        Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy a program indítson el pozitív párbeszédeket, és az emberek rájöjjenek arra, hogy mennyire fontos ez, és támogassák missziós adományokkal!   

Tűzgyújtás helyett jöjjünk tűzbe
Írta: Kat Taylor

Hónapokig néztem, ahogy Edgar az egyetem udvarán járkál leverten, néha dühösen és összezavarodottan. Amikor meglát engem, akkor így köszön: „Szia Taylor asszony! – és mosolyog, de ez a mosoly igen erőltetett. Abban az időben nem tudtam semmit a múltjáról és lelki küzdelmeiről.

Az elmúlt tavasszal annyi diákot vittünk a Texas államban megszervezett ARME bibliatáborba, amennyit akartunk. A legtöbb diák lelkesen vett részt a bibliatanulmányozásban és az imádságban. Edgar egyre zaklatottabb lett és egy pontnál felállt, és elment.

Mivel aggódtam érte, utánamentem és egy sarokban találtam sírva. Ahogy leültem, Edgar kijelentette: „Nem akarok itt lenni. Nem akarom tudni, hogy kicsoda Isten. Nem látom Őt, nem érzem Őt és nem hiszem, hogy létezik!”

Ezután elkezdte mondani a történetét. Mindig kemény fiúkkal flangált. Mielőtt az Egyesült Államokba jött, három középiskolából kirúgták. Autókat lopott, gyújtogatott és mindenféle problémába keveredett. „Az életem egy kudarc” – mondta. „Háromszor megpróbáltam megölni magamat, és még abban is kudarcot vallottam! Nem akarok tovább élni!”

Miután még egy kicsit hallgattam, megkérdeztem, hogy összehívjak-e egy csoportot, hogy érette imádkozzunk. A legnagyobb meglepetésemre igent mondott.

Hosszú időn keresztül imádkoztunk Edgarért azon az estén. Együtt sírtunk, miközben imában arra kértük Istent, hogy segítse meg Edgárt, hogy meglássa, hogy tényleg létezik és törődik vele.

Hirtelen, az ima alatt Edgar eszébe jutott egy autóbaleset, aminek ő is részese volt. Nem volt bekötve a biztonsági öve és az autó kisodródott. Egy kéz megfogta és épségben kisegítette őt a roncsok közül. Ez a kéz egy titok maradt a számára, de azon az estén, amikor imádkoztunk Edgar rájött arra, hogy akkor megtapasztalta Isten jelenlétét. Isten egy angyala által megsegítette, hogy kijusson a roncsok közül. Boldogság töltötte el Edgar szívét, ahogy visszaemlékezett a csodára, amit már el is felejtett.

Ahogy elváltunk aznap este, dicsőítettem Istent az áttörésért, amelyet megtapasztaltunk.

A következő reggelen egy fiatalember széles mosollyal köszöntött: arca teljesen más volt, örömöt és békét sugárzott.

Ahogy visszatértünk az iskolába, Edgarnak további nehézségei és próbái voltak, de folyamatosan növekedett a hitben, a Biblia tanulmányozásában, és sugárzott az izgalomtól, ahogy új dolgokat tanult meg Isten Igéjéből. Most meg szeretné osztani Isten szeretetét a családjával, hogy nekik is hasonló örömük és békéjük legyen, mint amilyet ő megtalált.

Az iskolaév végén Edgar nyilvánosan elkötelezte magát Isten mellett, és megkeresztelkedett. Most újra együtt sírtunk, de ez alkalommal örömkönnyeket.

Ez a fiatalember, aki valamikor felgyújtott dolgokat, most Istenért lángol.



1 megjegyzés: