2020. október 19., hétfő

Heti imacélok - október 16-22 IZGALMAS TAPASZTALAT

Megújulás és reformáció

Az „Imában egyesülve” heti bejegyzése és imakérései

http://100napimadsagban.blogspot.hu/ 

2020. október 17.

Egy új ember

Andrei Abramyan

 

Amikor 15 éves voltam, a nyarat edzéssel töltöttem, mert bokszoló akartam lenni. Egy napon, amikor az edzésről hazafele tartottam, ez a gondolat fordult meg a fejemben: „Te beteg vagy!”

Elhessegettem a gondolatot. Otthon azonban levertnek éreztem magam. Kértem a szüleimet, hogy vigyenek el egy szakemberhez. Aztán arra gondoltam, hogy kirúghatnak az iskolából, ha azt gondolják, hogy elmebeteg vagyok. Nem mentem el a szakemberhez.

Két héttel később újabb gondolat jelent meg a fejemben: „egy hónapon belül meghalsz!”

Egyre rosszabbul éreztem magam. Az élet elvesztette minden jelentőségét számomra. Mindenki azt gondolta, hogy csak a figyelmet akarom magamra vonni, de mély fájdalmat éltem át, és senki sem hitt nekem. Nem értettem, hogy mi történik. A hónap vége felé nagymamám otthon megnyírt. Sírtam, ahogy a hajamat vágta.

„Minden rendben van” – mondta nagymamám, aki úgy gondolta, hogy bizonyos hormonális változásokon megyek át. „Csak befejezem a hajvágást” – mondta.

„Meghalok” – mondtam. Nagymamám azt hitte, hogy csak a figyelmet akarom magamra vonni. Tulajdonképpen öngyilkos akartam lenni, de nem tudtam megcsinálni. Miután nagymamám befejezte a hajvágást, leült. Édesanyám is ott volt mellettem. Én ülve maradtam a széken. Ahogy a mennyezetet néztem, csendben imádkoztam: „Isten, ha létezel, segíts!” Semmi sem történt. Erős késztetést éreztem, hogy elmenjek a fürdőszobába és megöljem magam.

Abban a pillanatban egy fényt láttam alájönni a mennyezetről, mint egy villámlást, és behatolt a mellkasomba. Nem tudom elmondani, hogy mit éreztem. Kellemes volt. Az örökkévalóságot éreztem magamban. Mindez a másodperc töredéke alatt történt. Felugrottam a székről és felkiáltottam: „Dicsőség Istennek! Isten meggyógyított!” Édesanyám és nagymamám nem látták a fényt, ezért aggódva néztek rám.

„Nyugodj meg” – mondta nagymamám. „Minden rendben lesz.” Örömittasan megöleltem az édesanyámat, mintha hetek óta nem találkoztunk volna. „Isten meggyógyított” – mondtam.

Berohantam az ikertestvéremhez, Vadimhoz, aki a számítógépen játszott. Elmeséltem neki a fényt. „Isten meggyógyított” – mondtam neki. Nem hitt nekem. Azt gondolta, hogy csak kitaláltam az egészet.

Nagymamám úgy vélte, hogy elmebeteg vagyok. Én tudtam, hogy majdnem megöltem magam és Valaki megmentett. Abban a pillanatban tudtam, hogy Isten létezik.

Azon a napon egy hosszú út kezdődött el Jézus felé.

Jelenleg tanulmányokat folytatok a Zaoksky Adventista Egyetemen, hogy lelkész legyek. A családom nagyon boldog. Azt mondják, hogy egy új ember lettem.

Hiszem azt, hogy Isten gyógyulást hozott az életembe, és azóta teljesen más ember lettem. Hozzá kiáltottam és Ő meghallgatott. Dicsőítem Őt azért, mert Ő egy olyan Isten, aki meghallgatja az imákat, és válaszol azokra.


A világegyház imakérései

2020. október 16. – 22.

·       Kérünk, imádkozzatok az egyház vezetőiért, amint az évvégi üléseikre készülnek a saját divíziójukkal, szerte a világon. Imádkozzunk azért, hogy tovább tudják adni azt a lelkesedést, amit a Generál Konferencia éves ülésén szereztek. Az aratás érett és még sok tennivalónk van.

·       Imádkozzunk azokért, akik COVID-19-cel vagy más betegséggel küzdenek, amit az ősz beköszönt az északi féltekén.

·       Imádkozzunk azért, hogy ami rosszat az ellenség eltervezett, Isten továbbra is fordítsa jóra az evangélium terjesztésére, szerte a világon.

·       Imádkozzunk az Adventista Misszió e heti el nem ért népcsoportjáért Afganisztán népéért. Az afgán nép sok próbán ment keresztül: háború, bizonytalanság, szegénység, munkanélküliség és reménytelenség. Afganisztán népességének csupán 0,1%-a Jézus követője. Imádkozzunk azért, hogy a reménység Istene töltse be Afganisztánt az élő reménységgel, amely csak Jézusban található meg.

 

1 megjegyzés: