2018. november 19., hétfő

Heti imacélok - november 18-25.. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Ezen a héten egy gyógyulási tapasztalatot olvashatunk.
Itt találod az összes tapasztalatot és imacélt: http://100napimadsagban.blogspot.hu/

Heti imacélok 
(november 18-25.)

·       Imakérés: Kérlek titeket, imádkozzatok azért, hogy Isten mutassa meg számunkra, mint egyház számára, hogyan tükrözhetjük gyakorlati módon az ő szeretetét, dicsőségét és végezhetjük a békéltetés szolgálatát a körülöttünk élő nemzetek felé! Imádkozzatok, hogy adjon nekünk ötleteket és módszereket a körülöttünk élők gyakorlati szolgálatára, és segítsen, hogy – Keresztelő Jánoshoz hasonlóan – mi is alább szálljunk, hogy Ő felemelkedhessen.
·       Imakérés: Imádkozzunk azért a ReményPontért, ami a kanadai Vancouverben működik! A befolyásközpont, ami a „Mozduljunk!” nevet viseli, arra törekszik, hogy az emberek testi és lelki egészségén egyaránt javítson a nyelviskola, a kertészeti képzés, a fiataloknak szánt bibliaórák segítségével.
·       Imakérés: Imádkozzunk továbbra is azokért, akik ebben az évben keresztelkedtek meg Tokióban, Japán fővárosában! Imádkozzunk a vegán kávézóért, ami befolyásközpontként működik Tokióban, hogy az ott szolgáló testvéreink eredményesen tudják Jézushoz vezetni az embereket!
·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a németországi Frankfurt lakosságáért is! Kérjétek az Urat, hogy áldja meg a Jelenlét Kultúrházat, ahol a testvéreink főzőiskolát tartanak, filmklubot vezetnek, különböző művészeti előadásokat és beszélgetéseket tartanak, kapcsolatokat építenek az emberekkel, és megismertetik velük Jézust.
·       Imakérés: Imádkozzatok a bulgáriai Ruse városának lakóiért! Kérjétek Istent, hogy áldja meg az Ünnepi Asztal szolgálatot, ami befolyásközpontként és pékségként működik. A testvérek különböző szemináriumokat, tanácsadást tartanak ott, könyvesboltot működtetnek, zenei koncerteket adnak és játszóházat biztosítanak a gyerekek számára.
·       Imakérés: Végül, de nem utolsó sorban, imádkozzatok azért, hogy Isten mutassa meg nekünk, hogyan alakíthatunk ki még több ReményPontot és befolyásközpontot gyülekezeteinkben és lakókörnyezetünkben! Imádkozzunk, hogy mindeközben az világ lássa teljesedni Jn 13:35 versét köztünk, hetednapi adventista keresztények életében! „Erről ismeri meg mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha egymást szeretni fogjátok.”

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk gyülekezeteinkért, amelyek az őszi missziós és evangelizációs munkájukat végzik!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a magyar unióért, az egyházterületekért és a szolgálati osztályokért, hiszen a munkatársak a 2019-es év terveit készítik elő.
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)! 

A nagy Gyógyítót szolgáljuk
- egy Ázsiában szolgáló úttörő misszionárius tapasztalata

Úttörő misszionárius csoportunk X provinciában szolgál. Isten kegyelme folytán egy faluban házi gyülekezetet tudtunk kialakítani. Hatalmas áldás, hogy körülbelül 35 ember gyűlik össze kis gyülekezetünkben minden szombaton. Nemrégiben három új tagunk keresztelkedett meg. Dicsőség az Úrnak! Szeretném egy testvérünk tapasztalatát megosztani veletek. B testvérnek fogom nevezni, mert valódi nevét nem árulhatom el. Olyan területen szolgálunk, ahol bizony nagy kockázattal jár az evangélium hirdetése.

B testvér tapasztalata

19 éves korom óta hiszek Jézusban. Azért jártam gyülekezetbe, mert édesanyám azt mondta, ott sok nagyszerű tapasztalatot fogok hallani. Keresztényi életem kezdetén nagyon jó hívőnek tartottam magam. Jézus, a nagy Gyógyító és Megváltó megmentett engem a bűneimből. Elmondtam a barátaimnak, hogy keresztény vagyok. Nagyon büszke voltam magamra.

Eltelt pár év, és az évenkénti üzemorvosi vizsgálatra mentem ellenőrzésre. Eszembe sem jutott, hogy aggódjak bármi miatt is, mert fiatal voltam és egészséges – vagy legalábbis úgy gondoltam. Amikor azt mondta az orvos, hogy valami gond van a májammal, megdöbbentem. Újabb és újabb vizsgálatokat rendelt el, végül rákbetegséget diagnosztizált a májamban.

Májrák? Az meg hogy lehet? Teljesen kétségbeestem. Nem hittem el, hogy ez igaz lehet. Más orvosokkal is konzultáltam. Ők is megerősítették ezt, és azt jósolták, hogy nagyjából két hónapon belül meg fogok halni. Amikor arra bátorítottak, hogy vegyek fel egy kezelést, ami 250 000 dollárba kerül, feltettem nekik a kérdést, hogy attól meggyógyulok-e.

 Az édesanyám és a feleségem éjjel-nappal siratott. Könnyeik láttán mindig lelkifurdalásom volt, hogy milyen nagy fájdalmuk van miattam. A Szentlélek arra indított, hogy vigasztaljam anyámat. „Miért sírsz minden nap? Miért nem imádkozol Jézushoz?” Ezekre a szavakra anyámnak eszébe jutott keresztény hite. „Hát, persze! Van egy Jézusunk, a világ legnagyobb Gyógyítója! Hogy is feledkezhettem meg róla? MOST azonnal imádkoznunk kell!”

Aztán találtunk egy kis keresztény csoportot, akik házi gyülekezetben gyűltek össze. Elmondtam nekik, milyen helyzetben vagyok, és ők imádkoztak értem. Az ott tapasztalható összetartás nagy hatással volt rám. Sok mindent megtanultam a Bibliából, és a kedves gyülekezeti tagok sok jó tanáccsal láttak el. Megváltoztattam az életmódomat, és már nem ettem meg azokat az ételeket, amikről megtudtam, hogy azok tisztátalanok. Elmentem egy táborba is, ahol a szervezetemet megtisztították a méreganyagoktól a nyers táplálékok és a testmozgás segítségével.

Ennek már hat hónapja. Élek, és örömmel osztom meg veletek a bizonyságtételemet! Az elmúlt fél év során csodálatosan éreztem magam. Sőt, mondhatom, hogy egészségesebbnek érzem magam, mint bármikor! Amikor ellenőrzésre mentem az orvosomhoz, a vizsgálati eredmények azt mutatták, hogy a májam újra egészséges!

Hálás vagyok a gyülekezeti tagoknak, különösen az úttörők csoportjának, hogy megalapították ezt a házi gyülekezetet. Ők bátorítottak, és vezettek vissza Jézushoz, hogy az életem megújulhasson. Nem hiszem, hogy ma élnék, ha nem találkoztam volna Jézussal, és nem élnék ebben a csodálatos gyülekezeti családban. Igen, mi a világegyetem legnagyobb Gyógyítóját szolgáljuk!

A szerkesztő megjegyzése: Ezt a történetet egy úttörő misszionárius testvérünk osztotta meg velünk. Ő Ázsia azon részén dolgozik, ahol nehéz a bizonyságtevés, és időnként nagyon kockázatos is. Emiatt nem említhettük meg a szereplők valódi nevét. Mindazonáltal kérünk, hogy imádkozzatok az ott élő munkásokért és új hívőkért egyaránt, mert Isten tudja a nevüket!

1 megjegyzés: