2018. február 5., hétfő

Heti imacélok - február 4-11. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK


Heti imacélok
(2018. február 4-11.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy Észak-Koreában ajtók nyíljanak meg az evangélium előtt. Közel 23 millió ember él Észak-Koreában és jelen pillanatban nincs lehetőség az evangélium hirdetésére és nincs tudomásunk adventista jelenlétről sem.  
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a szíriai menekült-csoportokért, akikkel Hanna Choi (az e heti tapasztalat szerzője) időt fog tölteni a Közel-Kelet Észak-Afrikai Unió (MENA) területén! Imádkozzunk azért, hogy munkája gyümölcsöző legyen az örök életre. Imádkozzunk azért, hogy még több lehetőség nyíljon az adventisták előtt, hogy szolgálni tudjanak menekült-csoportoknak szerte a világon!  
·       Imakérés. Kérünk, imádkozzatok az Inter-Európai Divízióért, hogy új utakat találjanak az európai posztmodern, elvilágiasodott emberek elérésére. Imádkozzunk azért, hogy az európai adventista fiatalok felfedezzék az adventista üzenet és misszió fontosságát és időszerűségét életükben.     
·       Imakérés. Kérünk, imádkozzatok egy meg nem nevezett misszióközpontért a Kelet-Közép-Afrikai Divízió területén. Egy klinikát alapítottunk egy többségében muzulmán országban, ahol az egyház növekedése különösen nehéz, de minden lehetséges az Istennél.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Keresztény otthon és házasság hetéért, amelyet a Generál Konferencia Családi Szolgálatok Osztálya rendez február 10. és 17. között! További információkat angol nyelven itt találsz: http://family.adventist.org/FM-planbook.html.
·       Imakérés: Kérünk, hogy különleges módon imádkozzatok a Teljes tagbevonás programért, amely ezen a héten kezdődik és 17-ig tart (február 3-17). Imádkozzunk, hogy a szívek megnyíljanak a Szentlélek előtt, és az üzenet hirdetésének gazdag aratás legyen az eredménye!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok továbbra is azokért a programokért, amelyek az év további részében kerülnek megszervezésre Japánban (május 4-20), Zambiában (június 3-23) és a Fülöp-szigeteken (július 13-28). Japán egy nehéz terület, ezért szükség van a komoly imákra az elkövetkező hónapokban.
  
Magyar imacélok:
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Ki a sótartóból Missziótalálkozó következő alkalmáért! Az előkészületek már folynak. Előadóink Raafat Kamal és Simon Martin testvérek lesznek.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok azért, hogy egyházunk Magyarországon az elkövetkezendő évben meglássa Isten tervét és vezetését, és mindenben hűségesen kövesse akaratát!   
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyar egyház missziós tevékenységeiért! Imádkozzunk a Bibliai szabadegyetemek, evangelizációk, bibliaklubok sikeréért és áldásáért!
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Az áldások csatornái: Írta: Hannah Choi

Az elmúlt iskolaévben diákmisszionáriusként szolgáltam Dél-Kelet Ázsiában. Amint arra készültem, hogy visszatérek az Andrews Egyetemre, hogy befejezzem főiskolai tanulmányaimat, azért imádkoztam, hogy Isten segítsen egy részmunkaidős állást találnom, ahol a stáb a szolgálatokra összpontosít, és tudatosan koncentrál az imára.

Bizonyos események kapcsán felfedeztem az ASAP szolgálatokat (az ASAP jelentése: a Dél-Kelet-Ázsiaiak és az Üldözöttek Védelmezői), ahol egy betöltetlen állás volt irodai asszisztens számára. Ez jól illeszkedett képesítésemhez. Ez a munkahely közvetlen válasz volt az imámra. Az első ajtó kinyílt.

Amikor az ASAP szolgálatoknál dolgoztam, nem is gondoltam arra, hogy Isten új területekre hív.

Az Andrews Egyetem kitüntetett diákjaként elvárták tőlem, hogy egy komoly tanulmányt készítsek. Amint egy olyan téma után kutattam, amely személyesen kötődik hozzám és fontos a számomra, azért imádkoztam, hogy Isten mutasson nekem egy lehetőséget, amelyért lelkesedni tudok, és ami másokat is motivál, akik a projektről hallanak.

Azért a lehetőségért is imádkoztam, hogy nyáron külföldön szolgáljak, ami arra emlékeztet, hogy a mindenen átívelő tervem az, hogy Krisztust ismét egy távoli országban szolgáljam. Kicsit később egy istentiszteleten az előadó munkájáról beszélt a szíriai menekültek között. Azon a napon az Úr a szívemre helyezte a szíriai menekülteket, és én arra kértem, hogy használjon engem, hogy könnyíteni tudjak a terheiken.

Nem sokkal később találkoztam az igazgatóval Julia O’Careyvel. Mivel semmit sem tudtam az ASAP új kapcsolatáról a MENA-val (Közel-Kelet Észak-Afrikai Unió), megkérdeztem, ismer-e valakit, akivel felvehetném a kapcsolatot, hogy önkéntesnek jelentkezzek a szíriai menekültek szolgálatába. Ekkor tudtam meg, hogy épp az előző este az ASAP bizottsága négy projektet hagyott jóvá a MENA területén szíriai és afgán menekültek közötti szolgálatra. „Talán elküldhetnénk téged” – mondta Julia. Nyitva a második ajtó!

Rájöttem arra, hogy ha a MENA területére megyek dolgozni a szíriai menekültek között, össze tudom kötni a tanulmányomat ezzel a lehetőséggel. Egyetlen kutatási témám sem adott igazi lelki nyugalmat. Aztán eszembe jutott egy tanár, aki Andrews diákokat visz misszióútra minden évben a MENA területére. A következő napon az istentiszteleten a legnagyobb meglepetésemre éppen ez a tanár beszélt a szíriai menekült gyermekekről, abból az iskolából, amelyet meglátogatni készültem.

Azon a délutánon elmentem az irodájába és elkezdtünk ötletelni. „Mi lenne, ha írnál egy könyvet?” – kérdezte. Ezeknek a gyerekeknek mindnek van története, és a legtöbb ilyen történet elvész, amikor újra letelepednek.

Aztán találkoztam a témavezetőmmel, kidolgoztuk a részleteket, és bemutattam a tervet az ASAP-nak, ahol a munkatársak beleegyeztek a projektbe. A következő szemeszter felét a MENA területén fogom tölteni, ahol történeteket gyűjtök a szíriai menekültektől, újra elmondom azokat és felszólalok az érdekükben. A könyvemből származó bevételből szíriai menekülteket fogok támogatni az ASAP szolgálatán keresztül. Nyitva a harmadik ajtó is.

Látjátok, Isten egyetlen egyszerű imára megnyitotta az áldások csatornáit! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése