2017. szeptember 12., kedd

Heti imacélok - szeptember 10-17. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Sürgős: Kérünk, imádkozzatok azokért, akik az Irma, Jose és Katia hurrikánok útvonalán élnek. Imádkozzatok azokért, akiket a közelmúltban a Harvey hurrikán érintett!
Heti imacélok
Fókuszban a Dél-amerikai Divízió (SAD)
(szeptember 10-17.)

Tények röviden a SAD-ról: A Dél-amerikai Divízió (SAD) nyolc országban koordinálja a munkát: Brazíliában, Argentínában, Uruguayban, Paraguayban, Peruban, Bolíviában és Ecuadorban. Ezen a területen 320 millió ember él, a divíziónak 2,4 millió tagja van 27 000 gyülekezetben és szórványban. 

·      Imakérés: Imádkozzunk a hetednapi adventista vezető gárdáért: Erton Carlos Kohler elnökért, Edward Heidinger Zevallos titkárért és Marlon de Souza Lopes kincstárnokért.  Azért is imádkozzunk, hogy a Szentlélek kiáradjon az uniók és egyházterületek vezetőire is, ahogyan vezetési szolgálatukat végzik!  
·      Imakérés: Imádkozzunk azért az 5 000 lelkészért, akik ezen divízió területén dolgoznak, hogy bátran hirdessék az igazságot és erősen álljanak a próbák közepette!
·      Imakérés: Imádkozzunk az adventista oktatási rendszerért a divízió területén! 320 000 diák iratkozott be 888 iskolánkba, középiskolánkba és egyetemünkre. Imádkozzunk azért, hogy ezek a fiatalok meghallják Jézus hívását, és ajánlják fel életüket és képességeiket Neki.  
·       Imakérés: Imádkozzunk a divízió területén élő fiatalokért és fiatal felnőttekért. A tagság 60%-a 35 év alatti. Ez a divízió fiatal és dinamikus tagsággal rendelkezik. Imádkozzunk azért, hogy úgy az idősek, mint a fiatalok kivegyék részület a személyes missziószolgálatban.  
·       Imakérés: Imádkozzunk a divízió médiaosztályának 500 alkalmazottjáért, akik TV, rádió és internetes műsorokat készítenek. A médiaközpont erősen összpontosít arra, hogy a kommunikációs eszközöket hatékonyan alkalmazzák az evangélium hirdetésében. Imádkozzunk azért, hogy sokakat elérjünk a megváltás örömüzenetével ezen szolgálat által.
Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a Ki a sótartóból Missziótalálkozó közelgő alkalmáért, amelyet 2017. október 28-ra tervezünk Debrecenbe. Fő előadó: Szabó László.

·       Imakérés: Imádkozzunk az ősszel kezdődő missziós tevékenységekért. A nyári szünet után újra indulnak a Bibliai szabadegyetemek, a Reformáció 500. évfordulója kapcsán tervezett missziós programok, evangelizációk, bibliaklubok.

·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló Befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)

Ima kerítésért a paradicsomjaim köré
- írta: Danhugh Gordon lelkész
Szeretek növényeket ültetni és aztán figyelni, ahogyan növeksznek. Legutóbb kínai káposztával ültettem tele a kertet. A növények (kb. 50 db) gyorsan növekedtek, szépek és egészségesen voltak.

Nassauban élek a Bahamákon, ahol sok a patkány. Az egyik nap észrevettem egy patkányt a kertben és siettem elkergetni. Eltűnt a bokrok közök, de egy óra múlva visszajött, mégpedig több társával együtt. Köveket dobáltam, hogy elriasszam őket, de amikor egy néhány óra múlva visszatértem, öt vagy hat volt ott és a növényeimet ették. A helyzet egyre reménytelenebb lett. A növények úgy vonzották a patkányokat, ahogyan el sem tudtam képzelni; kedvelték a kínai káposztát. Csapdákat helyeztem el és mérget tettem ki, de ez sem segített. Annyira elcsüggedtem! Eldöntöttem, hogy többet semmit sem ültetek.

Eltelt egy néhány hónap és én nagyon vágytam a friss zöldségre. Ültettem néhány paradicsompalántát. A növények gyorsan növekedtek és meg is jelent néhány paradicsom rajtuk. Büszke voltam rájuk, ahogyan növekedtek. Terveztem, hogy két hétre elutazom, pont abban az időben, amikor a paradicsomok érni kezdte. Patkányok hangját hallottam a közeli bokrokban, ezért kitettem egy kis mérget.

Azon a reggelen, amelyen készültem elutazni, indíttatást éreztem, hogy keljek fel korábban és nézzem meg a paradicsomokat.

Annyira kiborultam! Egy fél tucat félig megrágott zöld paradicsom lógott a növényeken. A patkányok visszajöttek. Két hétre készültem elmenni; biztos voltam benne, hogy mire visszajövök, mindet megeszik. Mit tegyek?

Egy ötletem támadt. Elmentem a paradicsomültetvény egyik sarkába és a kezemmel bizonyos mozdulatokat tettem, mintha kijelöltem volna a kert határát. Elmentem a másik sarokba, és megismételtem ugyanezt. Miután úgy tettem, mintha kijelöltem volna mind a négy oldalát a kertnek, térdre borultam és imádkoztam.

„Drága Istenem, olyan keményen dolgoztam ezekért a paradicsomokért, és most a patkányok elpocsékolják az egészet. Nincs kerítés, hogy a patkányokat távol tartsam. Az előbb képzeletben kijelöltem a kert határait, és kérlek, hogy védd meg a paradicsomjaimat, és tartsd távol a patkányokat, míg én távol leszek.”

Amikor két hét után hazaértem, nagyon kíváncsi voltam, hogy mi lett az imám eredménye. Ahogy a kert felé közeledtem, teljesen lenyűgözött az, amit Isten tett. Ott és akkor térdre borultam és kiöntöttem a szívem háláját Istennek.

A növények rakva voltak érett és félig érett paradicsomokkal. Egyetlen egybe sem haraptak bele vagy ették meg. Hazatérésem után heteken át tartott a láthatatlan kerítés, és én gazdag paradicsom termést arattam. Olyan jó az Isten; még a paradicsomjaimmal is törődik!   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése