2016. augusztus 17., szerda

Heti imacélok - augusztus 15-21. és IZGALMAS TAPASZTALAT

Heti imacélok  
(augusztus 15-21.)

·  ·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Globál Missziós Központ vezetői értekezletéért, amely a marylandi Silver Springben lesz ezen a héten. Imádkozzunk azért, hogy Isten adjon bölcsességet a vezetőknek, hogy tudják még hatékonyabban  előmozdítani és megosztani az egyház küldetését.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok a Zambiában és Közép-Afrikában élőkért! Számos politikai erőszak történt itt a közelmúltban. Imádkozzunk azért, hogy az Úr küldje el az Ő Lelkét ottani egyházára, hogy tudják, hogyan cselekedjenek ezek között a nehéz körülmények között.
·         Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az ADRA világszéles élelmezési és oktatási programjáért!
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azért, hogy Isten adjon az árvákkal és özvegyekkel együtt érző szívet! Ha nem tudunk elmenni az egész világra, legalább a közelünkben lévőket érintsük meg Krisztus szeretetével.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az evangélizációs utómunkáért, amely ezen a héten kezdődik a Nyugat-Virginiai Beckerley-ben. Ez a júliusban folytatott Út az egészséghez program utómunkája. Imádkozzunk azért, hogy Isten hasson sok ember szívére, hogy eljöjjenek, és azért, hogy az Úr adjon bölcsességet a stábnak és az előadóknak.
·        Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azért, hogy Isten érintse a szívét mindazoknak, akiknek be kellene kapcsolódniuk a közelgő Teljes Tagbevonás missziós eseményeibe, amelyeket 2017 február 3-18-ig terveztek Moldovában, Ukrajnában és Grúziában. (Ha szeretnél bekapcsolódni ebbe  a munkába, látogasd meg a www.tmi.adventist.org  honlapot!)
Imakérés: Kérlek, imádkozzatok azért, hogy Isten érintse a szívét mindazoknak, akiknek be kellene kapcsolódniuk a közelgő Teljes Tagbevonás missziós eseményeibe, amelyeket 2017 február 10-25-ig terveztek Romániában, Bulgáriában és Oroszországba. (Ha szeretnél bekapcsolódni ebbe  a munkába, látogasd meg a www.tmi.adventist.org  honlapot!)

Isten dupla ébresztője
- Írta: Esther Doss

Egy különleges csodát tapasztaltam meg az ASI éves ülésén az elmúlt héten az USA Arizona államában.

Imaóra volt reggel 6:15-kor, a szokásos reggeli áhítat előtt az ASI által szervezett négy napos eseményen Phenix-ben. A barátaim közül sokan tudják, hogy én inkább egy éjjeli bagoly vagyok, és nem egy korán kelő típus, különösképpen az olyan eseményeken, mint az ASI, amikor későig fent vagyunk, éjszaka meglátogatjuk a kiállításokat. Azonban úgy éreztem, hogy el kell mennem a reggeli imaórákra.

Sajnos az első reggelt elmulasztottam, de ahogy lefeküdtem aznap este, annak ellenére, hogy már éjfél után járt az idő, kértem Istent, hogy ha azt akarja, hogy menjek el a következő napon a reggeli imaórára, segítsen meg, hogy egy néhány óra múlva felébredjek. Az ima után beállítottam az ébresztőt 5:45-re.

Az ébresztő szólt, de én leállítottam. Bágyadtan feküdtem az ágyon egy-két pillanatig azon gondolkodva, hogy milyen jól esne egy néhány plusz perc alvás. Aztán megkérdeztem Istent, hogy pihenjek tovább vagy keljek fel. Jelet kértem. Aztán szemrehányást tettem magamnak, mert milyen jelt is adhatna Isten?

Elszunnyadtam és kezdtem elaludni, amikor az ébresztő újra megszólat. Micsoda? Felvettem a telefonomat, hogy kikapcsoljam, és a kijelző 5:45-öt mutatott. Hú, ez furcsa! Miért nem kapcsolódott ki először?

Ellenőriztem a telefont és csak egy ébresztés volt beállítva 5:45-re. Álmodom? Vagy az első ébresztés a szobatársamé volt?

Később megtudtam, hogy a szobatársam is kétszer hallotta az ébresztést.

Rájöttem arra, hogy ez lehet a jel, amiért imádkoztam. Lezuhanyoztam és elindultam a helyszínre. A hajamat nem tudtam rendbe hozni és még vizes is volt, de határozott voltam, hogy ott leszek az imaórán.

Az imaórán megtudtam, hogy Isten miért adott nekem egy újabb lökést, hogy elmenjek. Annyira hihetetlen áldás volt hallgatni a dicsőítés és bűnbánat megnyilvánulásait! Egymásért is imádkoztunk és kértük Isten segítségét az Ő akaratának való engedelmességre. Olyan sokszor volt már szükségem erre az imára!
Áldom az Urat azért, hogy újra megmutatta nekem, mennyire vágyik arra, hogy imában időt töltsek Vele. Ami ámulatba ejt az, hogy Ő tudta, hogy jelet fogok kérni és be fogom állítani a korai ébresztést, mielőtt kértem volna annak a megerősítését, hogy Ő valóban azt akarja, hogy felkeljek.   

A Biblia azt mondja: "Szeretem azokat, akik engem szeretnek, megtalálnak engem, akik keresnek" (Péld 8:17). Kérjük az Urat, hogy segítsen felkelni és időt tölteni Vele minden reggel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése